• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Mischien, mischien niet' Andwoord ik, 'Word dit een ondervraging of kwam je ook nog voor iets anders?' Vroeg ik sarcastisch, ik was nou eenmaal niet in een al te goed humeur.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Hij is weer sarcastisch, 'Nick, waarom altijd zo sarcastisch?' vraag ik dan aan hem. 'ik doe ook normaal tegen jou.' ik kijk hem aan met een sceptische blik. 'Of heb je een slecht humeur? Hoe komt dat?' en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Waarom ik altijd sarcastisch was? Omdat het iets was waar mensen nou eenmaal mee moesten leven, 'Door iets' Andwoord ik simpel, ik had geen zin om daar verder op in te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik sta op en loop rustig naar Nick toe. Ik blijf voor hem staan en kijk hem aan. 'Wat is dat iets Nick?' vraag ik dan. En ik blijf hem aan kijken in zijn ogen. Ik vraag me af of Nick altijd zo doet of alleen tegen mij. Dan loop ik verder naar zijn keuken. Ik pak ook een whisky voor mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Je zusje' Andwoord ik vervolgens terwijl ik probeer me in te houden, mischien alleen voor nu. Ik had juist geprobeert niet te veel aan Leslie te denken en dankzij Luna was het allemaal weer terug, ze leken te veel op elkaar ookal kende ik het verstil.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik pak mijn glas whisky en loop terug en hij zegt je zusje. Ik kijk naar hem en neem dan een slok en voel het door mijn keel glijden. Heerlijk. 'Waarom laat je jezelf wegjagen door haar?' vraag ik dan en ik kijk hem aan terwijl ik mijn whisky door mijn glas laat draaien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik ben zelf weg gegaan' Andwoord ik simpel waarna ik een grote slok uit mijn glas neem en ik die leeg terug op het aanrecht zet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik knik. 'Je voelt nog iets voor haar,' zeg ik dan. 'want zelfs nu je weg bent denk je nog aan haar.' ik schud zuchtend mijn hoofd. En drink dan ook mijn glas leeg en zet die neer naast die van hem. 'Hm, nu snap ik waarom je weg wilde.' en ik kijk hem weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik, ik had nog altijd een sterrenshot liggen.. In een huisje in Frankrijk, Ik kon nog altijd zelfmoord plegen of Jake vermoorden. Al denk ik dat ik het laatste niet aankon omwille van Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    [SERIEUS?! Nog een jongen die zelfmoord wilt plegen :')]

    Luna Day
    Het enige wat hij doet is hmm mompelen. Ik kijk hem aan. 'Je kan nog altijd meehelpen met mijn plannetje...' zeg ik dan onschuldig. 'Jake en Leslie uit elkaar helpen. Oke, het moet niet zo gebeuren dat Leslie naar jou toe gaat en dat ze dan uit elkaar gaan. Maar het moet zo zijn dat Jake Leslie verlaat. En dan naar jou toe kan gaan. Jij blij. Ik blij. Iedereen blij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Waarom zou jij blij zijn als Jake bij Leslie weg gaat?' Vraag ik haar, een vraag die ik al wilde stellen toen ze me het vroeg.

    {Nee, whas a joke.. He's not doing it XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Hm, ik zal alleen maar blij zijn als Jake bij mij is, en daarom Leslie verlaat,' zeg ik dan. 'En de reden. Die heb ik gisteren al gezegd.' zij heeft Nick van mij afgepakt. En ik zal Jake van haar afpakken. 'Help je me nou of niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Waarom zou jij bij Jake willen zijn? Vroeg ik haar, ik snap niet wat iemand zou kunnen zien in die hersenloze jongen. 'Nee' Andwoorde ik op haar vraag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik zucht. Ik negeer zijn vraag. 'Waarom help je me niet?' vraag ik dan aan hem. 'Waar hebben jullie het over gehad gisteren? Ik zag je vertrekken uit haar kamer.' ik kijk hem aan. 'Ze voelt nog iets voor je. En nee. Niet haat. In de kantine bleef ze naar je kijken. Zelfs Jake merkte het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ze wou niet dat ik weg ging' Andwoorde ik simpelweg, het was.. Deels de waarheid. Ze wilde niet dat ik weg ging, maar ik had het toch gedaan.


    Don't be like the rest of them, darling