• Ik heb vanaf 10 uur niets gegeten. Om twaalf uur vertrok ik van school en mijn tand is getrokken en terug geplaatst.
    Nu mag ik dus niets eten en ik heb honger!
    Ook voel ik me ineens beroerd, ik heb hoofdpijn en Ian om in huilen uit de barsten.
    Maar ik mag nu niet alleen zitten aangezien ik in groep 3 onder verdoving mijn lip opat.
    Blegh.

    Heeft iemand een goed glee verhaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je tand is getrokken en is daarna terug geplaatst? Jeetje, dat is heftig.

    Heel veel sterkte en als je wel mag drinken dan zou ik een fruitsapje maken met lekker veel er in zodat je honger misschien een beetje weg gaat.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Je tand is getrokken en is daarna terug geplaatst? Jeetje, dat is heftig.

    Heel veel sterkte en als je wel mag drinken dan zou ik een fruitsapje maken met lekker veel er in zodat je honger misschien een beetje weg gaat.


    Ik heb een tand waarvan het tandvlees te dik was. Maar na twee keer tandvlees wegsnijden kwam ie niet. Ook met draadjes trekken niet dus toen hij hem trok dacht hij om het zo te doen. Want rond je twintigste mag je een implantaat maar anders moet ik met een gat lopen....

    Een fruitsappen is slim. Alleen het is ik ben bang dat er iets los schiet ik ben een watje op dat gebied


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is vervelend en heftig D: Misschien als je weer mag eten iets zachts eten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Dat is vervelend en heftig D: Misschien als je weer mag eten iets zachts eten?

    Ik weet niet hoe lang het duurt. De tand zal over een paar uur best vast zitten maar het probleem.
    De vorige keer zei hij de verdoving werkt binnen een uur uit maar na dik vier uur was het pas.... Dusja en van de rog is niemand online dus heb ik geen afleiding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)

    Ik heb een tand waarvan het tandvlees te dik was. Maar na twee keer tandvlees wegsnijden kwam ie niet. Ook met draadjes trekken niet dus toen hij hem trok dacht hij om het zo te doen. Want rond je twintigste mag je een implantaat maar anders moet ik met een gat lopen....

    Een fruitsappen is slim. Alleen het is ik ben bang dat er iets los schiet ik ben een watje op dat gebied


    Drink met een rietje dan is de kans kleiner dat je tand los schiet, denk ik.


    Physics is awesome

    Aii, dat is echt vervelend...

    Ik heb wel een glee verhaal, net begonnen maarja..

    Klik


    If boys don't like you, they're gay...

    Heb je een stukje van je lip afgebeten of echt een grote hap? In elk geval sterkte met je tand.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    Heb je een stukje van je lip afgebeten of echt een grote hap? In elk geval sterkte met je tand.

    \in groep drie heel mijn onder lip en een stuk bovenlip, daardoor mis ik onder een stukje van mijn lip.\

    gister heb ik peren op en met rietjes gedronken. om half 8 ging ik slapen met twee pijnstillers. word ik wakker, bam welkom hoofdpijn en kaakpijn-_-
    dus zo gaik naar school met pijnjstillers op zak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou thuisblijven van school als ik jou was. Zo kan je toch niet naar school gaan?
    Ik zou als ik jou was een leuke story lezen of lekker gaan rpg'en.


    Hoe gaat het nu met je tand?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 8:09 ]


    26 - 02 - '16

    MissStoran schreef:
    (...)
    \in groep drie heel mijn onder lip en een stuk bovenlip, daardoor mis ik onder een stukje van mijn lip.\

    gister heb ik peren op en met rietjes gedronken. om half 8 ging ik slapen met twee pijnstillers. word ik wakker, bam welkom hoofdpijn en kaakpijn-_-
    dus zo gaik naar school met pijnjstillers op zak

    Whaah, dat moet pijnlijk zijn geweest toen de verdoving eenmaal was uitgewerkt o.o Heb je dan echt niet gemerkt dat je hem aan het opeten was? Ik weet dat je vaak een stuk van je lip afbijt als je onder verdoving bent, maar helemaal...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Whaah, dat moet pijnlijk zijn geweest toen de verdoving eenmaal was uitgewerkt o.o Heb je dan echt niet gemerkt dat je hem aan het opeten was? Ik weet dat je vaak een stuk van je lip afbijt als je onder verdoving bent, maar helemaal...
    hahhah neej dus. ik voelde het niet en ik weet het niet echt meer

    het gaat nu wel, lang leve paracetamols


    Change is for weirdos ~ Niall Horan