• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach. 'Dat is het ook. ' zeg ik dan en trek hem een stuk mee om te gaan lopen. Mijn blik gaat over het korte strookje stranden de wind waait door mijn haar. Ik bibner even en sla even mijn ogen neer wn sluit ze. Ik open ze vervolgens en glimlach even gemeend.
    De spanning tussen ons wisselt de laatste tijd erg af. Het ene moment is allws goed terwijl het andere moment we elkaar konden uitroeien. Ik zuchtte en we liepen door.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Penumbra schreef:
    Frans.
    Frans grinnikte,"Het is Frans," zei hij,"en zo mag je me ook noemen, Frans. Aangenaam Hyomin."

    |Gotta go. Bye-a (doeg) |


    Hyomin
    Ik grinnik zachtjes "Mooizo, want jou volledige naam ga ik niet onthouden" Zeg ik grinnikend. Ik giechel zachtjes en doe dan meteen mijn hand voor mijn mond "Ik haat giechelen.." Zeg ik droog, ik deed het vaak als ik lachtte en ik kreeg er een hekel aan.. Het maakte me zo 'schattig'..

    [Ik had nog niet gereageerd :')]

    [Hiii! Ik zit again ziek thuis x'd
    mijn moeder wil morgen maybe bloed laten prikken omdat ze het niet vertrouwd dat ik zo moe ben.. Like: Dafuq? Dat ik zo moe ben vertrouwt ze niet maar dat ik een lange tijd vreselijke koppijn had leek haar niets ernstigs ? -.-']


    Little do you know

    [Helloooowww :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb Leslie, Sky, en Luna in de aanbieding :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {STUUR LUNA NAAR NICK :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nick is weg, weet je nog? ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Luna kan hem opzoeken? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hij moet haar smsen om te komen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ik loop door de gangen en bedenk me wat ik kan gaan doen vandaag. Hm... Nick lastig vallen. Het schijnt dat hij vertrokken is. En ik vraag me af waarom. Oke. Niemand in de gang. Ik concentreer me en laat me dan bij Nick verschijnen. Toevallig voor zijn deur. Ik klop op de deur en wacht tot er open gedaan wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik zucht als ik geklop hoor, ookal zit ik ver bij de deur vandaan hoor ik het toch door mijn gehoor. Ik sta op om vervolgens naar de deur te lopen, als ik opendoe zie ik Luna staan, gezellig..


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik wacht even en dan gaat de deur open. Oke. Niet gaan pesten Luna. Houdt je in. Ik glimlach vriendelijk naar hem. 'Hee,' zeg ik dan. 'mag ik binnenkomen?' normaal zou ik gewoon naar binnen lopen, maar als je Nick goed wilt stemmen moet je denk ik aardig doen. En niet pesten en sarcastisch zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik zucht duidelijk geergert en laat de deur openstaan als teken dat ze binnen kan komen als ik richting de keuken loop, 'Wat doe je hier?' Vraag ik haar vervolgens, wetend dat ze me hoort.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Hij laat de deur open staan en loopt zelf weg dus ik neem aan dat ik naar binnen mag. Ik loop dus naar binnen en kijk rond in zijn appartement. Hij vraagt wat ik hier doe. 'Ik ben voor jou gekomen,' antwoord ik. 'en nee. Niet om te pesten of opmerkingen te maken.' en ik ga zitten op de bank. 'ik vroeg me gewoon af waarom je vertrokken bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik hoor haar binnen lopen en als ik me omdraai zie ik haar zitten op de bank, 'Omdat ik dat toch al een tijdje vanplan was' Andwoorde ik simpelweg waarna ik een glas wisky vulde -aangezien het me toch niet veel deed dronk ik het best vaak-


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Aha. Hij was het al een tijdje van plan. 'Je bent net twee weken op Cimmeria. Vraag me niet hoe ik het weet. Ik weet het gewoon. Dus dan moet je gelijk weg gewild hebben?' vraag ik dan. Ik kijk hem aan en ziet dat hij whisky drinkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.