• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hyomin
    Ik keek hem grijnzend aan "Maar.. Tien meter is weinig.. Het kan hoger?"
    Met een scheve grijns kijk ik hem aan,
    Ik pakte zijn hand en trok hem zo mee een richting in, ik volgde de bordjes vaar uitgang opstonden en niet veel later waren we buiten.
    "Ik ruik vers gemaaid gras" Zei ik grinnikend, Ik keek hem met een speelse grijns aan "Weetje, mij moet je niet uitdagen iets de toen" Begin ik grinnikend "Want ik doe het dan ook echt"


    Little do you know

    Jake
    'Het is goed Axton, hun gedrag is anders en hun stem ook wat maar in het begin wist ik het niet.' zeg ik en zucht. 'Het leven is de laatste tijd zo fucked up.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans haalde haar schouders op en gaf toen grijnzend antwoord,"Jouw soort." Ze nam grijnzend nog een trek van haar sigaret en wachtte op Samuels antwoord.

    Frans.
    Frans klakte afkeurend met zijn tong ,"Totaal geschift," concludeerde hij. Frans stak zijn neus overdreven in de lucht en snoof. "Nou, ik niet." zei hij vrolijk. "Ik ruik bloemen." Hij grijnsde,"Of is dat jou parfum?"


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Even weet ik niet wat te zeggen maar glimlach dan. 'Leuk om te weten.' zeg ik en schenk haar een knipoog. 'Dus je valt op jongens die niet weten welke hemden ze moeten dragen? aparte keuze.' zeg ik plagend en trek nog eens aan mijn sigaret om rustig te worden. Ik weet niet echt of ze het meende met haar antwoord maar ja...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Wat is er volgens jouw wel veranderd en wat niet?' Vraag ik haar, 'Hmm.. Je bent nogaltijd klein' Andwoord ik met een korte lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Dat Vans teleurgesteld was door zijn antwoord liet ze niet merken. Ze knipoogde terug en grinnikte toen, alsof het allemaal een grap was. "Ja, ik heb een goede keuze wat mannen betreft," zei ze en glimlachte flauw. Ze drukte haar sigaret uit in het asbakje en ging rechter zitten. "Zullen we teruggaan?"


    kindness is never a burden.

    Hyomin
    Ik pakte een plukje van mijn haar en rook eraan "Yup, dat is mijn parfum" Zeg ik grinnikend, ik spoot mijn parfum altijd in mijn haar zodat het langer bleef geuren,


    Little do you know

    Luna Day
    Ik denk even na. 'Je houdt nog steeds van motoren. En ook van zwart,' zeg ik dan. 'Maar jij zelf bent verandert. Eerst zou je geprobeerd hebben om Les terug te krijgen. En nu niet.' En ik kijk hem aan. 'En zo klein ben ik nou ook weer niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik knik en voel mijn hart een tel overslaan. Ik zucht. Ik ben echt niet goed bezig, ben ik echt gevoelens aan het krijgen voor een leerling? Lord help me. Ik pak de zak en ook, tegen beter weten in, haar hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans.
    Frans grinnikte,"Waaw, je weet niet meer of je in je haar gespoten hebt of niet." Hij lachte,"Echt kort termijn geheugen." plaagde hij haar. "Maar je ruikt lekker."


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Ik snap wat je bedoelt." mompelde ik en keek hem toen aan.
    "Moet je niets eten?" hoor wie het zei. Ik zat hier met mijn appeltje. Straks werd ik erger dan Alexi...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    Vans keek een seconde lang naar Samuels hand in de hare maar nam toen zwijgend haar tas en liep met hem mee naar buiten, de auto in. "Maar vertel, je wind meneer Brown zo'n eikel." zei Vans onderweg zodat geen ongemakkelijke stiltes konden plaatsvinden. "Waarom heb je dan de baan aangenomen?"


    kindness is never a burden.

    Nick
    'Hmm.. Jawel, nogsteeds even klein. Niets veranderd' Andwoord ik grijnzend en haar andwoord negerend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hyomin
    Ik duw hem lachend tegen zijn borst "Ik wist wel dat ik het in mijn haar heb gespoten!" Zei ik verdedigend "Ik wist alleen niet meer precies hoe het rook.." Zei ik zachtjes terwijl er een lichte blos op mijn wangen verscheen. "Dankje.." Zeg ik met nogsteeds de lichte blos op mijn wangen,
    Ik keek verlegen naar de grond en bijt onbewust op mijn onderlip,


    Little do you know

    Jake
    Ik pak met tegenzin een yoghurt en begin te eten. Ik zucht en denk na.
    'Ik zweer het, Ik ben echt gelukkig dat ik Leslie heb maar aan de andere kant was het veel makkelijker om een player te zijn.' Ik schud mijn hoofd even.

    Samuel
    'Omdat ik geld nodig heb, niet veel scholen een leraar zonder ervaring willen aannemen, en ik de leerlingen uit hun lijden wil verlossen.' som ik op. Er zijn veel redenen maar de meeste zijn gewoon financieel.

    TOPIC 49
    49494949494949494949494949494949494949494949494949
    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'