• .. Stel dat we allemaal in de 70 á 80 zijn. Denk je dat onze Twitter accounts, Hyves accounts en MSN accounts en vooral die van Q nog bestaan?
    Ik zat er overna te denken dus tja. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hoooop het. (krul)


    -

    Haha. Ik denk dat die dan verwijderd worden als we zoveel jaar niet meer erop hebben gezeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Denk het, kan ik lekker pedo spelen. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dan ga je zo na 60 jaar nog eens op msn en zie je allerlei oude vriendinnen en zit je daar als 80 jarige te chatten. (nerd)

    Ik zie het al voor me. :'D


    Let the Night embrace you

    Dan moeten die sites wel een andere eigenaar hebben. Die zijn nu toch wel een aantal jaar ouder dan wij, dus zullen dan rond de 100 zijn? x'd

    Anders maak je een nieuwe aan?;p

    Lijkt me vet melig hoe oudjes naar elkaar krabbelen of in het forum tegen elkaar kletsen (;
    Dan moet er een nieuw forum geopend worden voor de oudjes (;


    Me so good.

    Dan is er allang een nieuw soort software uitgevonden.

    Dat zou toch geweldig zijn.
    Dan zijn al die dingen verstoft, en dan denk je er aan, en ga je kijken, en dan bestaat het allemaal nog en ga je met al die oude vrienden praten...

    Ik hoop het. :]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik denk dat we op inactief staan (nerd)

    Ik weet het niet, dat lijkt me wel grappig. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk het niet, in die tijd is twitter hyves en derest allemaal zo verwaarloosd dat ze de site vast gewoon verwijderen. Maar het lijkt me wel super grappig als je dan alles naar kan lezen enzo.


    Everything is worse without music.

    Cheryll schreef:
    Hoooop het. (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik denk het wel?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik denk dat ik later wel iets beters te doen heb als op Q rondhangen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien bestaat deze hele site dan wel niet meer... Het is wel erg lang hoor! Maar het lijkt me wel heel grappig (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.