• Ik vind het een prachtig nummer en een nog mooiere video. :Y) Eigenlijk is het totaal niet mijn muzieksmaak, ik ben met nummers die me raken best flexibel (gelukkig, anders zou ik toch heel wat mooie nummer op deze aarde missen).

    Wat vinden jullie ervan? ^^

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 1:38 ]


    I can't even think straight.

    ik vind het persoonlijk niet leuk, sorry.


    -

    Mooie clip, en prachtige betekenis


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Mooie clip, en prachtige betekenis


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Die man klinkt als Dan-D, enige verschil is dat ik zijn liedjes wel leuk vind en deze niet.
    Hoewel ik moet zeggen dat de tekst in het liedje heel erg goed is. Ik vind die twee echt schattig en zo lief! (cat)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 8:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn broertje is fan van Macklemore, dus ik kende het nummer al.
    Ik vind rappers wel leuk, maar Macklemore niet zo. Hij heeft gewoon niet zo'n fijne stem.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind het trouwens heel erg dat er in zoveel landen nog steeds geen gelijke rechten zijn voor mensen die op zijn of haar eigen sekse vallen. We leven toch niet meer in de middeleeuwen? Stom geloof ook altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik vind het trouwens heel erg dat er in zoveel landen nog steeds geen gelijke rechten zijn voor mensen die op zijn of haar eigen sekse vallen. We leven toch niet meer in de middeleeuwen? Stom geloof ook altijd.

    Precies. En Oekraïne is ook weer lekker bezig op dit gebied. --'


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Precies. En Oekraïne is ook weer lekker bezig op dit gebied. --'

    Hoezo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De piano vind ik mooi, maar hou gewoon niet van die manier van zingen/rappen. Wel een mooie betekenis.


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoezo?

    Het parlement van Oekraïne heeft een omstreden homowet aangenomen. Mensen die 'propaganda' maken voor homoseksualiteit, kunnen nu tot 5 jaar cel krijgen.
    Volgens het parlement werkt homopropaganda verspreiding van hiv, het virus dat aids kan veroorzaken, in de hand en brengt het traditionele familiewaarden in gevaar. Met het invoeren van de wet mogen media niet meer over homoseksualiteit publiceren.

    Er is nog een tweede stemming nodig, volgens mij, dus er is nog hoop. Maar dat zo'n wet zo dichtbij komt is natuurlijk al erg.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 14:24 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Er is nog een tweede stemming nodig, volgens mij, dus er is nog hoop. Maar dat zo'n wet zo dichtbij komt is natuurlijk al erg.

    BAH! Vreselijk zulke mensen. Laat ze lekker!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.