• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ja, laten we gaan," antwoord Fedea op mijn woorden. Een glimlach komt er op mijn gezicht en geamuseerd knik ik.
    Ik kijk op wanneer de twee langs me lopen en Trey wat woorden toefluistert. "Ik zei trouwens dat als Fé het lastig zou krijgen op het vliegtuig, jij ook in de buurt bent," Ik knik begrijpend en volg de twee dan na Rey het vliegtuig in.
    Het vliegticket houd ik strak in mijn handen vast, soms kijk ik er even naar, om nog maar heel goed te beseffen dat het nu echt gaat gebeuren. Dat we nu echt gaan vertrekken naar Jamaica. Bijna onvoorstelbaar is het, als je kijkt naar de situatie waarin ik een halfjaar geleden zat en niemand van deze mensen echt kende.
    Geduldig blijf ik wachten in de rij wachten tot de mensen voor ons een plaatsje gevonden hebben. Zorgvuldig bekijk ik de stoelen en vind mijn plaats dan achter die van Fedea en Trey. Met een plof laat ik me neervallen en sluit zuchtend mijn ogen waarna ik ze weer open. Het ging nu toch echt gebeuren.
    "Wat voor troep hebben jullie nou weer uitgestald?" vraag ik dan lachend aan Fedea en Trey.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Hé, zijn jullie hier ook?"
    Lachend rol ik mijn ogen en leun tegen Trey aan. Ik bestudeer even het hoofdtelefoongedoe aan Trey's mp3.
    "Hé, cool," zeg ik.
    Ik neem het vast om er wat aan te prullen.
    "Ik wist niet eens dat je dit had," zeg ik lachend.
    Grinnikend druk ik een kusje op zijn wang en nestel me tegen hem aan.
    "Ik hoop dat we er snel zijn," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat voor troep hebben jullie nou weer uitgestald?" lacht Faye.
    "Hé, cool. Ik wist niet eens dat je dit had," lacht Fedea.
    Ik heb even geen idee op wie ik mijn aandacht eerst moet richten, maar al snel is de keuze wie met de meeste van mijn aandacht gaat lopen gemaakt.
    "Muziektroep, om de vlucht door te komen," antwoord ik met een knipoog naar Faye.
    Dan draai ik me om en laat me weer naast Fedea zakken, die net een kusje op mijn wang drukt.
    "Ik hoop dat we er snel zijn."
    Ik leg een arm om haar heen en laat mijn andere hand op haar buikje rusten om er dan met mijn duim over te strelen. Mijn lippen druk ik even op haar voorhoofd.
    "Je zult zien, het is voorbij voor je het weet," probeer ik haar gerust te stellen. "We zijn in Jamaica in no time."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je zult zien, het is voorbij voor je het weet. We zijn in Jamaica in no time."
    Ik lach even.
    "Je bent heerlijk optimistisch. Daar hou ik van."
    Ik kijk naar zijn hand op mijn buik en leg de mijne er glimlachend op. Ik streel zacht over zijn hand en druk een kusje op zijn lippen.
    "Maar ik hou van alles aan jou, uiteraard," zeg ik lichtjes grijnzend.
    Met mijn vrije hand neem ik mijn nieuwe koptelefoon vast en bekijk hem een fatsoenlijk. Ik rust mijn hoofd op Trey's schouder en blijf zijn hand strelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Muziektroep, om de vlucht door te komen," Ik knik traagjes van begrip, maar laat de twee daarna weer met rust en laat me wat verder onderuit zakken. Ik gaap kort, maar kijk dan grinnikend naar Rey die naast me plaats heeft genomen.
    Misschien dat ik wat comfortabelere kleding had uit kunnen kiezen, in plaats van een strakke spijkerbroek, maar het is niet anders zo. Voor de terugreis beloof ik me er zelf aan te denken.
    "Hebben Eleanor en Matthew een relatie?" vraag ik dan, me niet meer in bedwing kunnen houden. Ik zeg het zacht, doe dat expres. Natuurlijk kan ik het ook aan Eleanor vragen, maar liever doe ik dit aan Rey, gewoon omdat ik me beter bij hem in de buurt voel en Eleanor nu toch niet naast me zit.
    "Ze hadden elkaars handen vast toen we bij de gate kwamen." leg ik dan uit, om het iets duidelijker te maken en kijk naar mijn taupe gekleurde laarsjes waarna ik weer opkijk ik Rey zijn ogen.
    Een kleine, onschuldige glimlach siert mijn lippen als ik hem nieuwsgierig aankijk. Als hij het niet weet, dan is het jammer en helaas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik lees mee, maar weet nu ook ff niks voor Eleanor om te posten :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Hebben Eleanor en Matthew een relatie?"
    Ik kijk even niet-begrijpend naar Faye.
    "Ze hadden elkaars handen vast toen we bij de gate kwamen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb geen idee, eigenlijk. Misschien moet je het hen eens vragen?"
    Ik neem haar hand in de mijne en speel wat met haar vingers.
    "Toen hij vertrokken was, was dat in elk geval nog niet, denk ik."
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je bent heerlijk optimistisch. Daar hou ik van. Maar ik hou van alles aan jou, uiteraard."
    Ik kijk genietend toe hoe ze met haar hand over de mijne streelt. Soms voelt het nog steeds zo onwerkelijk, dat we echt een kindje krijgen. Iets kleins dat helemaal van ons is, om voor te zorgen. Het is heerlijk en tegelijk zo beangstigend.
    "Uiteraard," grinnik ik, terwijl ze haar koptelefoon begint te bekijken.
    Achter me hoor ik hoe Faye en Rey zich luidop afvragen of Matthew en Eleanor iets hebben, en als ik eerlijk ben dan zou ik het eigenlijk ook wel dolgraag weten. Maar iets zegt me dat ernaar vragen misschien een beetje indringerig zou zijn. Volgens mij komen we er snel genoeg achter.
    "We hebben geen koptelefoon voor de baby," denk ik luidop.
    Er bestaan toch zo van die speciale aparaatjes die je over een zwangere buik kunt zetten zodat je het kindje naar klassieke muziek kunt laten luisteren? Volgens mij zou dat echt geweldig zijn.
    "Leren we hem trouwens ook Spaans?" vraag ik zachtjes aan Fedea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Uiteraard."
    Het dringt enkele seconden te laat tot me door dat hij wat zei, aangezien ik met mijn koptelefoon -nog steeds- bezig was.
    "We hebben geen koptelefoon voor de baby."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Was dat echt nodig geweest?" vraag ik glimlachend.
    Ik knijp even bemoedigend in zijn hand.
    "Leren we hem trouwens ook Spaans?"
    "Of haar," verbeter ik lachend.
    Vervolgens haal ik mijn schouders op.
    "Als jij wil dat ons kindje Spaans kan, dan leren we het Spaans."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Of haar. Als jij wil dat ons kindje Spaans kan, dan leren we het Spaans."
    Ik lach zachtjes en haal een hand door mijn haar. Ik weet niet precies waarom, maar als ik me ons kindje inbeeld dan zie ik steevast een jongentje.
    "Dat zou ik echt geweldig vinden," beken ik zacht.
    Even verschijnt er me een beeld voor de ogen van een flinke kerel die in het Spaans loopt te redeneren tegen zichzelf.
    "En welk instrument leren we hem?" vraag ik enthousiast.
    Eigenlijk hebben we het nog niet echt op die manier gehad over ons kindje,en daar wordt het misschien wel een keer tijd voor. Het is belangrijk dat je op één lijn zit wat de opvoeding van je kind betreft, toch? Oké, de vragen die ik nu stel zijn niet de meest belangrijke, maar het komt wel een beetje op hetzelfde neer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat zou ik echt geweldig vinden."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "En welk instrument leren we hem?"
    Lachend schud ik even mijn hoofd en bedenk me even hoe enthousiast hij hierover is. Ik heb het echt wel getroffen met Trey, en hoe hij erin opgaat wanneer we het over ons hebben, of over ons kindje, doet hij me weer helemaal opnieuw verliefd worden.
    Zacht druk ik een kusje op zijn neus, voor ik antwoord.
    "Piano en gitaar," zeg ik vastbesloten.
    Ik verstrengel onze vingers.
    "En je bent er precies steevast van overtuigd dat het een jongen is?" vraag ik lichtjes grijnzend.
    Stiekem hoop ik zelf op een meisje, dat ik helemaal zou vertroetelen. Niet dat ik dat niet bij een jongen zou doen, maar een meisje kan je in prinsessenkleertjes stoppen en een jongen niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet lachen als ze een kusje op mijn neus drukt.
    "Piano en gitaar. En je bent er precies steevast van overtuigd dat het een jongen is?"
    Ik glimlach zwakjes en haal mijn schouders even op.
    "Ik kan het niet helpen," zeg ik zacht. "Niet dat ik nu absoluut geen meisje wil, maar ik zie gewoon telkens een jongen voor me."
    Ik kijk even naar ons handen, die één geworden lijken te zijn.
    "Ik ga hoe dan ook verhaaltjes voorlezen, en van mijn neus maken als die kleine kattekwaad uithaalt, en stiekem jaloers zijn als jij een kusje krijgt en ik niet," vervolg ik met een grijns op mijn gezicht.
    "Welke namen hoor je eigenlijk graag?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik kan het niet helpen," zeg ik zacht. "Niet dat ik nu absoluut geen meisje wil, maar ik zie gewoon telkens een jongen voor me. Ik ga hoe dan ook verhaaltjes voorlezen, en van mijn neus maken als die kleine kattekwaad uithaalt, en stiekem jaloers zijn als jij een kusje krijgt en ik niet. Welke namen hoor je eigenlijk graag?"
    Ik giechel even.
    "Je wordt een superpapa, Trey. Dat weet ik nu al."
    Glimlachend leun ik tegen hem aan.
    "En daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Had jij al een ideetje misschien?"
    Ik klik snel mijn gordel vast wanneer wordt omgeroepen dat we zodadelijk vertrekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je wordt een superpapa, Trey. Dat weet ik nu al. En daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Had jij al een ideetje misschien?"
    Ik schiet in de lach terwijl ik net als Fedea mijn gordel vastmaak.
    "Tuurlijk, superpapa, eentje die jaloers is op zijn kind dat een kus krijgt van zijn vrouw," grinnik ik. Over de tweede vraag moet ik zelf ook even denken. Vreemd genoeg heb ik alleen over meisjesnamen nagedacht.
    "Wel, ik speel er eigenlijk al mee van nog voor jij gekroond werd, toen we nog dachten dat Cam en Liam ehm... weg zouden gaan. Ik zat eraan te denken de baby naar hen te vernoemen en begon een beetje met hun namen te mengen, en toen kwam ik op Cali uit, voor een meisje," leg ik rustig uit.
    Ik hou nauwlettend haar gezicht in de gaten om haar uitdrukking te kunnen zien.
    "Voor een jongen vind ik simpele, korte namen wel leuk, al was het maar omdat het zo'n hel was om "Atreyu" te leren spellen," grinnik ik. "Misschien Ben, ofzo. Ierse namen vind ik ook heel leuk, al is dat wel zo'n beetje het tegenovergestelde van simpel."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Tuurlijk, superpapa, eentje die jaloers is op zijn kind dat een kus krijgt van zijn vrouw. Wel, ik speel er eigenlijk al mee van nog voor jij gekroond werd, toen we nog dachten dat Cam en Liam ehm... weg zouden gaan. Ik zat eraan te denken de baby naar hen te vernoemen en begon een beetje met hun namen te mengen, en toen kwam ik op Cali uit, voor een meisje."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ik zou ook jaloers worden als je mij zou overslaan," zeg ik met een pruillipje.
    Ik denk even na over het voorstel dat hij net deed en knik even.
    "Cali, dat klinkt echt leuk," zeg ik glimlachend.
    "Voor een jongen vind ik simpele, korte namen wel leuk, al was het maar omdat het zo'n hel was om "Atreyu" te leren spellen. Misschien Ben, ofzo. Ierse namen vind ik ook heel leuk, al is dat wel zo'n beetje het tegenovergestelde van simpel."
    Ik lach even om de vergelijking met zijn eigen naam.
    "Ben is ook wel mooi. Als de rest van de opvoeding net zo makkelijk wordt als dit gesprek, wauw dan," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.