• Mijn vader heeft een enkele maanden geleden een ooroperatie gehad. Daar bleek echter al niet alleen een poliep te zitten maar ook een zware ontsteking. Nu vader deels genezen is en tijdelijk half doof is moet hij regelmatig naar de kno.

    Vandaag weer maar hij hoort dus echt niets meer aan dat ene oor terwijl hij nog wel wat zou moeten kunnen horen. Hij hoorde zelfs 120 decibel.
    En dan zit je thuis op je kamer, komt je moeder half huilend naar boven met de mededeling dat je vader waarschijnlijk aan een oor nooit meer zal horen. De artsen weten ook niet hoe het kan en ze gaan volgende maand nogmaals proberen maar de kans is 90% dat hij zijn gehoor g kwijt is.

    Tsja en dan kun je je niet concentreren op school. Damn ik voel me nu echt klote.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Patholoog schreef:
    " waarom zou dat overdreven zijn????
    Ik zeg niet voor altijd maar zoeizo gister en nu heb ik er last van omdat ik mijn kop er niet bij kan houden.
    En misschien vind jij dat overdreven maar dat is dan jou zaak."

    Dit is inderdaad mijn zaak. Om te vinden dat ik dit overdreven vind.
    Mijn mening. Snap je dat?
    Ik zal het je uitleggen. Mijn mening bestaat uit mijn gedachten, over wat ik ervan vind. Als jij het hiermee niet eens bent, is dat zeer goed mogelijk. Maar dan raad ik je aan dit niet openbaar te maken. Dan kun je zoiets verwachten. Zeker op Q.

    schijnbaar begrijp je niet waar ik heen wil. dit is je menning en ik vraag gewoon uitleg waarom het overdreven zou zijn. dus niet mijn vraag over een menning wat het is maar over waarom dan, dat begrijp ik niet. het lijkt me eigenlijk vrij logisch dat als je iets naars hoort over familie dat je dan niet fijn voelt of je je niet kunt concentreren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hé, dat is klote! Wat erg, maar er is nog 10% kans dat het goed komt! (: Het is makkelijker gezegt dan gedaan, maar geef de moed nog niet op! Ik wens jou, je vader en de rest van je gezin/familie alles toe wat jullie nodig hebbem!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Patholoog schreef:
    " waarom zou dat overdreven zijn????
    Ik zeg niet voor altijd maar zoeizo gister en nu heb ik er last van omdat ik mijn kop er niet bij kan houden.
    En misschien vind jij dat overdreven maar dat is dan jou zaak."

    Dit is inderdaad mijn zaak. Om te vinden dat ik dit overdreven vind.
    Mijn mening. Snap je dat?
    Ik zal het je uitleggen. Mijn mening bestaat uit mijn gedachten, over wat ik ervan vind. Als jij het hiermee niet eens bent, is dat zeer goed mogelijk. Maar dan raad ik je aan dit niet openbaar te maken. Dan kun je zoiets verwachten. Zeker op Q.


    Wow. Dat was echt het onzinnigste wat ik heb gehoord vandaag. Denk je dat ze dit topic geopend heeft om mensen te vragen wat ze ervan vinden dat haar vader halfdoof is? Nee, ze wil alleen haar hart luchten. Misschien wat steun. Ik weet niet wat jij ervan vindt, maar dit lijkt mij niet zoveel gevraagd. Ik kan je in ieder geval zeggen dat ze absoluut niet zit te wachten op je mening, al heb je nog zoveel vrijheid om je te uiten.


    i put the fun in funeral

    Journalism schreef:
    (...)

    ik hoor beide oren maar 50 procent.

    ik hoor met de ene 60 en de andere 30.


    -

    Audacity schreef:
    (...)

    Wow. Dat was echt het onzinnigste wat ik heb gehoord vandaag. Denk je dat ze dit topic geopend heeft om mensen te vragen wat ze ervan vinden dat haar vader halfdoof is? Nee, ze wil alleen haar hart luchten. Misschien wat steun. Ik weet niet wat jij ervan vindt, maar dit lijkt mij niet zoveel gevraagd. Ik kan je in ieder geval zeggen dat ze absoluut niet zit te wachten op je mening, al heb je nog zoveel vrijheid om je te uiten.


    heey jij begrijpt me. ik heb dittopic idd gemaakt om mijn hart te luchten en wat opbeurende reacties te krijgen. en ja je mag zeggen wat je denkt maar zeg het dan op een redelijke toon en breng het dan niet aanvallend. Wat jij erg vind is aan jou ik vind dit erg. en als je niet normaal zou kunnen reageren antwoord dan gewoon niet.....

    Lees eens reactie's terug. sommige wensen sterkte en zeggen wat ze ervan vinden na ieereen blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)
    schijnbaar begrijp je niet waar ik heen wil. dit is je menning en ik vraag gewoon uitleg waarom het overdreven zou zijn. dus niet mijn vraag over een menning wat het is maar over waarom dan, dat begrijp ik niet. het lijkt me eigenlijk vrij logisch dat als je iets naars hoort over familie dat je dan niet fijn voelt of je je niet kunt concentreren.


    Goed. Ik kan me erbij voorstellen dat jij je niet fijn voelt of je hart wilt luchten, maar hier kun je nu eenmaal een standpunt verwachten.
    En omdat ik geopereerd ga worden in de zomer, ligt mijn zusje of moeder of vader toch ook niet van wakker?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn punt is dus. Als jij dat vervelend vind, vind jij dat vervelend.
    Maar ik zou niet zo reageren.

    -Sorry, voor mijn verkeerde woordkeuze.
    Buiten dan vind ik het alsnog vervelend dat dan half Q over mij heen valt en niet alleen de persoon in kwestie. Dus mijn excuses zijn alleen voor MissStoran.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wees blij dat je niet iets slechters heb gehoord(kanker) b.v.b


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Wees blij dat je niet iets slechters heb gehoord(kanker) b.v.b

    Waar slaat dát nou weer op? Dat is echt belachelijk dat je dat zegt.
    Zo kun je bij alles wel een erger doemscenario bedenken.
    "O, je gaat dood? Ach, wees blij dat je niet eeuwig in de hel brandt."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    kittje schreef:
    Wees blij dat je niet iets slechters heb gehoord(kanker) b.v.b
    zoals barnabas zegt dit slaat dus echt nergens op. ja dat is ook erg maar ik vind dit ok erg. En als we allemaal zo blijven doen sluit ik het topic want inmiddels is half q het met mij eens maar proberen een aantal mensen het te verzieken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahw, dat is niet leuk D:
    Heel veel sterkte voor je vader en hopelijk lukt de operatie!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 7:16 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yowzah schreef:
    Tsja, het is vervelend maar het is nou niet bepaald iets super erg of zo. Hij kan nog horen, ook al is het maar met één oor en verder is hij gezond.
    Mijn vader heeft hartkwalen, wat ik toch wel wat erger vind dan aan één kant doof zijn. Maar ik snap dat het niet fijn is voor je, en voor je ouders. Vooral je vader.


    ja zo kan ik ook zeggen dat mijn moeder borstkanker heeft.
    Maar dat betekend toch niet dat het niet erg is wat haar vader is over komen? Het komt als een schok, dus is het gewoon even raar en beetje eng in het begin.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Meid ik hoop dat het toch weer goed gaat komen met je vader en dat die 10% precies genoeg is om je vader weer te genezen.
    Sterkte (flower)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waar slaat dát nou weer op? Dat is echt belachelijk dat je dat zegt.
    Zo kun je bij alles wel een erger doemscenario bedenken.
    "O, je gaat dood? Ach, wees blij dat je niet eeuwig in de hel brandt."


    I Love You

    Wat zijn bepaalde mensen hier toch weer ongelofelijk bekrompen bezig zeg. Ze heeft duidelijk moeite hiermee, en dan gaan jullie zeggen. 'Ach, wat maakt het uit. Kan altijd erger! Go on with your life.' Bah.


    To infinity and beyond •