• Mijn vader heeft een enkele maanden geleden een ooroperatie gehad. Daar bleek echter al niet alleen een poliep te zitten maar ook een zware ontsteking. Nu vader deels genezen is en tijdelijk half doof is moet hij regelmatig naar de kno.

    Vandaag weer maar hij hoort dus echt niets meer aan dat ene oor terwijl hij nog wel wat zou moeten kunnen horen. Hij hoorde zelfs 120 decibel.
    En dan zit je thuis op je kamer, komt je moeder half huilend naar boven met de mededeling dat je vader waarschijnlijk aan een oor nooit meer zal horen. De artsen weten ook niet hoe het kan en ze gaan volgende maand nogmaals proberen maar de kans is 90% dat hij zijn gehoor g kwijt is.

    Tsja en dan kun je je niet concentreren op school. Damn ik voel me nu echt klote.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raveness schreef:
    Het is nooit leuk als je zulk soort berichten krijgt.

    Mijn broertje en ik hadden beide last van een cholesteatoom in de volksmond noemen ze dat een chronische oorontsteking.
    Bij mijn broertje was het zo erg dat alles wat in je oor hoort te zitten weggehaalt moest worden hij is daardoor aan zijn rechteroor 100% doof.
    Bij mij is er een klein gedeelte beschadigd waardoor ik dus ook voor de helft doof ben aan mijn rechteroor.

    Er is mee te leven al zal het wennen zijn.
    Misschien kunnen ze inderdaad doormiddel van een hersteloperatie je vader helpen en dan met behulp van een gehoorapparaat dat hij dan weer kan horen..

    Misschien vind je wat informatie op deze site voor jezelf, meestal worden de mensen wat rustiger als ze onderzoek hebben gedaan.
    KNO- Ooroperatiesajj dat is ook niet handig.
    Het zal zoiezo niet met een gehoorapparaat lukken
    bij de operatie hadden ze 2 gehoorbeentjes en nog wat weggehaald en met een inplantaat zou hij het kunnen horen. maarja nu afwachten tot volgende maand

    Heel veel suc6 in ieder geval..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Barnabas schreef:
    Het zijn ook altijd weer dezelfde mensen die het eens zijn met een bepaald persoon... (cat)

    Daar ben ik mee eens ^

    Sommige mensen hebben echt geen weet hoe het is om halfdoof te zijn en als ze dan praten als "een expert" zeg maar, niet aanvallend bedoeld, maar ik kan mij er mateloos aan ergeren. Ik heb dat probleem ook en niet aan één oor, wel aan beide oren en dat heel mijn leven, al weet ik het sinds mijn zevende/achtste, dus ik weet hoe het is. En hoorapparaten werken niet altijd perfect, het hangt af welke je er koopt of zo, maar de mijne voldoen alleszins niet aan mijn wil.

    Daarom begrijp ik Yvonne/MissStoran haar bange reactie volkomen, maar continu erover onzeker zijn is ook géén oplossing. Je moet er uiteindelijk gewoon mee leren leven en het beste van maken, ondanks dat kan je wat tegenslag hebben, maar wie heeft dat nu niet? Op den duur gaat dat wel wennen en het leven ziet er dan weer rooskleuriger uit.
    En voor de rest ben ik klaar met dit onderwerp.

    Nogmaals, sterkte!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat is best schrikken inderdaad. Hetzelfde is met de vader van een kennisje van mij gebeurd.


    -

    Dat is echt heel vervelend voor je!
    Ik ga me maar niet mengen met de discussie's hier ;P.

    Het lijkt me echt schrikken!
    Sterkte, en wens je vader sterkte van me!(H)


    Tijd voor koffie.

    mhh tis misschien wel kut enzo voor jou en je familie maar opzich is het in een land als nederland nou ook niet zoon reusachtige ramp, in ieder geval niet iets waarvan ik huilend door het huis zou lopen. Met de technologie hier kan je het prima compenseren met bijv. een gehoorapparaatje.

    Tsja, het is vervelend maar het is nou niet bepaald iets super erg of zo. Hij kan nog horen, ook al is het maar met één oor en verder is hij gezond.
    Mijn vader heeft hartkwalen, wat ik toch wel wat erger vind dan aan één kant doof zijn. Maar ik snap dat het niet fijn is voor je, en voor je ouders. Vooral je vader.


    Believe in yourself.

    Beter slechthorend als helemaal doof zeg ik altijd :'D Nee, ik snap dat het kut is met je vader enzo, maar het komt wel weer goed. Niet al te druk maken, met een goed stel gehoorapparaatjes kan hij nog prima horen :D


    SLOAN.

    Mweh, ik ben ook gedeeltelijk doof aan mijn rechteroor. Maar helemaal doof lijkt me ook kut (cat)

    Bemiddelaar schreef:
    Mweh, ik ben ook gedeeltelijk doof aan mijn rechteroor. Maar helemaal doof lijkt me ook kut (cat)


    ik hoor beide oren maar 50 procent.


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    Whut, waarom maak je daar zo'n probleem van? Hij mag blij zijn dat hij er niet mee geboren is en dat hij aan zijn andere oor nog kan horen. Hij leeft en geneest, wees blij met wat je hebt. Ik zelf ben ook half doof, maar dan aan beide oren de helft verlies en het word erger en erger, voordat jij bejaard ben en aan de gehoorapparaten moet, zal ik niets meer kunnen horen. Just go on with your life.


    Ik ben het hiermee eens, buiten het feit dat ik zelf halfdoof ben.
    Ze heeft toch niet gezegd dat ze het niet erg vind? Maar het is misschien inderdaad een beetje overdreven als je zegt dat jij je niet meer kunt concentreren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Elenei schreef:
    (...)
    Wow. Jij kan niet bepalen hoe erg iets voor iemand is :'D Het is nou niet bepaald leuk nieuws...


    inderdaad. Heel veel sterkte eh! ik zal me ook rot voelen!


    I Love You

    Heel veel sterkte! (flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Elenei schreef:
    Serieus. Wat een shitload aan crap hier :'D Maakt me echt pisnijdig. Als zij het erg vindt, dan vindt zij het erg. Daar kan je niet over discussiëren. Je kan hoogstens zeggen hoe je er zelf op zou reageren, maar da's dan het zeggen van je mening. Hier wordt het gezegd, alsof het een feit is dat je zoiets niet erg mag vinden. En kom dan niet met, 'O, in Afrika dit en dat.' Daar heeft haar vader toch niks mee te maken >< Het is 'n familielid die niet zulk fijn nieuws heeft gekregen en daar mag ze zich best zorgen over maken. Ga dan niet heilig doen en zeg dat 't niks voorstelt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik ben het hiermee eens, buiten het feit dat ik zelf halfdoof ben.
    Ze heeft toch niet gezegd dat ze het niet erg vind? Maar het is misschien inderdaad een beetje overdreven als je zegt dat jij je niet meer kunt concentreren.

    waarom zou dat overdreven zijn????
    Ik zeg niet voor altijd maar zoeizo gister en nu heb ik er last van omdat ik mijn kop er niet bij kan houden.
    En misschien vind jij dat overdreven maar dat is dan jou zaak.

    mhh tis misschien wel kut enzo voor jou en je familie maar opzich is het in een land als nederland nou ook niet zoon reusachtige ramp, in ieder geval niet iets waarvan ik huilend door het huis zou lopen. Met de technologie hier kan je het prima compenseren met bijv. een gehoorapparaatje.

    Ow dus in België wel dan.... Ik loop wel huilend door het huis maar misschien heb jij nooit iets als dit moeten mee maken. En ja de een vind iets erger dan de ander. Maar ik ben geveoliger en emotioneler geworden door afgelopen jaren. zoals ik al eerder zei met een gehoorapparaat zou er niets veranderen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    " waarom zou dat overdreven zijn????
    Ik zeg niet voor altijd maar zoeizo gister en nu heb ik er last van omdat ik mijn kop er niet bij kan houden.
    En misschien vind jij dat overdreven maar dat is dan jou zaak."

    Dit is inderdaad mijn zaak. Om te vinden dat ik dit overdreven vind.
    Mijn mening. Snap je dat?
    Ik zal het je uitleggen. Mijn mening bestaat uit mijn gedachten, over wat ik ervan vind. Als jij het hiermee niet eens bent, is dat zeer goed mogelijk. Maar dan raad ik je aan dit niet openbaar te maken. Dan kun je zoiets verwachten. Zeker op Q.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt