• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

[ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Zayn Malik

Ik keek haar aan en glimlachte.
    'En nu?' vroeg ik.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Savannah

'Geen idee' zeg ik.
    'Weet jij wat?' zeg ik, en schud mijn haar naar achter..

El Diablo.

Alexandra R.Jozephs
    Ik begon te blozen en mijn broers begonnen te joelen.Ik duwde ze buiten en ging weer op mijn bed zitten "Meen je dat echt?"vroeg ik zacht en hoopvol.Ik voelde mezelf warm worden vanbinnen.

[ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:20 ]

Mae St. Cloud
    Niall trok me wat meer naar hem toe en hij drukte zacht zijn lippen op de mijne. Even was ik verbaasd, maar zoende daarna toch terug. Het was wel wat raar om de eerste dag dat je elkaar kent te beginnen zoenen, maar ik voelde me goed bij Niall, geen idee hoe het kwam.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Louis Tomlinson.
    Op de achtergrond hoorde ik haar broertjes joelen, waarschijnlijk hadden ze het dus echt gehoord, toen zei Alex: 'Meen je dat echt?' Ondanks de kou voelde ik dat mijn wanger rood begonnen te kleuren, ook al kon ze het niet zien, schaamde ik me er toch wel voor. 'Het was eigenlijk niet de bedoeling dat je dat zou horen... Maar ja.'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Alexandra R.Jozephs
    "Ik vind het wel leuk dat ik het hoorde."zeg ik dan zacht.Eingelijk voelde ik echt het zelfde voor hem."Ei-Eingelijk voel i-ik hetzefde voor jou."stotter ik dan en hoorde die twee peuters weer joelen achter mijn deur.Ik schopte een paar keer tegen mijn deur en ging dan weer op mijn bed liggen

Zayn Malik

'Tja, we kunnen terug naar beneden gaan, naar een andere kamer gaan, naar buiten gaan, gaan slapen,' even stopte ik om te lachen. 'En verder, ik heb geen idee.'

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Louis Tomlinson.
    'Dat kan ook, natuurlijk.' Ik frummelde voorzichtig aan een los stukje van het bankje. Ik was bang voor haar reactie. Wat als ze me nou niet leuk-leuk zou vinden? 'Ei-Eigelijk voel i-ik hetzelfde voor jou.' Hoor ik haar dan stotteren, in een klap is mijn humeur helemaal vrolijk. Het is zo raar dat in een avond iemand zoveel voor je kan gaan betekenen. 'Echt? Maak je geen grapje?'

Savannah

Ik zucht kort en kijk hem aan. Het is nu of nooit. 'Of dit' grijns ik, en druk zacht mijn lippen op die van hem..

El Diablo.

Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte,maar dat zag hij natuurlijk niet."Ja ik meen het echt."zeg ik zeker.Ik vond hem ech leuk,hij was zo lief en hij had iets speciaals.Het speciaale was dat hij me ook leuk vond.

Louis Tomlinson.
    Ik zuchtte opgelucht, eindelijk vond iemand mij ook terug leuk. Ik had altijd de pecht dat het niet wederzijds was. 'Oh, je maakt me echt heel erg blij hier mee, je wilt het niet weten.' Ik was waarschijnlijk nu echt als een idioot aan het glimlachen.

RememberYoux schreef:
    [oh, ik was het weekend op vakantie. wat heb ik gemist en wat was laatste Harry? ]

Harry Styles
    "Oh, een stomdronken chauffeur reed tegen me op, waardoor m'n benen ernstig verwond raakten. Het is eigenlijk een wonder dat ik ze nog heb. Het is maar tijdelijk, tot ik een tweede keer geopereerd word en ik weer normaal kan lopen." Terwijl ik het zei, voelde ik woede in me opborrelen. Waarom had die chauffeur zoveel gedronken? Voor hetzelfde geld kon ik dood geweest zijn! Ik hoopte maar dat hij de straf kreeg die hij verdiende.

[ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:50 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte "Ik hoop echt dat we eens kunnen afspeken "zeg ik dan.Ik kan wel gillen van geluk.Was hij an nu mijn vriendje?Mijn eeste vriendje?

Louis Tomlinson.
    'Ik ook...' Ik zuchtte zachtjes, er knaagde een raar gevoel in mij. Het leek alsof ik zenuwachtig was, maar daar was het net iets te minder voor. Ik kon het niet helemaal precies plaatsen. Toen kreeg ik ineens een geweldig idee, of het was voor mij toch geweldig. 'Kan ik anders niet langs komen? Of is dat te laat?' Voorzichtig beet ik op mijn lip. Hopelijk had ik met deze opmerking geen verkeerde indruk gemaakt.

Alexandra R.Jozephs
    "Voor mij is het prima!"zeg ik blij en ik bijt op mij lip,hopelijk gaan mijn broers het niet verpesten voor me.