• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik sta weer op de plek aan de bar, waar ik ook in het begin had gestaan. Met Alex. Een zucht verlaat mijn mond, waarom moest ze nou weer zo vroeg weg? Nu stond ik hier weer met dat jeukende masker op. Ook mijn cola was al weggehaald, wat vrij logisch was, natuurlijk. Opeens kreeg ik een geweldig idee. Ik mengde me door de feest bende heen, en kwam uiteindelijk buiten. Waar het nog steeds hard aan het sneeuwen was, er was al een laagje bedekt over de weg. Ik haalde mijn mobiel langzaam uit mijn broekzak, als ik niet deze avond hier kon blijven met Alex, dan moest het maar via de telefoon. Langzaam toetste ik haar nummer in, na 3 keer over te gaan, werd er opgenomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Het sneeuwde nog steeds.Wat zou Louis nu aan het doen zijn.Ik hoorde mijn gsm afgaan en een glimlach sierde mijn gezicht en ik nam op."Met Alexandra,met wie spreek ik?"Ik wist bijna zeker dat het Louis was,maar met mijn pa erbij liet ik maar beter niets merken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Met Louis,' Glimlachte ik, 'ik vond het saai zonder je, dus ik dacht dan bel ik maar even. Ben je al bijna thuis?' De sneeuw vlokjes dwarrelde vrolijk neer, mijn haar zat vast helemaal onder.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte bij het horen van zijn stem."J ik ben bijna thuis en het is oo saai zonder jou."zei ken ik hoorde mijn vader kuchen,ja ik ha het gezegt,moest hij me maar niet zo vroeg opgehaald hebben."Hoe is hetmet je nu?"vroeg ik da maar aan Louis.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Is het niet gezellig met je vader, dan?' Ik grinnikte even, en hoorde iemand op de achtergrond kuchen. Vast de vader van Alex. 'Veel slechter dan daar straks, ik was veel liever nu nog met jou daar geweest. Met jou?'

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:29 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Nee, JIJ bent cute,' zei ik lachend. Ik schraapte al mijn moed bijeen en trok haar dichter tegen me aan waardoor ze op mijn borst leunde.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    "Ik ben nu ook liever bij jou."zeg ik dan en glimlach weer."Heeft mijn kleine meid een vriendje?"hoorde ik mijn vader grinniken en ik keek hem kwaad aan.Nu weet ik dus van waar mijn broers hun iritandheid hebben."En ik verveel me ook ,maar nu ik je hoor is het weer leuker."

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Is dat je vader die ik op de achtergrond?' Ik begon zachtjes te lachen. 'Ja, daar heb je gelijk in. Ik ga waarschijnlijk ook maar zo weg, ik weet eigenlijk niet eens of nog wel naar binnen mag, ik sta nu buiten in de sneeuw, het is best koud.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik kijk hem aan en glimlach.
    Ik leun wat naar hem toe en glimlach lichtjes..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Om de stilte te verbreken vroeg ik: 'Zullen we maar eens in de volgende kamer gaan kijken?' Ik duwde haar zachtjes van me af alsof ze breekbaar was. Mijn hand pakte de hare en trok haar overeind.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik knik en loop naar de volgende kamer.
    'En wat is hier?' vraag ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik volgde haar naar de volgende kamer. 'Dus, wat is hier?' herhaalde ik haar vraag.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    "Ja jammer genoeg is dat hem."zeg ik dan.Wat vernederend hij heeft het dus gehoord wat mijn pa zei."Ik wou nu ech dat ik bij je was en je een knuffel kon geven.Sta je daar nu aleen in die kou?"vroeg ik dan meelevend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Hey, niet zo ontevreden! Hij heeft je tenminste gebracht, ik moet ook weer terug met een taxi.' Waar ik waarschijnlijk niet eens meer genoeg geld voor heb, dacht ik er achter aan. 'Ja,' zeg ik sip, 'helemaal alleen. En het stopt niet met sneeuwen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik kijk hem lachend aan.
    'Dat vroeg ik juist aan jouw' lach ik.


    El Diablo.