• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ah, mooi zo,' ik glimlachte weeral. 'zou ik dan wel even je adres mogen? Anders weet ik natuurlijk niet waar ik heen moet.' Ik grinnikte zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Ja tuurlijk.Ik woon in de Klokkenmakersstraat 54"zeg ik dan en bijt op mijn lip."Ik kan niet wachten je weer te zien."zeg ik dan weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik ook niet, tot zo, babe.' Ik druk op het rode hoorntje en stop mijn telefoon terug in mijn zak, pas dan besef ik wat ik zojuist heb geregeld. Ik ga gewoon naar Alex toe, terwijl ik eerst nog dacht dat ik haar nooit meer zou zien. Ik tel mijn geld, en kom tot de conclusie dat het niet meer genoeg zal zijn voor een taxi, hoogstens tot de helft, maar mijn humeur is zo goed, ik loop er wel gewoon heen. Fluitend loop ik naar het huis, waarvan Alex zei dat ze daar woonde. Ik kwam in een mooie straat, het was best lang, ik moest een stukje doorlopen voordat ik bijna nummer 54 was. Uiteindelijk liep ik de oprit van Alex huis op, en duwde in volle spanning op de bel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Ik stopte de zoen en glimlachtte. Toen ik op de klok keek, was het al laat. 'Ik moet gaan, het was fijn om je te ontmoeten, Mae' fluisterde ik in haar oor en ik rende weg. Nu leek ik net Zorro. Ik reed naar huis, met mijn masker nog op. Thuis kwam ik binnen en Greg was nog op. Snel deed ik mijn masker af en liep naar boven. Wat een avond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlchte,in een paar uur had ik gewoon de liefste en leukste jongen van heel de wereld leren kennen.Ik keek afwachtend uit mijn raam en zag hem te voet toekomen,ik rende al naar beneden,maar de bel ging e toen ik beneden aankwam zag ik datMax open gedaan had."Max...Ga nu maar weg."zeg ik dan en duw hem richting de woonkamer waarna ik terug naar Louis ga."Hoi."zeg ik dan met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 22:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Er werd open gedaan door een jongen, dus in eerste instantie wou ik me alweer omdraaien toen ik Alex van de trap af zag komen rennen. Ik denk dat het een van haar broertjes is. 'Hoi.' Zegt ze met een hele mooie glimlach. Ik glimlach terug. 'Hello, beautiful.'
    [Ik ga slapen, jaj.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlach en begin te blozen,waarna ik hem een knuffel heef."Ben je te voet naar hier gekomen?"vroeg ik ongelovig.

    (slaap zacht (doeg) )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Savannah drukte haar lippen zacht op de mijne. Het was een fijn gevoel. Genietend kuste ik haar terug en sloeg mijn arm om haar heen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik liet mijn armen in zijn nek rusten, en sluit mijn ogen.
    Genietend zoen ik hem terug..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Al zoenend liet ik ons omrollen, waardoor ik nu aan haar rechterkant lag in plaats van links. Het was een lange kus, waar maar geen eind aan kwam. Niet dat ik dat erg vond.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brianna Celine Adams
    Mijn ogen sperren zich open en ook Harry loopt rood aan. Aarzelend leg ik mijn hand op zijn bovenbeen, als teken om hem te troosten. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Stomme drank.' mompel ik.

    [Harry can be more flirty ;)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah

    Ik grijn lichtjes en verplaats mijn handen naar zijn borstkas.
    Ik bijt zachtjes op zijn onderlip..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ze beet zachtjes op mijn onderlip waardoor ik grijnsde. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd, daarna naast haar oog en zo steeds verder tot aan haar lippen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Op de plek waar Alex haar handen zet, waarneer ze mij een knuffel geeft, brand het helemaal na. 'Ik had niet meer genoeg geld voor een taxi, en ik ben in een goed humeur. Dus ja, ik ben het komen lopen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik grijns, en glimlach dan liefjes naar hem.
    Vervolgens zoen ik hem weer..


    El Diablo.