• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

[ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Savannah

Ik grinnik.
    'Kies jij maar, maar weet dat je altijd nog een 5e optie hebt' knipoog ik..

El Diablo.

Harry Styles
    "Mooie naam, ik heet Harry, Harry Styles." Ik keek haar even aan en richtte m'n blik toen naar boven. "Misschien kunnen we binnen beter verder praten? Het wordt nogal koud," zei ik terwijl er een rilling over m'n rug trok.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Louis Tomlinson.
    Het voelt allemaal zo goed, haar lippen op de mijne, alsof het nooit anders is geweest. Als een puzzelstuk. Alex haalt haar lippen even van de mijne, waarna ik een klein protesterend geluidje maak, dan zegt ze: 'Is het hier warm of licht het aan jou?' Ik grijns. 'Dat ligt niet aan jou, zeer zeker niet.' En onze lippen worden weer met elkaar herenigd.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Curlies schreef:
    Mary Carter

Ik kijk hem ernstig aan. ''Umh.. Nee dus'', mompel ik. Hoe moest dit ook alweer? Dit is gewoon gekkenwerk. Dit doe je toch gewoon niet? Slowen.. Ja , bullshit. ''Nee , ik weet echt niet hoe dit werkt'', mompel ik daarna.

[Laatste post]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Liam Payne
    ''Fijn.'' zucht ik. Dan maar net zoals in films proberen. Ik schuif haar iets dichter tegen mij aan en doe mijn handen om haar middel. ''Zoiets?'' komt er half onzeker en half lachend uit.

Do what people say you can't.

Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en hoorde dan weer gejoel.Deze keer haf ik er geen aandacht aan en ik streek dan met mijn tong over zijn onderlip.

Mary Carter
    Ik grinnik en kijk hem dan lachend aan. ''Ja , ik denk van wel..'', mompel ik. Het leek in films zo veel makkelijker... Ik doe mijn handen op zijn schouders. ''Heb je ook het gevoel dat je iets fout doet?'', mompel ik.

Louis Tomlinson.
    Langzaam opende ik mijn mond, en onze tongen begonnen een waar liefdesspel te spelen. Op de achtergrond hoorde ik vaag wat gejoel van de broertjes van Alex.

[woehoe , een 8,1 voor bio :Y) Ik dacht echt dat ik m had verpest gheheh]

Curlies schreef:
    [woehoe , een 8,1 voor bio :Y) Ik dacht echt dat ik m had verpest gheheh]

[Goedzo! Maar ik had gister een beter cijfer, wel een fucking 1 voor bedrijfsrekenen. :')]

[Gheheeh , we hadden vrijdag een PW van wiskunde.. Maar die heb ik totaal verkloot :')]

Leeyum Payne
    Ik knik en zeg tegelijkertijd ''ja. Maar ik heb geen idee wat.'' Ik denk diep na. ''Misschien...dit''zeg ik twijfelend. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar voorhoofd.

Do what people say you can't.

Curlies schreef:
    [Gheheeh , we hadden vrijdag een PW van wiskunde.. Maar die heb ik totaal verkloot :')]

[Wat is je cijfer?]

Alexandra R.Jozephs
    Onze tongen vonden elkaar.Deze kus was echt fantastish.Ik liet 1 van mijn handen door zijn haar gaan.

[Weet ik nog niet.. Dus aan de ene kant wil ik het niet weten omdat ik toch al weet dat ik een slecht cijfer heb ...]