• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    'Krijg je ervan als je moeder je 2 jaar op ballroom dansen zet' grinnik ik..
    Ik kijk hem aan, en glimlach lichtjes..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Ah, van daar.' glimlachte ik. 'En vond je het ook leuk dan? Of werd je gedwongen?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Gedwongen. En leuk kan je het niet noemen, allemaal van die typische kakkertjes daar' lach ik.
    'Of zoals ik ze noemde.. Kakkerlakken' grijns ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Wat ben je toch evil,' zei ik sarcastisch. Ik had gewilt dat ik haar dichter tegen me aan durfde te trekken, dat ze haar hoofd op mijn borst zou leggen en we helemaal in het moment op zouden gaan. Maar zo'n romanticus ben ik niet, en ook niet zo'n waaghals.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Soms' lach ik.
    Ik kijk hem glimlachend aan, hij is zo leuk... Serieus...


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Alex drukt snel een kusje op mijn wang, waarna ze de kamer uitrent. Had ik maar nooit gezegd dat het halve uurtje om was, dan was ze hier nog geweest. Verslagen blijf ik een paar tellen voor me uitstaren, totdat ik besef dat ze echt niet meer terug komt. Met een zucht zet ik mijn masker terug op, en loop weer naar het "gezellige" balfeest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Toen het schuifelnummer afgelopen was, kwam er een gewoon partynummer. Maar ik liet Savannah niet los. Glimlachend keek ik haar aan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam Payne
    een klein 'Yaayy!'tje komt uit mijn mond. Ik neem haar mee naar het midden van de vloer. Wacht, hoe moest dit? In films leek het altijd zo makkelijk maar nu? 'Ehm.. Mary? Heb jij hier ervaring mee?' aarzel ik.


    Do what people say you can't.

    [Calderson -> Limerry.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary Carter

    Ik kijk hem ernstig aan. ''Umh.. Nee dus'', mompel ik. Hoe moest dit ook alweer? Dit is gewoon gekkenwerk. Dit doe je toch gewoon niet? Slowen.. Ja , bullshit. ''Nee , ik weet echt niet hoe dit werkt'', mompel ik daarna.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Savannah

    Ik kijk hem glimlachend aan, en laat hem ook niet los.
    Eens zien hoe lang dit gaat duren..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik zuchtte, mijn vader zat te vertellen wat mijn broers hadden uitgespookt vandaag.Maar ik luisterde niet eens en keek uit het raam.Ik hoopte echt dat Louis me niet ging verheten en me zeker zou sms'en of bellen."Alexandra waar zit je toch met je gedachten?"vroeg mijn vader dan en ik keek hem even aan."Ergen ver hier vandaan."anwoord ik dan zijn vraag en keek naar mijn gsm.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Zonder haar los te laten liep ik naar de bank en ging zitten. Ik trok haar grijnzend op mijn schoot.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en grijns.
    'Cute' grijns ik breed..


    El Diablo.

    Mae St. Cloud
    We gingen naar de dansvloer en daar sloeg hij zijn armen om mijn middel. Ik sloeg de mijne om zijn nek en zo stonden we te dansen. Ik keek even in zijn prachtige blauwe ogen en ik kon zijn blik niet meer los laten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe