• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik werd rood toen ze zei dat ze het schattig vond en ze er een zwak voor had. 'Vind je?' vroeg ik onzeker. Niemand had ooit tegen me gezegt dat het leuk was, misschien omdat niemand me aansprak zonder dat ie me uitschold.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mae St. Cloud
    "Vind je?" vroeg hij onzeker. "Ja natuurlmijk," antwoorde ik vol overtuiging, "waarom zou ik tegen je liegen?" Hij was zo onzeker, dat maakte hem nog schattiger. Ik schonk hem nog een warme glimlach zodat hij hem hopelijk al wat minder onzeker zou voelen. Ik was zelf nu ook niet bepaald één van de meest zekere personen, maar bij hem voelde ik me meer op mijn gemak dan ik ooit al bij een 'vreemde' heb gedaan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zayn Malik

    'Die wil eigenlijk wel nog een keer horen,' zei ik wenkbrauwwiebelend. Voordat ze me nog kon tegenspreken kietelde ik haar opnieuw.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik begin weer te lachen.
    'Nouhou!' lach ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Oke goed, ik hou al op.' grijnsde ik. 'En je kan me lekker niet terugpakken, want ik kan er tegen.' Plagend stak ik mijn tong uit.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Niall James Horan

    Mae schonk me een glimlach, waardoor ik vanbinnen warm werd. Ik zette me weer even over mijn verlegen- en onzekerheid heen en grinnikte even. Toen het ene nummer afgelopen was, kwam er een ander schuifelnummer. 'Zin om te dansen?' vroeg ik aan Mae toen ik mijn glas wegzette.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    Ik lach, en wikkel weer een van mijn lokken om mijn vinger.
    'Cute' grijns ik..


    El Diablo.

    Mae St. Cloud
    Ik zag dat hij zich al wat zelfzekerder voelde en ik hoorde hem zachtjes grinniken. Ik hoorde dat er een schuifelnummer speelde en Niall had het blijkbaar ook gehoord want hij vroeg me om ik zin had om te dansen.
    "Met jou altijd", glimlachte ik naar hem. Ik denk dat ik nog nooit zoveel naar een jongen heb geglimlacht op één avond, maar Niall kreeg het toch voor elkaar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zayn Malik

    Ze draaide een van haar lokken om haar vinger. Damn, dat zag er altijd zó sexy uit.
    De muziek hoorde je hierboven maar zachtjes. Ik luisterde eens goed. 'En daar hebben we een schuifelnummer...' zei ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik kijk hem aan.
    'Dus? Wil je dansen' zeg ik en kijk hem uitdagend aan..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Alex maakt voor mij het volgende laatje weer open, hier zit een fotolijstje in, althans zo lijkt het. Voorzichtig pak ik het eruit, het blijkt uiteindelijk ook echt een fotolijstje te zijn. Ik veeg met mijn hand het stof van het glas af, op de foto staan er een man en een vrouw in een innige omhelzing.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik grijnsde. 'Laat ik maar weer eens de gentleman uithangen,' mompelde ik waarna ik opstond. 'Mag ik deze dans van u, mevrouw... Savannah?' Lachend hield ik mijn uitnodigend voor haar.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozphs
    "Aww."zeg ik vertedert.Ze zagen er echt verliefd uit.Ik wile ook graag een vriendje.Ik was zeg maar forever alone.Ik keek even naar Louis."Dat zijn vast de mensen die hier vroeger woonden."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik lach, en sta ook op terwijl ik zijn hand pak.
    'Maar natuurlijk, meneer... Zayn' lach ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Misschien wel, ze zien er echt wel lief uit.' Ik wreef even met mijn duim en wijsvinger over mijn kin, alsof ik hard aan het nadenken was. 'Waarschijnlijk vinden we nog meer? Probeer de volgende is.' Misschien konden we er wel achter komen wie hier woonde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you