• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij legt zijn handen op mijn heupen en hij bijt op mijn onderlip. Ik ga met mijn handen over zijn borstkas en ook door zijn haar. Hij heeft zo'n goed lichaam. En qua lust is hij geweldig. En hij kan heel lief zijn en zorgzaam. Dat merkte ik wel toen ik gebroken was vandaag. Alleen die eeuwige ego. Die boor ik graag de grond in.


    Joshua Gayle

    Ik grijns tegen haar lippen en ga dan met mijn tong weer langs haar onderlip, ik voel haar handen over mijn borstkassen glijden en door mijn haar. Ik geniet en streel haar heupen zacht met mijn duimen. Dit voelt zo goed.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer pizza was jammie!!! Zou ik nou nog een personage aanmaken, heb ik zin in...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doe wat je niet laten kan Naoom :P En waarom maak je dan niet een personage aan? ^^]

    Leslie Day
    Zijn tong gaat langs mijn onderlip, en om hem te pesten open ik mijn mond gewoon helemaal niet. Ik grijns en kus hem verder. Zijn duimen strelen mijn heupen en dat voelt fijn. Ik open nog steeds mijn mond niet. Lekker puh Josh. Nu ben ik degene die pest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, maar wat voor personage, twijfel met karakter, wat voor karakter zal ik haar dan geven, ja heb besloten dat het ook een meisje wordt. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jij een jongen, ik een meisje?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ow, hè Nowwi als jij graag een meisje wilt dan maak ik wel een jongen... Denk ik....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb honger :Y)

    Noaaaa, maak jij de jongen of het meisje? :3

    Als het een jongen is, zou ik je dan om een gunst kunnen vragen wanneer hij klaar is? ;D Ik wil weten hoe erg de dominante kant is van Josh XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jij hebt nog geen meisje hè.... Dan maak ik wel een jonge, moet ik wel een super knappe jongen zoeken..... En wat voor karakter..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Whaha, les wilt Joshy testen, mij maakt het niet uit..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha xD
    Ik vind het wel leuker om er een meisje bij aan te maken, maar het is net wat je wil ;)
    Alleen.. Ik zoek die dan wel zo snel mogelijk, ben nu op mobiel en heb de hele dag in Walibi gelopen, heb morgen ook niet veel tijd denk ik. En verder.. zsm (: Tis iig niet heel makkelijk om nu te maken.. Dus.. Jij een jongen? Of nie?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik zie wel wat jullie doen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, weet iemand knappe jongens... Of ik maak 4 persono's, whaha, dan heb ik er 4. ;) Maar Jaims weet jij een knappe jongen en wat voor karakter ik hem zou geven...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan mag ik dus een meisje?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:

    Leslie Day
    Zijn tong gaat langs mijn onderlip, en om hem te pesten open ik mijn mond gewoon helemaal niet. Ik grijns en kus hem verder. Zijn duimen strelen mijn heupen en dat voelt fijn. Ik open nog steeds mijn mond niet. Lekker puh Josh. Nu ben ik degene die pest.


    Joshua Gayle

    Ik grom even als ze haar lippen stijf op elkaar houd, dan haal ik mijn lippen van de hare en kijk haar zielig aan. 'Gemeen.' zeg ik dan zielig en trek een pruillip en laat dan mijn handen weer over haar heupen glijden, langzaam omhoog steeds een stukje verder en dan weer terug naar beneden en druk dan mijn lippen maar in gaar bek en vooral bij haar gevoelige plekjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nja, ik moet in ieder geval gaan. Dus ik lees wel een keer terug.
    Xx.. En thx Naoom!]


    Stop acting normal. It gets bored.