• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waar staat reactie Naomi]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga even proberen of het nog lukt met Grey, haha]
    Grey Pritchett
    Gapend kwam ik omhoog uit mijn bed. Ik was ongelooflijk moe geweest en was daarom gaan liggen. Terwijl ik de slaap uit mijn ogen wreef keek ik rond. Ik wilde naar iemand toe om even te kletsen maar ik had geen idee wie.

    [Wilt er iemand iets met Grey krijgen?]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Coockies schreef:
    [Hahah of je maakt het haar extra moeilijk:) Ghehehe. Maar dat is ook weer zielig voor Luke... Maar je moet zelf kiezen wat je doet x]


    Als er niemand anders komt, zeg maar, dan ga ik Amy proberen terug te krijgen, hahaha.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jack Collins
    Mijn ogen schoten heen en weer, omdat ik gewoon bang was hem aan te kijken.
    Mijn ademhaling was versneld door de zenuwen die door mijn lijf gierden. Dit duurde al veel te lang en met hem zo dichtbij kon ik niet nadenken.
    Ik schoof een stukje achteruit en fronste verward mijn voorhoofd. Was ik nu ergens teleurgesteld?
    "Ik... euhm." Ik snapte mezelf niet meer, alles was zo verwarrend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Volgens mij is iedereen al bezet. Nala en Sam, Naomi en Ian, Nou ja en dan is er Dexter, maar dat is een jongen haha. Leslie en Josh en tja... Julio en Eleador. x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja...
    Ik zou zeggen: ik maak nog een meisje aan, maar dan heb je twee personages van jou op twee personages van mij...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil nog wel een personage:) Maar dan heb ik er 3]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamy Black
    Toen ik merkte dat Jack bij me weg schoof kwam ik opeens weer in de realiteit. Snel haalde ik mijn handen van hem af en sprong overeind.
    "Ik ga wat drinken halen, ik zie je later nog wel een keer."
    Ik draaide me om en liep zo snel mogelijk weg.
    "Klootzak." Mompelde ik tegen mezelf. Met tranen in mijn ogen baande ik me een weg naar mijn eigen bed.

    [Waar/wanneer krijgen ze eten en drinken eigenlijk? Haha.]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:43 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    {als jij er 3 wilt, dan maakt het niet uit, Ik heb geen limiet op de personages gezet, maar alleen als je dat wilt natuurlijk}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [CoockiesJokerbaby
    Ik vind het allebei goed, het maakt mij niet uit wie een nieuwe personage maakt (: x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Wie doet het?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [1ste blz Deem en ik zou er ook wel een willen maken, maar als Deem get al wil doen ook goed. :D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ik liefst niet, ik weet toch dat ik het personage dan niet genoeg ga besturen en zo en dat ik het niet volhou. Ik heb het druk nu dus... sorry}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dan doe ik het. kan ik hem hier op aanmaken of moet ik naar het rollentopic?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    O dus nu gaat hij het zo spelen. 'Oke,' zeg ik eigenwijs. En ik sla mijn armen over elkaar. 'Breng me maar terug naar mijn eigen bed.' En ik kijk hem uitdagend aan. Waarschijnlijk doet hij het ook. Ach, boeit mij niets. Hij doet lekker wat hij wil.


    Joshua Gayle

    Ik grijns en loop naar haar toe en wil haar optillen, maar buig dan voorover en druk mijn lippen weer kort op de hare. 'Oke, zo snel kom je dan ook weer niet van me af.' zeg ik dan en grijns en druk weer een zacht kusje op haar lippen en kijk haar dab grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp