• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jaimzz, wat ben je van plan??? Uhum..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben ik weer.... Ik moet zeker hele ontvoering schrijven en alles? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Nja, je kan het ook zo kort mogelijk zetten. Zeggen dat je daar plots bent en dan kort terugdenken aan de ontvoering }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik als hij me optilt. 'Dus ik ben sexy en hot?' vraag ik dan grijnzend. 'Dankje, ja en als jij bij mij in de klas zat zouden alle meisjes ook op jouw gevallen zijn.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar je bent al van mij.' zeg ik dan grijnzend en druk ook een kusje op zijn lippen en leg dan mijn hoofs tegen zijn schouder en ga dicht tegen hem aanzitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben niets van plan Naoom XD hoezo? Josh jaloers? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, eigenlijk wekl hij is dominant, whaha, de pizzacorier is laat...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oee, als hij dat is hoop ik op een jongen die even leuk met Les om kan gaan ;D al is het maar heel gezellig hebben ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren Aria Flow

    Ruw word ik aan mijn armen naar binnen geduwd. Er tegen gaan is te moeilijk. ik ben daar te zwak, te mager en te klein voor. Niet dat ik klein ben, maar vergeleken hen wel. Ze smijten me op een bed en ik kijk verdwaasd op. Mijn wang voelt pijnlijk aan door de klap die ik heb opgevangen. Een snik rolt uit mijn mond. Ik ga recht op zitten en kijk om me heen. Verschillende mensen zitten in de kamer. Ik wil niet gezien worden. Ik wil hier niet zijn. De neiging om onder mijn bed te gaan liggen is groot, maar in plaats daarvan ga ik onder de dekens liggen en trek die tot onder mijn kin op. Ik tril en voel tranen over mijn wangen stromen. Doodsbang ben ik. Voor alles. Voor de mensen om me heen, de angst om weer iets te verliezen, ook al heb ik niemand. Bang voor wat komen gaat. Ik sluit mijn ogen en wens dat ik verdwijn. Gewoon simpelweg verdwijn. Ik mijn ogen open en in de gezellige woonkamer van mijn ouders sta. Met zijn alle rond de kerstboom. Kerstliedjes zingen. Lachen en met papa door de straten van Londen lopen om een cadeautje voor mama te kopen. De straten waar ik misschien drie uur geleden nog liep. Ik ril en huiver. Kippenvel slaat op mijn armen. ik zag ze niet eens aankomen. Ik was gewoon rustig aan het zitten tegen de muur met ogen gesloten, toen er opeens mensen voor me stonden. Iets wat normaal nooit gebeurde. Voor ik het wist zat ik in een duistere auto en nu zit ik hier. Ergens. Geen idee waar, met allemaal mensen ouder of jonger dan mij. En voor de zoveelste keer in mijn leven wens ik dat alles weer was zoals vroeger.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    In plaats van dat hij me optilt kust hij me en zegt dat ik niet zo snel van hem afkom. Hij drukt nog een zacht kusje op mijn lippen en kijkt me grijnzend aan. Ik pak hem bij zijn shirt en trek hem dichterbij. Vlak voordat zijn lippen op die van mij geraken zeg ik, 'Hm, ik had ook niet anders verwacht.' En ik kus hem weer. Een beetje ruw ja. Dat is ook weleens lekker.


    Joshua Gayle

    Ik grijns en ze trekt me dan weer aan me shirt naar zicht toe en voel dan haar lippen dan weer op de mijne, alleen nu wat wilder, ruwer, het voelt fijn aan en ik leg mijn handen weer op haar heupen en bijt dan zacht in haar onderliep.

    [De pizza's zijn er nog steeds niet... Ugggg....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Ian???? ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Misschien,' fluister ik. 'Maar in Canada was dat anders niet zo,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Maar dat kwam waarschijnlijk door mijn karakter die niet bij de school paste, dus niet bij de mensen die op die school zaten.' Ik grijns en kijk haar aan. ik druk een kus op haar kruin en sluit mijn ogen. Ik bijt op mijn lip en speel een beetje met Naomi's haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Hij legt zijn handen op mijn heupen en hij bijt op mijn onderlip. Ik ga met mijn handen over zijn borstkas en ook door zijn haar. Hij heeft zo'n goed lichaam. En qua lust is hij geweldig. En hij kan heel lief zijn en zorgzaam. Dat merkte ik wel toen ik gebroken was vandaag. Alleen die eeuwige ego. Die boor ik graag de grond in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoi mensjes, sorry dat ik niet meer reageerde..
    Eerst viel ik in slaap en vandaag zat ik in Walibi World =D Al dacht ik dat ik naar Slagharen ging x)

    @Jaimy: Idd, dus Mars wil niet dat de Baas te weten krijgt dat hij zijn werk niet goed doet. Maar.. Dat weet Nala niet. Dus Nala zei nu tegen Sam dat er een heel aardige man bij 'de mannen' was. Daaaardoor kan de groep het te weten komen en Leslie toevállig ook. En daaan.. Dan kan Les haar verhaal toch ook doen en wordt de groep wat liever naar Mars toe? Les mag dat wel uit gaan leggen aan Mars :'D Got it?

    Enn.. Is er nóg een nieuw iemand nodig? Mars is er natuurlijk niet altijd en officieel geen rol..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Maak hè geen zorgen, in Iatalië zou je aanbeden worden, een knappe Canadese jongen welk Italiaans meisje wil dat nou niet? Maar jammer voor ze, want ik heb je al.' zeg ijsdansen grijnzend. 'En ik vind je karakter perfect.' zeg ik dan en deuk weer mijn lippen op de Zijne en kijk hem glimlachend aan. Dan leg ik mijn hoofd weer tegen zijn borst en hij speelt een beetje met mijn haar en sluit mijn ogen en glimlach genietend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Eleadoras warmte neemt iets toe en daardoor word ik weer wat richting de werkelijkheid komen, maar omdat mijn herinneringen veel beter zijn om aan te denken verzink ik al snel weer in het toen. Ik glimlach nu enkel naar Eleadora. Mijn handen gaan licht en zacht over een klein stukje van Eleadoras rug heen, terwijl ik mijn hoofd op de hare leg. Ik sluit mijn ogen tevreden. Het is goed zo, ondanks mijn ouders' afkeuring, waarschijnlijk zelfs beter als dat. Hoeveel tijd er voorbij strijkt weet ik niet, hoelang we zo zitten niet, en hoe het feest is ook niet. Ondanks dat het vast heel gezellig is daar. Als je een stel echt vrienden hebt. Leeftijdsgenoten die je kan leren kennen. Of een lief vriendinnetje waarmee je over straat mag lopen. Arm, rijk. Arm, rijk.


    Stop acting normal. It gets bored.