• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    [Dan doe ik het. kan ik hem hier op aanmaken of moet ik naar het rollentopic?]


    [Gezellig ;D]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Hier Deem. ;)]

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grijns en kan het dan toch niet laten een opmerking te maken. 'Je bent toch aardig hot.' zeg ik danen grinnik even en druk kort een kusje op zijn lippen. Dan laat hij me los en loopt naar de kleren toe en geeft dan mijn shirt aan mij die ik aantrek en Ian trekt ook de zijne aan en ik kijk hem aan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach en druk een kus op haar neus. 'Jij lief raar leuk meisje,' grinnik ik en trek haar tegen me aan. 'En als jij bij mij in de klas had gezeten waren alle jongens op je gevallen. Jij bent dus ook aardig sexy en hot,' grinnik ik en kijk haar lachend aan. 'En van mij.' Ik druk een kus op haar lippen en til haar op. Ik loop naar de verwarming en ga daar tegen aan zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wil er misschien ook nog een maken, heb ik zin in, whaha. Al mijn topics waar ik aan mee doen beginnen een beetje stil te lopen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    EDWESTWICK schreef:
    Jamy Black
    Toen ik merkte dat Jack bij me weg schoof kwam ik opeens weer in de realiteit. Snel haalde ik mijn handen van hem af en sprong overeind.
    "Ik ga wat drinken halen, ik zie je later nog wel een keer."
    Ik draaide me om en liep zo snel mogelijk weg.
    "Klootzak." Mompelde ik tegen mezelf. Met tranen in mijn ogen baande ik me een weg naar mijn eigen bed.

    [Waar/wanneer krijgen ze eten en drinken eigenlijk? Haha.]

    Jack Collins
    "Jamy!" ik spring op en strek mijn hand naar hem uit. Mijn vingers raken hem net niet aan. "Niet weglopen. Ik-"
    Ik liep hem achterna en greep zijn schouder beet. Ik dwong hem zo om te draaien.
    "Ik-" ik wist niet wat te zeggen. "Het is niet..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    [Dan doe ik het. kan ik hem hier op aanmaken of moet ik naar het rollentopic?]

    {Liefst in het rollentopic}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinnik als hij me optilt. 'Dus ik ben sexy en hot?' vraag ik dan grijnzend. 'Dankje, ja en als jij bij mij in de klas zat zouden alle meisjes ook op jouw gevallen zijn.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar je bent al van mij.' zeg ik dan grijnzend en druk ook een kusje op zijn lippen en leg dan mijn hoofs tegen zijn schouder en ga dicht tegen hem aanzitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jamy Black
    Aarzelend bleef ik staan.
    "Luister, zeg het maar gewoon als je me niet wilt, dan zijn we daar ook weer klaar mee, ik ga echt niet dood van verdriet dan ofzo hoor." Ik rechtte mijn rug en keek hem stoer aan, maar vanbinnen trilde ik. Ik was bang voor wat hij ging zeggen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [@EDWESTWICK deze of deze?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    "Ik-" ik wist het weer niet. Wat moest ik doen? Of beter: wat wou ik?
    "Ik weet het niet." eindigde ik dan fluisterend. "Ik snap het niet! Ik ben... in de war." probeerde ik hem duidelijk te maken.
    "Ik heb nog nooit een relatie gehad en zeker niet met een jongen... Ik zou niet weten hoe of wat..." ik schudde totaal in de war mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    [@EDWESTWICK deze of deze?


    De eerste, denk ik. x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [

    Zo ziet ie er uit, trouwens.]

    Jamy Black
    Ik haalde diep adem en trok me los. "Als je het weet, kan je me het komen vertellen." Ik draaide me weer om en liep naar mijn bed. Met een diepe zucht ging ik er op liggen en schudde mijn warrige haren uit mijn gezicht. Ik sloot mijn ogen en deed alsof ik sliep, ik wilde slapen. Allerlei gedachten spookten door mijn hoofd. Jack, mijn half-ex-maar-toch-weer-niet vriendinnetje Ilana maar ook vermoeidheid, angst, waarom ik hier was, en op een of andere manier miste ik thuis, ook al had ik dat niet eens echt.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Personage is klaar:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga even cake bakken en kom dan weer terug:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Ik streek met mijn hand over mijn gezicht en liep toen terug naar mijn eigen bed. Ik ging ook liggen en beet op mijn lip.
    Waarom voelde ik me zo vreemd? Ik hoorde niet voor jongens te vallen.
    Toch voelde ik me zo teleurgesteld, omdat hij nu niet mee bij me was. Dat is toch niet normaal als we gewoon vrienden zijn?
    Maar ik was ergens bang hem te verliezen.
    'Als je het weet, kan je het met me komen vertellen' had hij gezegd... Maar hoe moest ik het te weten komen? En als ik nu niet op hem viel, zou hij me dan gewoon... laten vallen? Het zou in ieder geval nooit meer hetzelfde zijn.
    Maar dat was niet persé nodig, toch?
    Misschien voelde ik echt iets voor hem. Hoe kon het anders. Ik had nog nooit iets als dit gevoeld. Dan moest ik toch verliefd zijn?
    Of iets zoals dat... een bijna verliefd? Ik kreunde en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. Komaan Jack! Maak het niet zo moeilijk!
    Je bent teleurgesteld als hij wegloopt, je vindt het fijn als hij je aanraakt, zijn aanwezigheid maakt je helemaal in de war en je hebt een raar gevoel in je buik... Ik kon gewoon niet anders dan verliefd zijn...


    “To live will be an awfully big adventure.”