• Op 3 oktober staken de treinen hier, voor weer eens een domme reden. Ze bereiken er helemaal niets mee, het is enorm duur om te staken en ze pesten er alle passagiers die de trein nemen mee, mij dus ook!

    Ik heb woensdag een test van anatomie, het is mijn eerste test en ik wil er echt goed op halen, want anatomie is mijn belangrijkste vak (7 studiepunten) maar hoe moet ik daar nu geraken? Zou mijn docent rekening houden daarmee of zal hij ze dan toch maar gewoon geven. Zucht.. Ik ben nu wel aan het leren & ik hoop dat ik woensdag alsnog mijn test kan maken.

    Ughh, ik haat stakingen bij de NMBS!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:34 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik las de eerste zin en dacht: ze moet wel een Belg zijn.
    Ik neem -gelukkig- de trein niet. Ik vind die stakingen ook echt nutteloos.
    Kan je niet met iemand meerijden?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bus? Taxi? Carpoulen? Laat je pa of ma chauffeur spelen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er ook over gelezen. Ik vind het echt heel flauw!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Scientia schreef:
    Ik las de eerste zin en dacht: ze moet wel een Belg zijn.
    Ik neem -gelukkig- de trein niet. Ik vind die stakingen ook echt nutteloos.
    Kan je niet met iemand meerijden?

    Had ik ook al gedacht, maar als ik een ander lessenrooster heb dan zal dat moeilijk gaan want momenteel weet ik niemand van mijn klas die met de auto gaat.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Sverige schreef:
    Bus? Taxi? Carpoulen? Laat je pa of ma chauffeur spelen?

    De bus is het een uur & ik begin om kwar na 8, dan zou ik eerst een half uur op mijn normale bus zitten om dan nóg eens een uur op de bus te zitten om op school te geraken. & Taxi's zijn enorm duur!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Je moet toch op school komen, de bus dus. Tja, je moet op school komen en ik neem aan dat je ouders willen helpen financieren? Jij kan er niets aan doen dat ze staken!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Je moet toch op school komen, de bus dus. Tja, je moet op school komen en ik neem aan dat je ouders willen helpen financieren? Jij kan er niets aan doen dat ze staken!

    Hah dan zou ik om half 6 ofzo op de bus moeten zitten!
    Nee inderdaad, dat is net het erge, niemand die de trein neemt kan er wat aan doen dat ze staken maar wij zitten nu toch wel met de problemen :(


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik snap dat het vervelend is, maar ik denk dat je dan toch beter een keertje vroeger opstaat om met de bus te gaan - er is nog nooit iemand gestorven van vroeg opstaan - of je aan jouw ouders vraagt of zij je eventueel zouden kunnen brengen. Zo kan je eventueel de leerstof nog eventjes bekijken op de bus.
    Misschien kan je eens een kijkje nemen op de site van de lijn, misschien is er een directere bus waar je minder lang op zit.


    comfort in c h a o s

    Kan je niet bij iemand overnachten die in die stad woont? Een vriendin die op kot zit ofzo? Ach, dat is ook niet handig, ik weet het, aangezien je die test hebt...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Reid schreef:
    Ik snap dat het vervelend is, maar ik denk dat je dan toch beter een keertje vroeger opstaat om met de bus te gaan - er is nog nooit iemand gestorven van vroeg opstaan - of je aan jouw ouders vraagt of zij je eventueel zouden kunnen brengen. Zo kan je eventueel de leerstof nog eventjes bekijken op de bus.
    Misschien kan je eens een kijkje nemen op de site van de lijn, misschien is er een directere bus waar je minder lang op zit.

    Idd. Er bestaan snellijnen. Zo heb je bv. ééntje van Brugge naar Gent en Eeklo. Tschijnt dat je er in minder dan een uur staat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Reid schreef:
    Ik snap dat het vervelend is, maar ik denk dat je dan toch beter een keertje vroeger opstaat om met de bus te gaan - er is nog nooit iemand gestorven van vroeg opstaan - of je aan jouw ouders vraagt of zij je eventueel zouden kunnen brengen. Zo kan je eventueel de leerstof nog eventjes bekijken op de bus.
    Misschien kan je eens een kijkje nemen op de site van de lijn, misschien is er een directere bus waar je minder lang op zit.

    Mijn ouders werken dan dus die zullen me niet brengen, maar inderdaad als ik écht naar school en voor alle zekerheid mijn test wil maken, zal ik vroeg moeten opstaan en de bus nemen. (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Of je neemt de bus, dan kun je nog anderhalf uur leren in de bus.

    Ik heb hetzelfde probleem, ik moet ook met de trein naar school.

    Maak dat je enkele uren op voorhand de trein neemt. Of slaap de dinsdagavond bij een vriendin?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Neelsel schreef:
    (...)
    Idd. Er bestaan snellijnen. Zo heb je bv. ééntje van Brugge naar Gent en Eeklo. Tschijnt dat je er in minder dan een uur staat.

    Ja kan goed zijn, maar als alle mensen die met de trein naar hun werk gaan die dag de bus nemen of met de auto gaan, staar alles sowieso dubbel zo lang vast op de baan als normaal.