• Op 3 oktober staken de treinen hier, voor weer eens een domme reden. Ze bereiken er helemaal niets mee, het is enorm duur om te staken en ze pesten er alle passagiers die de trein nemen mee, mij dus ook!

    Ik heb woensdag een test van anatomie, het is mijn eerste test en ik wil er echt goed op halen, want anatomie is mijn belangrijkste vak (7 studiepunten) maar hoe moet ik daar nu geraken? Zou mijn docent rekening houden daarmee of zal hij ze dan toch maar gewoon geven. Zucht.. Ik ben nu wel aan het leren & ik hoop dat ik woensdag alsnog mijn test kan maken.

    Ughh, ik haat stakingen bij de NMBS!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:34 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik ben blij dat ik van school veranderd ben, en dat ik dus geen trein meer hoef te nemen.
    Anyway, laat iemand jou brengen of neem een ander vervoersmiddel, bijvoorbeeld de bus.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oh ;o Ik heb geluk dat ik alleen maar vrijdag en zondag met de trein moet anders had ik een probleem ;o
    Maar heb je geen manier om je leerkracht/school te bereiken zodat ze op voorhand weten dat je niet kan komen vanwege een staking ? Misschien houden ze er wel rekening mee^^


    The soul needs autumn.

    Btw, je kan het nog altijd aan je docent vragen of hij/zij er rekening mee zal houden?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please