• Ik heb een poosje geleden heel erg ruzie gehad met mijn beste vriendin. De dingen die zij tegen mij heeft gezegd zijn niet normaal en daardoor was ik ook mijn andere vriendinnen kwijtgeraakt. We moeten perse naast elkaar blijven zitten. En onze ruzie ging o.a over het feit dat ik het niet leuk vond en nog steeds vind dat ze zo vaak ziek is. Ze zegt dat ze paranormaal begaafd is, dat ze vanachter moet zitten omdat ze het bord anders niet kan lezen en dat ze niet kan leren omdat alles in haar verkeerde hersenhelft binnenkomt. Ik geloof dat nou niet echt. Maar Back to the point. De laatste ging ik weer wat meer met haar om. Ik wou het niet, maar ik had gewoon niemand anders. Nu zegt ze dat ze pheifer(geen idee hoe te schrijven) heeft en nu is ze nog vaker ziek. Ik heb het erover gehad met 2 vriendinnen die ook vriendinnen van haar zijn en die zeggen dat zij het niet leuk vind en dat ze heel onzeker is. Maar ik heb zoiets van. Nu nemen jullie het voor haar op, terwijl zij mij heel veel pijn heeft gedaan en mijn helemaal onzeker en verlegen heeft gemaakt. En ik heb ook zoiets van. Als je dat bij haar denkt wat denk je dan van mij? Op school leef ik met een masker op en doe heel vrolijk enzo. Nu weet ik eigenlijk niet wat te doen. Ik vind de vriendinnen die ik nu heb wel aardig, maar we verschillen nog al van elkaar. En mijn leven was na een afschuwlijke bassischool eindelijk weer opgebouwd en door alles wat er is gebeurd ligt mijn hele leven in puin. Elke dag twijfel ik over alles. Ik weet gewoon niet wat te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gewoon niet opgeven, en probeer er anders met je ouders over te praten. Of met je huisarts, die kan je door verwijzen naar iemand die je echt kan helpen.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Maar als ze echt ziek is, kan zij daar toch niks aan doen? Dan doet ze jou niet met opzet pijn en heeft zij misschien wel het gevoel dat jij denkt dat ze zich aanstelt. Maar opzich kan ik wel begrijpen wat je bedoelt en het is ook wel ongeloof waardig dat ze al die dingen heeft. Maar misschien moet je gewoon eens goed met der praten..


    Forever.

    Tendrement schreef:
    Maar als ze echt ziek is, kan zij daar toch niks aan doen? Dan doet ze jou niet met opzet pijn en heeft zij misschien wel het gevoel dat jij denkt dat ze zich aanstelt. Maar opzich kan ik wel begrijpen wat je bedoelt en het is ook wel ongeloof waardig dat ze al die dingen heeft. Maar misschien moet je gewoon eens goed met der praten..

    Ik heb een keer met haar gepraat en toen zei ze dat ze met net zo lang gevangen hield tot ik o het dak klom en er vanf sprong


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Freebird schreef:
    (...)
    Ik heb een keer met haar gepraat en toen zei ze dat ze met net zo lang gevangen hield tot ik o het dak klom en er vanf sprong

    Wtf. O.o


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.