• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik loop op mijn blote voeten door het bos. Splinters zitten er in mijn voeten maar heel veel kan het me nu niet schelen. Ik zing zachtjes en kruip dan in een boom. Ik ga op een tak zitten en laat mijn benen naar beneden bungelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Geef eens een reden waarom je dat zou doen, er ligt hier iemand die van je houd en helemaal naar New York rijd met iemand die ze haat alleen om te zorgen dat je geen zelfmoord pleegt. Waarom zou je het dan alsnog doen? Als je het alsnog wil doen heb je echt geen hersens.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik kijk hem strak aan. 'Omdat ik niet met mezelf kan leven zo. Ik doe haar pijn, keer op keer en misschien kon het jouw niets schelen dat jij dat vroeger deed, mij wel. Ze verdient iemand die er altijd voor haar is, die haar niet kwetst en haar laat zien hoe mooi ze is en dat haar ook elke dag zegt. Ze verdient iemand met wie ze een toekomst kan hebben Nick...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Aawwww, zo schattig allebei :3 maar Jake, nu hebben jullie wel een toekomst! Jullie verjaren nu beiden ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Weet ik' Andwoorde ik zonder verder iets te zeggen, 'Maar jullie zijn nu allebij stervelijk en worden ouder'

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik sta op en even vraag ik me af waar Alexi is, maar dan duw ik die gedachte weg. Het was even mij-tijd. Er was vast niets met Alexi.
    Ik loop naar een kamer die ik bij de rondleiding was overgeslagen. Er stonden allemaal muziekinstrumenten en een piano in het midden. Daar liep ik nu naartoe.
    Ik ging zitten en liet mijn vingers eens over de toetsen glijden. Toen begon ik te spelen. Vanaf dat de muziek wat meer bezieling kreeg, sloot ik mijn ogen en liet mijn vingers vanzelf de weg over de toetsen vinden...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik lach schamper. 'Dan zijn er nog problemen. Jij kent mijn ouders niet. Ze flippen als ze horen dat ik mens ben, sluiten me op en doen me hun bloed drinken. Bay bay toekomst.' zeg ik en zwaai een keer om het te benadrukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    'Wat ben ik blij dat mijn ouders al lang dood zijn' Mompel ik sarcastisch zonder verder iets te zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kruip de boom weer uit en loop terug naar het huisje. Ik pak mijn jurk even uit de slaapkamer en zie dat Axton niet meer slaap. Ik hoor piano en ga in de living zitten. In stilte luister ik naar de muziek. Ik besluit te doen of ik er niet ben en ga heel stil in de zetel zitten, luisterend naar het liedje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik sta op en loop naar het balkon. Ik ga op de rand zitten en kijk uit over de stad. 7de etage. Ik zit nu gevaarlijk, als Nick het in zijn hoofd haalt kan hij me zo van het balkon duwen en ben ik dood maar eerlijk? Eerlijk gezegd kan het me niet zoveel schelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Het is toch niet zo erg als je moeder jarig is en je niets hebt gekocht? Ze wouw zelf niets hebben... En ik heb geen idee wat ik moet kopen}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik koop ook nooit iets maar ontbijt op bed of koken vind ze misschien leuk.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik bleef staan en keek naar een slapende en nietbewegende Leslie, de vorige keer had ze het ook niet leuk gevonden als we voor haar beslisten, ik denk deze keer ook niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik speelde nog even een moeilijkere. Mijn vingers moesten nu veel sneller over de toetsen vliegen en toch ging het als vanzelf.
    Toen het liedje afgelopen was, zuchtte ik.
    Ik stond op en met nog steeds de muziek en de vreemde geruststellende uitwerking ervan in mijn hoofd. Ik stak mijn handen in mijn zakken, terwijl ik naar beneden liep. Daar zag ik Alexi zitten.
    "Oh, hei." mompelde ik en bloosde toen ik me bedacht dat ze me vast had horen spelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Mijn zus vond het niet normaal dat ik niets had gekocht enzovoord, ik sta morgen wel gewoon optijd op om iets te lekkers klaar te maken ofzo}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling