• Hallo,
    Sinds gisterenavond krijg ik plots weer geen e-mails van Quizlet. Een jaar geleden begon dat bij mij ook, toen zeiden ze me dat ik naar gmail moest gaan en dat heb ik ook gedaan, maar in die tijd is dit al zeker terug drie keer gebeurt. Ik heb zojuist ook bij help gekeken en daar staat in van ongewenste post en zo. Ik wilde daar naar gaan kijken, maar ik heb geen flauw idee waar dat staat.
    Kan of wel een moderator of wie dat dan ook moet doen, eens kijken of er via Quizlet iets aan te doen is, of is er iemand die mijn kan helpen waar ik dat van ongewenste post moet veranderen. Ik heb een MacBook Pro en gebruik dus ook die e-mail, niet vanaf de site van gmail.

    Ik hoop dat iemand mij wil en kan helpen!

    Groetjes! xx


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik denk dat je het kan aanvinken en dan zeg maar er geen spam/ongewenste mail van kan maken.


    Physics is awesome

    Volgende keer bij "Help (?)" kijken

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Volgende keer bij "Help (?)" kijken


    Ik heb met hand en tand proberen uit te leggen dat ik daar al gekeken had maar niets wist hoe ik dat moet veranderen. Ben ik dan zo onduidelijk? Niet alleen de titl lezen en dan reageren..


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Ik heb met hand en tand proberen uit te leggen dat ik daar al gekeken had maar niets wist hoe ik dat moet veranderen. Ben ik dan zo onduidelijk? Niet alleen de titl lezen en dan reageren..

    Goed, dat was mijn fout. Je gebruikt dus het e-mail programma van Mac, als ik dat goed gebruik? Zoek dan eventjes via google op hoe je daar dat kunt toevoegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bedankt dat sommigen wilden helpen, maar ik krijg alweer e-mails, zonder dat ik iets heb moeten doen. Toch dank je wel aan ideereen die wilde helpen. <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Da's kut.