• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

So, just ask and discover! (:

Alweer topic nummer 2 (': Even een paar dingen:
    1. Maak eerst topic nr.1 vol (:
    2. Geloof niet alles wat Jacco (sandrachips) zegt. (A)

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Omnivium schreef:
    Waarom maken jongens soms van die enorm droge opmerkingen?
    Nee, de opmerkingen van meisjes zijn nat bedoel je :W

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

GeverfdeDame schreef:
    Waarom vinden jongens het leuk om in je kont te knijpen?

Da's leuk, zeker als het meisje dan gaat gillen over er heel dramatisch om gaat doen. x)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Balance schreef:
    (...)
    Meiden kunnen dat ook wel hoor :')

I know, maar het valt mij bij jongens vaker op. :')

You are beautiful, you are love.

Trouwens, waarom vertellen meisjes nooit wat er aan de hand is. Altijd als wij vragen hoe het met ze gaan, zeggen ze 'goed'. Maar ik weet altijd dat er dan toch iets aan de hand is :W

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Meiden, waarom giechelen jullie zoveel. (Ik vind dat namelijk vet irritant ;o)

26 - 02 - '16

Sandrachips schreef:
    Trouwens, waarom vertellen meisjes nooit wat er aan de hand is. Altijd als wij vragen hoe het met ze gaan, zeggen ze 'goed'. Maar ik weet altijd dat er dan toch iets aan de hand is :W

Hangt ervan af wie het vraagt. Als ik je zou vertrouwen zou ik gewoon zeggen wat er aan de hand is hoor. (:

You are beautiful, you are love.

Sandrachips schreef:

Dat is een uitnodiging om toch door te vragen. Het is een soort van test; ben je echt geïnteresseerd en wil je echt helpen, of vraag je het gewoon omdat 'het hoort' als je iemand verdrietig/van slag ziet zijn?

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 15:26 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)
    Dat is een uitnodiging om toch door te vragen. Het is een soort van test; ben je echt geïnteresseerd en wil je echt helpen, of vraag je het gewoon omdat 'het hoort' als je iemand verdrietig/van slag ziet zijn?
    Precies ja, haha :P

Life is hard and then we die

Sandrachips schreef:

Zou ik zeggen om anderen niet met mijn shit op te zadelen.

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Wiarda schreef:
    (...)

“A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

Sandrachips schreef:
    (...)Nee, de opmerkingen van meisjes zijn nat bedoel je :W

Jongens houden toch van nat?

"Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

Savoureur schreef:
    (...)

Jongens houden toch van nat?

Ik denk dat dat aan de context ligt (cat)

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Yoda schreef:
    (...)

Ik denk dat dat aan de context ligt (cat)

haha

"Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

Ahri schreef:
    Meiden, waarom giechelen jullie zoveel. (Ik vind dat namelijk vet irritant ;o)

Gewoon een vrouwenkwaaltje? (a)

Naja, natuurlijk verschilt dat bij iedereen.

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:10 ]

Pretty is just a pretty word.

Sandrachips schreef:

Je moet dan doorvragen, wij zeggen gewoon 'goed' omdat we weten dat de meeste mensen dat willen horen. Ze vragen wel hoe het gaat, maar eigenlijk willen ze gewoon 'goed' horen. Daarom zeggen we dat ook, als je merkt dat er iets aan de hand is, gewoon doorvragen. Dat vinden meisjes lief, oftewel ik (; Ik vind het echt tof als een jongen merkt dat het niet goed met me gaat. Omg, I'm weird! (;

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.