• Ik ben een clothing set story begonnen en nu moet ik wel ideeën krijgen zodat ik kan beginnen. Komen jullie kijken? :D

    Klik!


    Loving you is not enough.

    Huh? Mag ik vragen wat dat is?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik zie de plaatjes niet. Maar doe je dat met Polyvore ofzo? (Ik was daar ook verslaafd aan, lol ;3)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Fu, ik zie het. En ja Polyvore ja haha.
    En @ Dai5y dat is toch niet zo moeilijk? Lees de uitleg bij mijn verhaal maar!


    Loving you is not enough.

    StrangeHabit schreef:
    Fu, ik zie het. En ja Polyvore ja haha.
    En @ Dai5y dat is toch niet zo moeilijk? Lees de uitleg bij mijn verhaal maar!
    Dat had ik al gedaan xP


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    (...)Dat had ik al gedaan xP


    Oh? Nja, het is zeg maar het idee dat als jij een story of iets anders hebt en je wilt een kleding set, dan vertel je mij wat je wilt en maak ik het voor je.


    Loving you is not enough.

    StrangeHabit schreef:
    (...)

    Oh? Nja, het is zeg maar het idee dat als jij een story of iets anders hebt en je wilt een kleding set, dan vertel je mij wat je wilt en maak ik het voor je.
    Klinkt heel leuk =) Jammer dat ik geen stories schrijf


    Today will be Girl's Day party with you~

    Haha oke ik post mijn laatste set hier ook even, inspiratie misschien? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dai5y schreef:
    (...)Klinkt heel leuk =) Jammer dat ik geen stories schrijf

    Je hoeft niet per se een story te hebben hoor, je kunt me ook gewoon ideeën geven en post ik hem in de story!

    @Marble
    Wow die's mooi!


    Loving you is not enough.

    StrangeHabit schreef:
    (...)
    Je hoeft niet per se een story te hebben hoor, je kunt me ook gewoon ideeën geven en post ik hem in de story!

    @Marble
    Wow die's mooi!


    Thanks! (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.