• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 2 (': Even een paar dingen:
    1. Maak eerst topic nr.1 vol (:
    2. Geloof niet alles wat Jacco (sandrachips) zegt. (A)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    AutumnElf schreef:
    (...)

    Niet begrijpen en niet WILLEN begrijpen zijn twee verschillende dingen...hij heeft blijkbaar last van de laatste optie...:W


    Neen, echt niet. Ik ken hem wel langer dan vandaag, en hij begrijpt me gewoon níét. Oke hij zal het wel ook niet wíllen begrijpen, maar het begrijpen zelf doet ie al niet. Hij snap het gewoon niet. =S


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit topic is echt grappig :W.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Dit topic is echt grappig :W.


    Ja, idd. Allemaal stereotype vragen worden gesteld haha. Like; niet alle meisjes giechelen zo veel, houden van dansen, shoppen heel veel, doen veel make-up op en dat soort dingen en niet alle jongens zijn game-verslaafd etc.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, idd. Allemaal stereotype vragen worden gesteld haha. Like; niet alle meisjes giechelen zo veel, houden van dansen, shoppen heel veel, doen veel make-up op en dat soort dingen en niet alle jongens zijn game-verslaafd etc.


    Mwaaah, over dat laatste ben ik nog niet heel zeker. Er zijn uitzonderingen, maar ik ken hooguit 2/3 jongens die niet echt veel gamen (:

    Verder snap ik je punt wel hoor, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik weet geen vragen meer.. (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    hallo


    Miep

    Hey (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waarom willen sommige jongens toch zo graag weten of meiden ook masturberen? (krul)
    Het is hartstikke irritant en brutaal om dat te vragen, maar toch zitten er figuren bij die er zó nieuwsgierig naar zijn dat ze het er gewoon uitgooien.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Waarom willen sommige jongens toch zo graag weten of meiden ook masturberen? (krul)
    Het is hartstikke irritant en brutaal om dat te vragen, maar toch zitten er figuren bij die er zó nieuwsgierig naar zijn dat ze het er gewoon uitgooien.
    Dat hoef ik niet te weten (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mercurial schreef:
    Waarom willen sommige jongens toch zo graag weten of meiden ook masturberen? (krul)
    Het is hartstikke irritant en brutaal om dat te vragen, maar toch zitten er figuren bij die er zó nieuwsgierig naar zijn dat ze het er gewoon uitgooien.


    aaaaaaaaaaah
    ik had vandaag precies hetzelfde
    zo'n jongen ging zeggen dat ik echt wel mastubeerde omdat ieder meisje dat doet en of ik kan squirten ofzo.
    ik ga dat echt niet met hem delen
    zit jij bij mij in de klas ofzo?


    Miep

    Ik heb eigenlijk wel een vraag. Ik weet niet of het aan de jongens ligt bij mij op school, maar waarom als je één jongen een geheim verteld, weet de volgende dag gelijk de hele school 't? Serieus, het lijken soms echt net een stel oma's in een bejaardentehuis.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik heb eigenlijk wel een vraag. Ik weet niet of het aan de jongens ligt bij mij op school, maar waarom als je één jongen een geheim verteld, weet de volgende dag gelijk de hele school 't? Serieus, het lijken soms echt net een stel oma's in een bejaardentehuis.


    HAHA!!! Oke seriously, dat is een té geniale vergelijking!!!!!!! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kenickie schreef:
    (...)

    aaaaaaaaaaah
    ik had vandaag precies hetzelfde
    zo'n jongen ging zeggen dat ik echt wel mastubeerde omdat ieder meisje dat doet en of ik kan squirten ofzo.
    ik ga dat echt niet met hem delen
    zit jij bij mij in de klas ofzo?

    Oh, oh. Soms snap ik echt niet waar ze het lef vandaan halen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)
    Oh, oh. Soms snap ik echt niet waar ze het lef vandaan halen.

    ik ook niet


    Miep

    Waarom spugen zoveel jongens altijd op de grond, op een moment dat het ze uitkomt.[serieus, dat valt me op, ik snap niet waar al dat gespuug goed voor is (..alsof zij meer speeksel aanmaken dan vrouwen en daar vanaf moeten..) zeker niet als ze het recht voor je op de grond doen)


    Aan niets denken is ook denken.