• Hey,

    Ik ben binnenkort jarig, dus ik moet een verlanglijstje gaan maken...
    Ik heb wel een paar dingen, maar nog niet veel.
    Dus, hebben jullie nog ideeën en wat willen jullie graag hebben? (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    30seconds schreef:
    (...)

    Stedentripje is echt super leuk, ik krijg waarschijnlijk voor mn 16e verjaardag stedenstripje Rome


    Aahh, dat is echt chill!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Dvd's en boeken zijn natuurlijk ook altijd fijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Amity schreef:
    (...)
    weet ik, daarom zei ik het. Ik weet niet precies wanneer je jarig bent, maar anders zou je ook het album kunnen vragen, die komt in november uit. Of een chinese kat

    die kreeg ik ook voor mijn verjaardag en zijnene pootje beweegt dan de hele tijd naar voren en achteren, echt heel graapig.


    Volgende week, dus dat gaat niet lukken...
    IK BEN ZO BENIEUWD NAAR DNA!
    En, die kat is awesome!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Stel jezelf een vraag! "Waar hou ik van?"
    Nou ik hou van gamen & tekenen.
    Om 0000 ben ik jarig! Mijn verlanglijstje is een nieuwe game, of nieuwe schoenen. (:

    1453 schreef:
    Stel jezelf een vraag! "Waar hou ik van?"
    Nou ik hou van gamen & tekenen.
    Om 0000 ben ik jarig! Mijn verlanglijstje is een nieuwe game, of nieuwe schoenen. (:


    Ooh, dat is een goeie!
    En, alvast gefeliciteerd!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    30seconds schreef:
    (...)

    Stedentripje is echt super leuk, ik krijg waarschijnlijk voor mn 16e verjaardag stedenstripje Rome


    Dat is zóo vet.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Ooh, dat is een goeie!
    En, alvast gefeliciteerd!

    Dankjewel!

    Assassin schreef:
    Ik vraag Band of Brothers op DVD, het nieuwste album van Halestorm en heel veel boeken.


    Band of Brothers heb ik voor acht euro in een tweedehandswinkel gevonden. En het zag er zo goed als nieuw uit. Dus als je graag dat wilt, raad ik je aan om in tweedehandsfilmwinkels te zoeken! Ze hadden in diegene waar ik was gegaan twee exemplaren (Antwerpen). (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Uchiha schreef:
    Tekentablets zijn win.

    + meer manga. Moet ik wel zelf kopen/uitzoeken, anders krijg ik misschien wel Lucky Star. :"D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:50 ]

    Ik kijk net een film over een klein 5-jarig jongetje en die maakt ook een verlanglijstje. Hij wilt een basketbal.
    Oké, onzinnig. Doei.:Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben zaterdag jarig en krijg een tandemparachute sprong, hoe gaaf 4 km hoog :D
    moet je eff kijken op Skydive Stadlohn, daar is het goedkoper dan in nederland daar ga ik het ook doen :D


    FASHIOOOON.

    Assassin schreef:
    Ik vraag Band of Brothers op DVD, het nieuwste album van Halestorm en heel veel boeken.
    Dat nieuwe album van Halestorm is echt super. ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou graag de Franse versie van LOL willen hebben, maar die vind ik nergens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Boeken zijn altijd leuk. (:
    Of vraag anders om een lekker luchtje, dat is ook fijn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geld, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you