• Hey,

    Ik ben binnenkort jarig, dus ik moet een verlanglijstje gaan maken...
    Ik heb wel een paar dingen, maar nog niet veel.
    Dus, hebben jullie nog ideeën en wat willen jullie graag hebben? (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ready to fly! Little mix hun boek, al is dat alleen maar via het internet en in het Engels te krijgen.
    en het nieuwe album van de script, maar dat ligt echt aan je muzieksmaak of je dat wat vindt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tekentablets zijn win.


    No growth of the heart is ever a waste

    Amity schreef:
    Ready to fly! Little mix hun boek, al is dat alleen maar via het internet en in het Engels te krijgen.
    en het nieuwe album van de script, maar dat ligt echt aan je muzieksmaak of je dat wat vindt.


    Dat album hoef ik niet en het boek heb ik al (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Een vis (cat)
    Nee, serieus. Ik wil een vis voor mijn 18e.

    Je kun ook geld vragen en dan zelf iets bedenken wat je leuk vind, dan hoef je het nu nog niet te weten.
    Hoe oud word je?


    #WWED - What Would Emma Do?

    stedentripje (ik heb zelf voor mijn 14e verjaardag een stedentripje Barcelona gekregen)


    (Be)lieve in (you)rself

    Junns schreef:
    Een vis (cat)
    Nee, serieus. Ik wil een vis voor mijn 18e.

    Je kun ook geld vragen en dan zelf iets bedenken wat je leuk vind, dan hoef je het nu nog niet te weten.
    Hoe oud word je?


    Haha, vissen zijn leuk (: (ookal doen ze niets, hahaha)
    Ja, dat was ik ook al van plan (:
    En, 14, pretty young..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Dat album hoef ik niet en het boek heb ik al (:

    ik ben jaloers :/
    EN ik zou je graag nog verder helpen, maar ik ben zelf ook een beetje inspiratieloos.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Amity schreef:
    (...)
    ik ben jaloers :/
    EN ik zou je graag nog verder helpen, maar ik ben zelf ook een beetje inspiratieloos.


    Haha, mn username is niet voor niks LittleMixer (:
    Haha, dat is niet handig :/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Haha, vissen zijn leuk (: (ookal doen ze niets, hahaha)
    Ja, dat was ik ook al van plan (:
    En, 14, pretty young..


    Leuke hebbedingetjes voor in je kamer.
    Iets om te doen? (Ik ging naar Walibi voor mijn 16e met mijn zus, ik gaf haar een duikintroductie voor haar 16e) Net wat je leuk vind.
    En cactusjes. Cactusjes zijn awesome.


    #WWED - What Would Emma Do?

    30seconds schreef:
    stedentripje (ik heb zelf voor mijn 14e verjaardag een stedentripje Barcelona gekregen)


    WAT? Dat wil ik o-hook D:.

    OT: mmm.. even denken. Ik zou CD's, boeken, kleding, een tas en/of geld vragen. Als me nog iets origineels te binnen schiet, zal ik het plaatsen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Junns schreef:
    (...)

    Leuke hebbedingetjes voor in je kamer.
    Iets om te doen? (Ik ging naar Walibi voor mijn 16e met mijn zus, ik gaf haar een duikintroductie voor haar 16e) Net wat je leuk vind.
    En cactusjes. Cactusjes zijn awesome.


    Goed idee! Bedankt! (:
    En ja, cactusjes zijn indd awesome.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Aurorae schreef:
    (...)

    WAT? Dat wil ik o-hook D:.

    OT: mmm.. even denken. Ik zou CD's, boeken, kleding, een tas en/of geld vragen. Als me nog iets origineels te binnen schiet, zal ik het plaatsen.


    Bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik vraag Band of Brothers op DVD, het nieuwste album van Halestorm en heel veel boeken.


    Your make-up is terrible

    Aurorae schreef:
    (...)

    WAT? Dat wil ik o-hook D:.

    OT: mmm.. even denken. Ik zou CD's, boeken, kleding, een tas en/of geld vragen. Als me nog iets origineels te binnen schiet, zal ik het plaatsen.


    Stedentripje is echt super leuk, ik krijg waarschijnlijk voor mn 16e verjaardag stedenstripje Rome


    (Be)lieve in (you)rself

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Haha, mn username is niet voor niks LittleMixer (:
    Haha, dat is niet handig :/

    weet ik, daarom zei ik het. Ik weet niet precies wanneer je jarig bent, maar anders zou je ook het album kunnen vragen, die komt in november uit. Of een chinese kat

    die kreeg ik ook voor mijn verjaardag en zijnene pootje beweegt dan de hele tijd naar voren en achteren, echt heel graapig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see