• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Stemmingswisseling, Rachelle is nu vrolijker. Ze trekt me mee en vraagt wat ik eerst wil. 'Hm, doe maar eerst drinken en dan dansen,' zeg ik dan. En jij haal iets met drank voor ons. 'Alsjeblueft,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij knijpt in mijn kont en ik slaak een zacht klein kreetje. 'Jake!' zeg ik dan met een lachje. 'Pas op hoor, anders plaag ik ook.' ik kijk naar hem. 'Maar toevallig vind mijn kont het ook niet erg dat j handen daar liggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Oh nee niet plagen.' speel ik en doe alsof ik in paniek ben. Maar ik kan een glimlachje niet van mijn gezicht houden. 'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes en kus haar even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Je bent prachtig.' glimlach ik breed en pak haar hand vast. Ik druk een kusje op haar wang en loop dan richting de feestzaal.

    Alexi
    'Wie zegt dat ik dat niet doe?' mompel ik iets betrapt en kijk weg.
    En over dat verdwenen, in feite kan Jake of Ashley hem laten verdwijnen zoals Ashley met Jake gedaan heeft.

    Braxlin 'Rose'
    Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en bijt op mijn lip. Gelukkig had ik geen lippenstift op gedaan. Ik wist dat ik wanneer ik wat onzeker werd, snel op mijn lip beet en anders zou ik mijn lippen toch zo weer verpesten.

    Axton
    Ik glimlachte en probeerde haar blik weer te vangen.
    "Ik begrijp het. Je hoeft me niet te geloven, het is mijn eigen fout." Ik had liever op mezelf zitten slaan, dan op die boksbal net...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Niet zo onzeker zijn, lieverd. Je ziet er fantastisch uit, betoverend zelf.' Ik glimlach lief en meen elk woord. Ze is geweldig.

    Alexi
    Ik antwoord niet op zijn zin. 'Je weet dat ik nu de hele tijd ga vragen wat we gaan doen he?' zeg ik waarschuwend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Teehee, hoe komt het toch dat mijn personage's altijd naar die van jou of Ellie toe trekken XD]


    {That's because we are just awesome *gayhand* IK HEB FALLEN IN LOVE BIJ DE BIEB GELEEND! :333 Ik ga dus vanavond waarschijnlijk niet slapen XD}

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kus hem terug en na even verbreek ik de kus. 'Als we niet in een volle zaal stonden had ik je echt terug gepakt, je hebt geluk.' en ik dans weer verder. Sexy en uitdagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik mompel wat. 'En dit is niet terug pakken of zo?' zeg ik en kijk haar met twinkelende ogen aan. Ik laat mijn handen op haar kont liggen en beweeg op de muziek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Niet zo onzeker zijn, lieverd. Je ziet er fantastisch uit, betoverend zelf.' Ik glimlach lief en meen elk woord. Ze is geweldig.

    Alexi
    Ik antwoord niet op zijn zin. 'Je weet dat ik nu de hele tijd ga vragen wat we gaan doen he?' zeg ik waarschuwend.

    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlach naar hem en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Als je maar bij me blijft is alles goed." fluisterde ik.

    Axton
    Ik glimlachte.
    "Daar hoopte ik op." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'Hm, zou kunnen.' en ik kijk hem met een speelse glimlach aan. Ik denk aan straks. Ik ga zo optreden. En ik ben heel erg zenuwachtig. Maar eerst nog even dansen.

    [Zal ik Les zo laten optreden? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [DAMN ELVIS! Ik wil die oooooook! ):

    En hoe gaat het met Nick? :P

    En wat moet hij afmaken? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Natuurlijk blijf ik bij je, ik zou met niemand anders willen dansen.' glimlach ik en streel even met mijn vinger haar wang.

    Alexi
    'Dat is gemeen.' zeg ik pruilend tegen hem en denk dan aan mijn vorige aanpak. 'Geen kusjes voor Axton dan en ik slaap in mijn eigen bed.' zeg ik grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {*Kuch Kuch* Well.. Ik weet nog niet wat hij moet afmaken XD *Krapt schaapachtig op haar achterhooft* MAAR DAT KOMT NOG WEL XD

    &

    Awwwhh pooorr Jaimes..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Niet eerlijk Les.' mopper ik maar dans door. Iets meer dansen en minder gewoon bewegen.

    [is goed bn naar ene kinderfilm aant kijken xd daarom korte reacties xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik vind het eigenlijk heel eerlijk,' zeg ik dan met een knipoog. Ik druk een kort kusje op zijn lippen n dans nog even door met hem. 'Ik moet heel even wat doen, ben zo terug,' zeg ik dan. Tijd voor het optreden.. Ik druk nog een kus op zijn lippen en verdwijn dan in de dans menigte zodat hij niet ziet dat ik richting het podium ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.