• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Na een tijdje stop ik met dansen. Ik heb zin in een drankje. Ik glimlach naar hem en zeg dat ik zo terug ben. Ik loop naar de tafel, drink nog wat (water deze keer) en loop dan weer terug naar Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [wat is zn verzoeningsplan? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hou het nog even vol en ik ben weg zou ik zeggen, moet alleen nog iets.. Afmaken' Zeg ik zonder daar verder iets over te zeggen en als de muziek afgelopen is stop ik met dansen, 'Veel plezier'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Fields
    Ze is geïrriteerd en heeft een humeur. Echt, wat is haar probleem? Nog even en ik ga spijt krijgen dat ik haar heb meegevraagd. Ze loopt de deur uit en kijkt me even aan, maar dat houdt ze niet lang vol. 'Wat is er?' vraag ik dan aan haar. Ik heb geen zin in gezeik. Alles was gewoon simpel tussen Rachelle en mij, maar nu loopt ze van een mug een olifant te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, geheim ;p}

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Wat afmaken? Ik kijk naar hem. 'Dank je, jij ook, en heb een fijne avond,' zeg ik dan. Ik kijk nog heel even op naar hem, maar dan draai ik me om en loop weg op zoek naar Jake. Waar is hij? De laatste keer dat ik hem zag was hij met Ashley. Shit. Hij zou toch niet?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Niks bijzonders.' zei ik toen en had spijt om mijn opmerking. 'Laten we vanavond gewoon maar gezellig houden.' zei ik toen met een glimlach en probeerde mijn gevoel weg te schuiven, het ging vrij moeilijk dus stapte ik er maar overheen.
    Vanavond zou geen gezeik mogen krijgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik glimlachte naar haar toen ze terug kwam en sloeg mijn armen liefdevol om haar heen.
    "Ik hou van je." zei ik nog eens. Het bewees natuurlijk niets. Het waren maar woorden, maar ik hoopte haar later met mijn daden te overtuigen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik ben met een meisje aan het dansen, Sarah, ze is best aardig. Plots lacht ze eventjes. 'Je vriendinnetje is je aan het zoeken.' zegt ze 'Ga maar naar haar toe ik zie je later wel.' Ik glimlach en sluip naar Leslie toe. 'Boe' zeg ik droog in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach lichtjes. Jongens zeggen zulke dingen zo snel zonder ze te menen en nu is het echt moeilijk voor me om te kunnen bepalen of ze echt zijn of niet. 'Ik ook van jouw.' zeg ik zachtjes gemeend en druk even lichtjes mijn lippen op de zijne. Ik zie Ashley ons gemeen aan staren. Ze heeft vast door dat het haar schuld is dat ik een beetje afstandelijk ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zoek naar Jake en ik hoor ineens boe in mijn oor. Ik schrik gelukkig niet en kijk opzij. Jake. Gelukkig. Ik glimlach naar hem. 'Ik was je kwijt,' zeg ik met een lachje. En ik druk een kus op zijn lippen. Ik zet de gedachte aan Nick van me af. Ik weet niet wat hij moet afmaken.... Maar ik wil het ook niet weten. Het klonk onheilspellend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ga je morgen mee naar het strand?" vroeg ik in een opwelling. Jah, mijn plan zou morgen moeten doorgaan, als ik het echt perfect wil, maar het zou het des te beter maken. Nog even doorbijten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Me gemist?' lach ik zachtjes 'Ik was met Sarah aan het dansen, zij zei me dat je me zocht.' zeg ik glimlachend en knik even Sarahs richting uit die vrolijk haar hand even opsteekt te begroeting.

    [das ni sarah dillens eh btw xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik aarzel even en bijt op mijn lip. Dan knik ik. 'Is goed, gaan we zwemmen dan?' vraag ik hem iets nieuwsgierig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [vindt je Sarah een leuke naam? :P]

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'Altijd als ik zonder je ben,' zeg ik dan. Ik kijk in de richting en zie dan het meisje en glimlach naar haar. Sarah dus. 'Zullen we weer gaan dansen? Ik had toch gedacht dat we ergens hadden gezegd dat we de hele avond samen zouden dansen.' ik kijk naar hem met een scheve lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.