• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [het is nu iets na achten, het bal is begonnen en ik heb geen idee waar ze zijn]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ahh, dankjewel dan schrijf ik wel een post voor beide. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik leg mijn armen zo om zijn hals en dans gewoon verder. Ik voel zijn lichaam tegen het mijne waardoor ik toch moet glimlachen. Ik probeer alles te vergeten en me gewoon te concentreren op het dansen en de muziek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [OJA SHIT, ik moest ook nog naar de bieb -.- maar die is nu al dicht :\]

    Leslie Day
    Ook Nick staat stil. Ik kijk hem aan en zucht. 'Het geheugen van een baksteen,' zeg ik dan. 'De vraag waarom je me afpakte van Jake als danspartner.' ik blijf hem aankijken en ik luister naar de muziek. 'Maar als je geen antwoord geeft kan ik net zo goed terug gaan naar Jake.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    (Wat is er gebeurd, hoelaat is het en like waar zijn Rachelle en Amare xd )
    O


    [Van Amare heb ik geen idee, maar Rachelle was voor het laatst met Jonathan op de kamer geïrriteerd te zijn en de vroeg waarom hi al die dingen wilde weten. En hij zei, gewoon, ik mag mijn kamergenoot toch wel kennen.

    Tamtamtammmm :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik kwam net de douche uit, het was net na achten en het bal was volgens mij begonnen. Ik droogde me snel af en trok mijn zwarte jurk aan met hakken eronder. Ik deed mijn make up en liet mijn haar krullend opdrogen, mijn lippen stifte ik nog rood en voor de devil touche deed ik van die oortje op mijn hoofd. Zo vond ik het wel goed.
    Ik keek om me heen en wachtte toen uiteindelijk op Jonathan.
    Ik had onze discussie van vanmiddag gewoon afgekapt. Al vertrouwde hij me niet goed, ik vertrouwde hem wel het was vreemd want ik wou het eigenlijk niet. Mijn blik gleed over de kamer en ik werkte mijn make up nog even bij.
    Toch liet ik een hele lange zucht. Misschien moest ik gewoon vanavond alles langs me heen laten varen. Dat was denk ik het beste. Vanavond was het een nacht om te gaan feesten.

    Amare Eastwood.
    Ik zuchtte en stond weer eens nerveus heen en weer te lopen. Het was opzicht niet erg toch? Ik had een jurk aangetrokken, wit en tot boven mijn knie. Ik had zo'n gek engelen ding op terwijl ik een stel witte pumps had aangetrokken. Mijn make up was vrij simpel en ik liep maar richting het feest. Ik had Timo al een paar dagen niet gesproken en ik voelde dat er spanning tussen ons was. Ik weet niet waarom, maar het voelde gewoon zo. Hij had me gevraagd naar het bal maar uiteindelijk had ik niks meer van hem gehoord. Het deed pijn, maar ach..Ik liep richting het feest en vroeg me af als Nathan er al was, zo rond negen uur, half tien moest ik gaan zingen en ik zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ik heb het maar zo gedaan xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    [OJA SHIT, ik moest ook nog naar de bieb -.- maar die is nu al dicht :\]

    Leslie Day
    Ook Nick staat stil. Ik kijk hem aan en zucht. 'Het geheugen van een baksteen,' zeg ik dan. 'De vraag waarom je me afpakte van Jake als danspartner.' ik blijf hem aankijken en ik luister naar de muziek. 'Maar als je geen antwoord geeft kan ik net zo goed terug gaan naar Jake.'


    Nick
    'Je bent echt geen haar veranderd he?' Vroeg ik nadenkend, 'Waarom ik dat deed.. Tsja ik dacht dat je het gezellig zou vinden. Maar dat valt tegen blijkbaar' andwoord ik met iets dat de halve waarheid was.

    {en ik moet et zometeen heen en kan één van mijn boeken niet vinden, UGh.. Reden waarom ik niet van het lenen bij de bieb hou: Ik vergeet altijd alles}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Kakk, ik leer of thuis of bij mij op school in de mediatheek. XD)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Zomaar gezellig doen met Nick. Ik weet niet of ik het kan. Deze hele dag is gewoon verwarrend. Allemaal oude herinneringen die terug komen. Nick die mijn leven red, wat niet de eerste keer was. Nick die sorry zegt, die me knuffelt. Mijn gevoelens over hem zijn in de war. 'En jij lijkt.. Hm, een beetje verandert,' zeg ik dan. 'Hoewel.. Misschien ook niet.' hij heeft namelijk wel vaker sorry gezegd. Dus hoe moet ik nou weten of hij het dit keer wél meent. En dan ga ik toch weer dansen. '1 dans, dan ben ik weg.' dan ga ik terug naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde tijdens het dansen. De muziek liet me alles vergeten. Misschien moest ik mijn verzoeningsplan maar uitvoeren. Er kon niet veel misgaan en als het negatief uitdraaide van haar kant, veranderde er niets eigenlijk...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Rachelle heeft zich helemaal klaar gemaakt, en ook ik ben dan klaar om te gaan. Ik heb een zwart pak aan met een rode das. Subtiel. En voor 1 avond en nacht ben ik een demon. Ik kijk naar Rachelle die ook klaar is om te vertrekken. Ik haal een laatste keer mijn hand door mijn haar. 'Klaar voor het bal?' vraag ik dan aan haar. Ik loop naar de deur en houd die voor haar open. 'Dan gaan we.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. Mischien handig om dat een keer voor jezelf uit te gaan zoeken, aangezien ik het niet zou weten' Andwoord ik waarna ik grijns, 'Kan ik mee leven'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Dat is niet nodig als onze levens gewoon apart blijven,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan terwijl ik dans. Dan kijk ik toch maar weg en dans door. Op een beter niveau. Je zou het op kunnen vatten als uitdagend. Maar dat is het absoluut niet vanaf mijn kant. Het is meer gewoon mijn dans stijl.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Klaar voor het bal?' Ik rol met mijn ogen en brom een, 'Anders stond ik hier nu niet.' Ik bijt op mijn lip en hij houdt de deur open.'Dan gaan we.' Ik zucht . 'Sorry.' sinds het gesprek had ik al het gevoel dat het gewoon simpel wel klote ging.
    Ik liep de deur uit en keek hem aan, maar kon mijn blik niet vasthouden en keek meteen weer weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.