• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja en twa de eerste nam die me te binnen shoot xd]

    Jake Sadler
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan en wil net iets zeggen over dat het wel Nick was die haar weggetrokken heeft maar sluit mijn mond weer. 'Ja Day, dat hebben we inderdaad gezegd.' en ik leg mijn armen weer om haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Niks bijzonders.' zei ik toen en had spijt om mijn opmerking. 'Laten we vanavond gewoon maar gezellig houden.' zei ik toen met een glimlach en probeerde mijn gevoel weg te schuiven, het ging vrij moeilijk dus stapte ik er maar overheen.
    Vanavond zou geen gezeik mogen krijgen.


    (Brb )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Braxlin 'Rose'
    Ik werkte snel mijn laatste make-up af en ging toen terug de kamer in. Ik streek mijn kleren nog even glad, terwijl ik wachtte tot Joshua zou komen. We waren al laat, maar die dingen waren meestal toch pas echt leuk als het wat later was. Ik begon nu alweer onzeker te worden. Waarom moest ik persé als demon gaan? Misschien had ik beter, net als waarschijnlijk de meeste meisjes, een simpel wit kleedje aangedaan. Ik wou niet opvallen...
    Ik friemelde wat aan mijn armband en begon op mijn lip te bijten.

    Chad Berwyk
    Ik ging naast het meisje staan.
    "Dans je niet?" vroeg ik met een scheve glimlach. Ze draaide zich geschrokken naar me toe en ik zag haar ogen over me heen gaan. Nadat ze me bekeken had, leek ze nog meer van de kaart, wat mijn glimlach wat groter maakte.
    "Euh... nee, Ik- euhm... kan niet dansen." stamelde ze blozend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Onder andere." glimlachte ik mysterieus. Ik begon zachtjes op de muziek te bewegen, terwijl mijn armen nog steeds om haar heen lagen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik klop op de deur. Ik had mijn kostuum al aan en het enige wat ik nu nog mis, is Rose. 'Rose? Ben je klaar?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Backk D: Het is zooooo freaking koud :o)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik kijk hem iets wantrouwig aan, ik had verrassingen, ik ben iets te nieuwsgierig aangelegd. Ik zet het gevoel van me af en dans weer gewoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake legt zijn handen op mijn heupen en ik glimlach breed. Ik ga dichter tegen hem aan staan en dans met Jake. Ik dans sensationeel. Omdat ik van dansen houd, en omdat ik van Jake hou. 'Tonight, give me everything tonight. We only know, we might not get tomorrow.' zing ik dan met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en kus haar even.
    Ik lach als ik jongens naar Leslie's kont zie kijken. 'Je hebt bewonderaars.'

    [inspiloos das vere etzelfde als Javier tegen Nora zei xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat er niets is. Typisch meisjes. Oké, dan niet. Ze glimlacht dus glimlach ik maar terug. 'Oke, kom mee.' en ik trek haar mee en open dan de deur voor de zaal. 'Feesttijd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    Ik deed de deur open en keek hem een tikkeltje verlegen aan.
    "Ja, ik ben klaar." mompelde ik en bekeek hem even goed. Hij zag er best goed uit in zijn kostuum. Best heel goed.

    Axton
    Ik zuchtte even en legde mijn voorhoofd tegen het hare.
    "Ik hou van je en ik meen het." verzekerde ik haar. "Ik mag hier gewoon verdwijnen als ik zou liegen! En ik zweer je Alexi, ik zal het je bewijzen. Je zal het wel moeten geloven dan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Teehee, hoe komt het toch dat mijn personage's altijd naar die van jou of Ellie toe trekken XD]

    Leslie Day
    'Van mij mogen ze, ze zijn toch niet boeiend.' en ik pak zijn handen en leg die op mijn kont. 'Zo kijken ze naar je handen,' zeg ik met een lachje. 'Dat zal vast wel minder interessant zijn.' en ik druk mijn lippen weer op de van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Je bent prachtig.' glimlach ik breed en pak haar hand vast. Ik druk een kusje op haar wang en loop dan richting de feestzaal.

    Alexi
    'Wie zegt dat ik dat niet doe?' mompel ik iets betrapt en kijk weg.
    En over dat verdwenen, in feite kan Jake of Ashley hem laten verdwijnen zoals Ashley met Jake gedaan heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.
    Hij opende de deuren en een walm van warme lucht drong naar binnen. We liepen en ik lachte zachtjes toen ik de muziek hoorde. 'Inderdaad, feesttijd.' zei ik en voelde me ineens een stuk beter. 'Bedankt en nog maals sorry.' zei ik tegen hem en trok hem mee. 'Eerst drinken of dansen?' vroeg ik toen mierzoet, na onze laatste battle van ons samen moest ik eigenlijk wel lachen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en knijp plagend even in haar kont. 'Mijn handen vinden dat helemaal niet erg.' prevel ik lachend tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'