• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlachte en legde dan mijn hoofd op zijn schouder.
    Ik liet me door hem leiden, terwijl ik mijn ogen sloot.

    Axton
    "Tuurlijk, schat." glimlachte ik. Ik liet haar rechtstaan en ging toen achter haar staan om haar los te ritsen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik ook van jou,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan in zijn ogen. Zijn mooie bruine ogen. Nu ik het me bedenk lijken ze best wel op die van Nick. Stop Les. Niet zo denken. Nee. Ik glimlach naar Jake. 'Dit is een geweldige avond.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Dank je.' mompel ik zachtjes en laat de jurk van me afglijden. Ik hang hem mooi op en kruip onder de dekens. Ik twijfel even maar kijk dan Axton aan. 'Ik weet wat ik gezegd heb maar wil je toch hier slapen? Ik ben bang dat ik weer nachtmerries krijg.'

    Joshua
    Ik glimlach en druk een kus op haar kruin.

    Jake
    'Dat is hij zeker want ik ben hier met het geweldigste meisje ooit.' glimlach ik en denk na over wat er allemaal gebeurt is 'En ik ben blij dat je mijn ketting aanhebt.' voeg ik eraantoe aangezien ik er nog niets van gezegd had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach breed naar Jake en ga dan automatisch met mijn hand naar de ketting. 'Een mooie ketting van een mooie jongen,' zeg ik dan met een scheve lach. En ik leun tegen Jake aan. 'Heb ik al gezegd dat ik van je hou?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja maar het is altijd leuk om nog eens te horen.' zeg ik met speelse twinkelingen in mijn ogen en laat haar een rondje draaien. Gewoon omdat ik daar zin in heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Natuurlijk, zolang jij het wilt." glimlachte ik en ging naast haar liggen. Ik sloeg de dekens ook over mij heen en legde mijn arm om haar middel.
    "Slaap wel, schat."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Een deel van me roept dat dit niet juist is maar het andere deel is gelukkig in zijn armen. 'Slaapwel Ax.' fluister ik zachtjes en mijn ogen vallen direct dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake laat me nog een rondje draaien en ik lach gelukkig. 'Ik zie de twinkeling in je ogen,' zeg ik met een knipoog. Ik pak Jake zijn hand beet en ga dan op mijn tenen staan en fluister dan in zijn oren, 'Ik hou van je, nog steeds.' en ik lach zachtjes en druk dan een kusje vlak onder zijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en slow weer met haar. Ik kijk in haar ogen en probeer alles aan haar zo te zeggen. Hoeveel ze voor me betekend en dat ik echt van haar hou.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake en ik slowen en we kijken elkaar in de ogen aan. Het moment voelt perfect aan. Echt perfect. En wie dit zou verstoren. Argh, die zou ik wat aan doen.

    [ASHLEEYYY HAHAAH XD grapje :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ga even niet meer kunnen reageren.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik leg mijn hoofd op het hare en zucht even, dan haal ik mijn gsm boven en begin heel zacht te bellen.
    Wanneer ik gedaan had, legde ik mijn gsm glimlachend weg. Alles was in orde voor morgen.
    Ik sloot mijn ogen en viel ook in slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Carmenta schreef:
    (Het is soort van hetzelfde wat wij Timo aandoen? Amare kust Nathan? En tja.. ME LOVES DRAMAA <3)

    Amare Eastwood.

    Ik was rustig aan het dansen tot ik Nathan zag, ik lachte naar hem en knikte om te dansen. 'Kijk is iets vrolijker.' zei ik toen in zijn oor en nam een slok van mijn drankje.


    Nathan
    'ik ben vrolijk' andwoord ik met een grijns, blijkbaar was haar vrolijkheid niet te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Weer sta ik hier. De hoeveelste keer is dit al dat ik dit droom? Het blonde meisje word duidelijker, Ashley natuurlijk; en ik kijk naar mijn handen die vaag en doorzichtig zijn als teken dat ik slechts een geest hier ben. Ik weet wat er nu komt en ik begin te rennen naar het kerkhof. Ik zie dat ik net optijd ben en probeer het mes weg te slaan zodat hij niet in mijn dochter beland maar mijn hand gaat er gewoon doorheen. |Hier ligt Alexi Jaylin Parker, brut van het leven ontnomen|. Dan verschijnt er een tweede tekst eronder |En Samanthe Maxime Parker|. Een teken dat ik & Axton in deze droom geen toekomst hadden. Ze draagt mijn achternaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [weer een dag voorbij :) lol ben ni gevallen vandaag xd eerste kr dak hakken draag]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'