• Did you know you were special?



    In Washington D.C. worden de laatste tijd door de media vele gevallen van buitenaards wezen gesignaleerd. Veel mensen verklaren deze media voor gek en niemand verwacht dat er ook maar een kleine kern van waarheid achter zit. Maar die is er wel.


    Dit verhaal gaat over twaalf jongeren die uitverkoren zijn de strijd tussen de Engelen en Demonen die zich vele duizenden jaren geleden afgespeeld heeft te vervolgen. Ieder is geboren met een speciale gave die zich rond hun zeventiende begint te ontwikkelen (denk aan: gedachte lezen, gevoelens kunnen beinvloeden, onzichtbaarheid. Deze tieners zijn nog niet ingedeeld.. maar voor welke kant zullen zij kiezen? Voor de mierzoete Engelen of de in en in slechte Demonen? En willen zij uberhaupt wel vechten?


    Meisjes:

    Engelen:VOL
    1reservering verlopen, nieuwe reservering mogelijk
    2Alisha Briani Delean - PopRocket
    3Ambrose Katniss Evans - XVannila


    Demonen:
    1Hillary Ivy Millens RememberYoux
    2Mary-Lia Carter - Curlies
    3Nadine Liv Jones - AgentP


    Mensen:
    1Amèlie Ann Dubios - ClaudiaVeer
    ..
    ..


    Jongens:

    Engelen:
    1Dux Alex Josephs AgentP
    2Niall Connor LastleyPopRocket
    3..

    Demonen:
    1Caine Fillin Trustcott - PopRocket
    2Gido Owen Howard - Corallo
    3..

    Mensen:
    1David - RedWolf
    ..
    ..


    Invullijst:

    Rol:
    Soort:
    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum (let op: alle Engelen en Demonen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud!):
    Uiterlijk + foto:
    Speciale gave (alleen voor Engelen en Demonen):
    Extra:


    Regels:
    -Schrijf minstens 4 volledige zinnen. (Het liefst heb ik een link naar een eerdere RPG om dit te controleren!)
    -Let op! Je karakter kan (in overleg) overlijden.
    -16+ mag maar houdt het netjes.
    -Geen Mary Sues.
    -Laatste in een topic opent een nieuwe.
    -Aangezien ik niet altijd online ben zou ik graag een mede eigenaar van deze RPG willen hebben ivm met controleren van de schrijfwijze en regelmaat houden in het openen van nieuwe topics. Als je interesse hebt, meldt het dan even.
    -Gebruik punten, komma's en hoofdletters. Probeer te letten op je grammatica.



    Ik ga over dit onderwerp waarschijnlijk een boek proberen te schrijven. Als je niet wilt dat er invloeden van jouw personage (Bijvoorbeeld namen, karaktereigenschappen enz.) in het boek terecht komen meld het dan even, dan houd ik daar rekening mee.

    -PopRocket

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:19 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    ik wil anders ook nog wel een engelen jongen maken (A)


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    ik wil anders ook nog wel een engelen jongen maken (A)

    Yes Please! :D


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Rol: Jongen
    Soort: Demon
    Naam: Caine Fillin Trustcott
    Leeftijd + geboortedatum: 17 September 1995, 17 jaar
    Uiterlijk + foto:


    Caine heeft donkerbruin haar geknipt in een emo/scene kapsel. Hij heeft een klein zwart ringetje in zijn lip zitten. Verder heeft hij mooie donker groene ogen en is hij gespierd. Hij oogt, zelfs voor een Demon charmant.
    Karakter: RPG
    Speciale gave: Hypnose
    Extra: Caine is opgegroeid in een slechte buurt (of achterstandswijk) midden in de stad. Toen hij 14 was zat hij al aan de drugs en alcohol en steelde hij uit winkels. Tegenwoordig is hij wat vrediger en is van zijn verslavingen af maar hij is nogsteeds niet bepaald de vriendelijkste.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    En waar beginnen we? :D

    Soort: Demon
    Naam: Hillary Ivy Millens
    Leeftijd+ geboortedatum (let op: alle Engelen en Demonen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud!): 17 9 juni 1995
    Uiterlijk + foto:


    Speciale gave (alleenvoor Engelen en Demonen): macht over de tijd
    Extra: misschien later

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: boy, angel (A)
    Soort: Engel
    Naam: Dux {latijns voor leider} Alex Josephs
    Leeftijd + geboortedatum: 12-12-1997
    Uiterlijk + foto:

    Dux heeft blond haar en fel blauwe ogen. Hij is 1,76 lang. B00M, en een lekker six-pack :9~
    Karakter:RPG
    Speciale gave: Hij kan mensen hypnotiseren door ze in de ogen te kijken
    Extra:Hij wil eigenlijk gewoon een mens zijn.


    Do what people say you can't.

    Corallo schreef:
    Rol: Mannelijke demon.
    Soort: Demon.
    Naam: Gido Owen Howard.
    Leeftijd: Gido is achttien jaar oud en verjaart op 22 mei.
    Uiterlijk + foto:


    Gido is ongeveer 1.80 en heeft een blanke huidskleur en donkerbruin, halflang haar, dat hij altijd met wat gel fatsoeneert. Zijn ogen zijn bruin/grijs met hier een daar een gekleurd groen of blauw vlekje. Gido heeft een 'schattig', kinderlijk gezichtje. Tenminste, dat zeggen de meeste mensen. Hijzelf heeft er een hekel aan als ze dat tegen hem zeggen. Hij kan er ook niks aan doen dat hij ondanks zijn leeftijd van achttien jaar, toch een babyface heeft. Verder heeft hij dunne en lichtrode lippen. Zijn tanden zijn wit en staat netjes recht, aangezien hij vroeger een beugel heeft gehad. Hier en daar kan er op zijn gezicht nog wel eens een puistje te zien zijn, maar over de ergste puistenperiode is hij heen. Van de buiten kant lijkt hij tenger en slap, maar Gido is enkel tenger gebouwd. Verder ontwikkeld hij wel spieren door behoorlijk te trainen. Het liefste traint hij iedere dag wel één tot twee uur, om zijn conditie op peil te houden en zijn spieren te onderhouden.
    Verder heeft hij een simpele kledingstijl. Gido is blijf met een simpel t-shirt een afgesleten spijkerbroek die hij iets lager draagt, zodat het randje van zijn onderbroek te zien is en versleten sneakers.
    Speciale gave: Alles wat met energie te maken heeft. Gido kan;
    • De energie van mensen weghalen of bijvullen. Dit gaat niet ten koste van zijn energie.
    • Energie in de vorm van elektriciteit beïnvloeden. Denk daarbij aan het aan en uitzetten van licht of stroom.
    • Hij kan energieballen, energiestralen of energievelden creëren door middel van concentratie.
    • Hij kan teleporteren door energie te beïnvloeden.
    Extra: Gido is erg muzikaal en houd ervan om muziek te maken of te luisteren.


    Voíla! Gido is helemaal af.

    Ik ga NU mijn andere twee rollen invullen. Wil Overexposed binnen 24 uur haar rol invullen anders geef ik hem aan iemand anders. We beginnen morgen.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Rol: Meisje
    Soort: Engel
    Naam: Alisha Briani Delean
    Leeftijd + geboortedatum (let op: alle Engelen en Demonen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud!): 19 oktober 1995, 16 jaar
    Uiterlijk + foto:


    Alisha heeft het typische uiterlijk wat je zou verwachten bij een engel. Heel licht blond haar, waar niks nep aan is, met een natuurlijke golf en mooie blauwe ogen waardoor je recht haar ziel in kijkt. Alisha draagt nouwelijks make-up want dat vind ze niet bij haar passen.
    Karakter: RPG
    Speciale gave (alleen voor Engelen en Demonen): Alisha kan zielen lezen en weet wie een bepaalde persoon is en waar hij is voordat de rest het weet. Ook kan zij hun hele verleden weten.
    -De emoties van mensen overdrijven of totaal veranderen.
    Extra: Ze heeft veel moeite haar gave onder controle te houden waardoor ze vaak dingen weet over mensen die ze niet wil.


    Rol: Jongen
    Soort: Engel
    Naam: Niall Connor Lastley
    Leeftijd + geboortedatum (let op: alle Engelen en Demonen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud!): 4 augustus 1995, 17 jaar
    Uiterlijk + foto:



    Niall heeft lichtblond haar en valt duidelijk onder de catogorie "schattig" met zijn mooie bruine ogen waar al veel meisjes voor gevallen zijn. Hij is best gespierd maar heeft geen sixpack. Verder ziet hij er heel engel-achtig uit.
    Speciale gave (alleen voor Engelen en Demonen): Teleportatie
    Extra: Niall kan erg agressief uit de hoek komen ook al is hij een engel.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Rol: mens, jongen
    Soort: mens
    Naam: David
    Leeftijd + geboortedatum (let op: alle Engelen en Demonen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud!): 20 jaar, 31 oktober 1992
    Uiterlijk + foto: zwarte haar, groene ogen, redelijk smal voor een jongen, lip ring en neus ring
    [img]http://www.tumblr.com/tagged/frank-iero?before=1341985669[/imgl]
    De foto is een beetje uitgeroken, niet op letten!
    Speciale gave (alleen voor Engelen en Demonen):
    Extra: zijn ouders zijn gescheiden toen hij nog jong was. Hij rookt. Speelt gitaar

    waarom werkt mijn foto niet?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:42 ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    dit meisje heeft zin om te beginnen!!!!


    Do what people say you can't.

    Me2! Ughh. Die laatste engel komt nog wel een keertje. Ik ga nu het 1e topic aanmaken! :D


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Topic 1!


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.