• Did you know you were special?



    In Washington D.C. worden de laatste tijd door de media vele gevallen van buitenaards wezen gesignaleerd. Veel mensen verklaren deze media voor gek en niemand verwacht dat er ook maar een kleine kern van waarheid achter zit. Maar die is er wel.


    Dit verhaal gaat over twaalf jongeren die uitverkoren zijn de strijd tussen de Engelen en Demonen die zich vele duizenden jaren geleden afgespeeld heeft te vervolgen. Ieder is geboren met een speciale gave die zich rond hun zeventiende begint te ontwikkelen (denk aan: gedachte lezen, gevoelens kunnen beinvloeden, onzichtbaarheid. Deze tieners zijn nog niet ingedeeld.. maar voor welke kant zullen zij kiezen? Voor de mierzoete Engelen of de in en in slechte Demonen? En willen zij uberhaupt wel vechten?


    Meisjes:

    Engelen:VOL
    1reservering verlopen, nieuwe reservering mogelijk
    2Alisha Briani Delean - PopRocket
    3Ambrose Katniss Evans - XVannila


    Demonen:
    1Hillary Ivy Millens RememberYoux
    2Mary-Lia Carter - Curlies
    3Nadine Liv Jones - AgentP


    Mensen:
    1Amèlie Ann Dubios - ClaudiaVeer
    ..
    ..


    Jongens:

    Engelen:
    1Dux Alex Josephs AgentP
    2Niall Connor LastleyPopRocket
    3..

    Demonen:
    1Caine Fillin Trustcott - PopRocket
    2Gido Owen Howard - Corallo
    3..

    Mensen:
    1David - RedWolf
    ..
    ..


    Invullijst:

    Rol:
    Soort:
    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum (let op: alle Engelen en Demonen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud!):
    Uiterlijk + foto:
    Speciale gave (alleen voor Engelen en Demonen):
    Extra:


    Regels:
    -Schrijf minstens 4 volledige zinnen. (Het liefst heb ik een link naar een eerdere RPG om dit te controleren!)
    -Let op! Je karakter kan (in overleg) overlijden.
    -16+ mag maar houdt het netjes.
    -Geen Mary Sues.
    -Laatste in een topic opent een nieuwe.
    -Aangezien ik niet altijd online ben zou ik graag een mede eigenaar van deze RPG willen hebben ivm met controleren van de schrijfwijze en regelmaat houden in het openen van nieuwe topics. Als je interesse hebt, meldt het dan even.
    -Gebruik punten, komma's en hoofdletters. Probeer te letten op je grammatica.



    Ik ga over dit onderwerp waarschijnlijk een boek proberen te schrijven. Als je niet wilt dat er invloeden van jouw personage (Bijvoorbeeld namen, karaktereigenschappen enz.) in het boek terecht komen meld het dan even, dan houd ik daar rekening mee.

    -PopRocket

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:19 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Zo, ik wilde even notificaties :$

    Ik wil wel een vrouwelijke demon.


    Oké, ik doe mee en reserveer een mannelijke demon.

    Kan ik een meisjesdemon reserveren? :Y)

    jongens, ik heb de laaatste vrouwelijke demon $: Kijk even terug

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 13:34 ]


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    jongens, ik heb de laaatste vrouwelijke demon $: Kijk even terug

    Okeh :3

    AgentP schreef:
    Rol:meisje, demon
    Soort:Demon
    Naam:Nadine Liv Jones
    Leeftijd + geboortedatum:28-10-1996
    Uiterlijk + foto:

    Nadine heeft blond haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1,68 lang.
    Karakter: RPG
    Speciale gave:dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Extra:-stuff can change-


    aafffff (A)


    Do what people say you can't.

    Hm, no offence, maar ik doe hier niet meer aan mee. Diegene die hieraan mee doen lijken me nog niet zoveel RPG ervaring te hebben, schrijven waarschijnlijk niet meer dan vier zinnen. Nogmaals: no offence, maar dat komt gewoon zo op mij over.


    Rol: Vrouwelijke Demon.
    Soort: Demon.
    Naam: Mary-Lia Carter
    Leeftijd + geboortedatum : 12-4-1996 (16)
    Uiterlijk + foto:


    Speciale gave : Onzichtbaarheid
    Extra: Nog niets

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Mannelijke demon.
    Soort: Demon.
    Naam: Gido Owen Howard.
    Leeftijd: Gido is achttien jaar oud en verjaart op 22 mei.
    Uiterlijk + foto:


    Gido is ongeveer 1.80 en heeft een blanke huidskleur en donkerbruin, halflang haar, dat hij altijd met wat gel fatsoeneert. Zijn ogen zijn bruin/grijs met hier een daar een gekleurd groen of blauw vlekje. Gido heeft een 'schattig', kinderlijk gezichtje. Tenminste, dat zeggen de meeste mensen. Hijzelf heeft er een hekel aan als ze dat tegen hem zeggen. Hij kan er ook niks aan doen dat hij ondanks zijn leeftijd van achttien jaar, toch een babyface heeft. Verder heeft hij dunne en lichtrode lippen. Zijn tanden zijn wit en staat netjes recht, aangezien hij vroeger een beugel heeft gehad. Hier en daar kan er op zijn gezicht nog wel eens een puistje te zien zijn, maar over de ergste puistenperiode is hij heen. Van de buiten kant lijkt hij tenger en slap, maar Gido is enkel tenger gebouwd. Verder ontwikkeld hij wel spieren door behoorlijk te trainen. Het liefste traint hij iedere dag wel één tot twee uur, om zijn conditie op peil te houden en zijn spieren te onderhouden.
    Verder heeft hij een simpele kledingstijl. Gido is blijf met een simpel t-shirt een afgesleten spijkerbroek die hij iets lager draagt, zodat het randje van zijn onderbroek te zien is en versleten sneakers.
    Speciale gave: Alles wat met energie te maken heeft. Gido kan;
    • De energie van mensen weghalen of bijvullen. Dit gaat niet ten koste van zijn energie.
    • Energie in de vorm van elektriciteit beïnvloeden. Denk daarbij aan het aan en uitzetten van licht of stroom.
    • Hij kan energieballen, energiestralen of energievelden creëren door middel van concentratie.
    • Hij kan teleporteren door energie te beïnvloeden.
    Extra: Gido is erg muzikaal en houd ervan om muziek te maken of te luisteren.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 18:39 ]

    okee mensen ik heb het weer bewerkt. Er waren teveel vrouwelijke demonen gereserveerd ik heb de eerste er gewoon bij gezet sorry. Er zijn nu nog 3 mannelijke engelen en 1 mannelijke demon vrij. Mensen kunnen oneindig worden toegevoegd.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    En wanneer ben je van plan te gaan beginnen en waar precies?
    Haha, nu niet neem ik aan. Erg jammer want ik verveel me dood.

    ClaudiaVeer schreef:
    En wanneer ben je van plan te gaan beginnen en waar precies?
    Haha, nu niet neem ik aan. Erg jammer want ik verveel me dood.
    Als alle engelen en demonen ingevuld zijn. Als er een overblijft bij de engelen kan ik die opzich wel nemen maar ik kan zelf ook geen 3 rollen spelen, dat word te druk. De mensen zijn niet heel noodzakelijk maar het zou wel leuk zijn om daar ook nog wat meer van te hebben, maar daardoor laat ik de rpg niet, niet beginnen.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Aha, ja dat dacht ik al. Moeten we dus nog wel even wachten.
    Nouja...

    Mensen we beginnen als er nog 2 engelen jongens zijn ingevuld. Ik neem de laatste Demon wel en die andere engel besturen we wel een beetje samen. Dan is het wat makkelijker snel te beginnen.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.