• Deze kop stond bij 't nieuwsitems van de netwerksite Hyves. Er waren rumours dat ze het goed gemaakt hadden, ook Hyves had die gedeeld. Hitkrant echter, begreep ik van een vriendin vandaag, had gezegd dat had anders lag. Ze hadden gepraat, maar Robert had Kristen nog niet vergeven. Vooralsnog weet ik niet hoe het precies zit. Maar goed, lees het stukje maar.

    Het artikel van Hyves:
    ''Volgens een ingewijde heeft Robert Pattinson verklaard dat hij Kristen Stewart terug wil, maar dat ze dan echt moeten laten zien dat hij het voor haar is, door met hem te trouwen. Volgens bronnen heeft Robert al veel langer de wens om met Kristen te trouwen. Haar verhouding met regisseur Rupert Sanders zorgde er echter uiteraard voor dat het er ineens heel anders uit zag voor Robert.

    "Alhoewel Kristen Robs hart heeft gebroken, beseft hij dat hij niet zonder haar kan. Hij houdt nog steeds erg veel van haar en gelooft dat zij ook nog van hem houdt", aldus de ingewijde. Of dit werkelijk het geval is moet nog blijken aangezien Robert en Kristen zelf nog geen verklaring hebben afgelegd''


    Shippen jullie een huwelijk tussen Robert en Kristen? Ik ship het duo wel!
    Hyves gaf de stelling aan of hhet nog wél of níet goed kwam tussen Robert en Kristen. Wat denk jij? Ik denk van wel, ze wil dolgraag vergiffenis en volgens mij is het gewoon het lot die alles aan elkaar frommelt dat ze samen in het huwelijksbootje gaan varen.

    Let op: respecteer elkaars mening hierover en onthoud: Quizlet is je vrije tijd, vrije tijd moet leuk zijn, geen ruzie's et cetera maken.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    I. Don't. Fucking. Care! (bloos)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bull Shit !
    Laat haar toch gaan, ze heeft je bedrogen. Trek je ogen open!
    Het maakt me zo kwaad...


    If it is meant to be, it will be !

    OMG hyves.

    Nah, weet je, het boeit me niet. Laat hun gezellig ruzie maken of wat ze ook aan het doen zijn, ze moeten het zelf maar weten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.


    Zit jij nog op HYVES? Wauw..


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    STORYDREAMER schreef:
    (...)

    Zit jij nog op HYVES? Wauw..


    Voor voormalige vriendin (als in vriendschap) omdat die geen FB, twitter en msn mocht. Nu mijn voormalige vriendin (als in vriendschap) mij om een nog steeds onbekende reden gedumpt heeft, doe ik er niets mee. Daarbij bumb je een verouderd topic, dat is niet de bedoeling. En wat als ik er nog op zou zitten? Dan zou het alsnog niets uitmaken, toch? Jeetje, wat is dat een flauwe opmerking. (no_chears)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oromis schreef:
    I. Don't. Fucking. Care! (bloos)


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Oud topic is oud.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien