• Deze kop stond bij 't nieuwsitems van de netwerksite Hyves. Er waren rumours dat ze het goed gemaakt hadden, ook Hyves had die gedeeld. Hitkrant echter, begreep ik van een vriendin vandaag, had gezegd dat had anders lag. Ze hadden gepraat, maar Robert had Kristen nog niet vergeven. Vooralsnog weet ik niet hoe het precies zit. Maar goed, lees het stukje maar.

    Het artikel van Hyves:
    ''Volgens een ingewijde heeft Robert Pattinson verklaard dat hij Kristen Stewart terug wil, maar dat ze dan echt moeten laten zien dat hij het voor haar is, door met hem te trouwen. Volgens bronnen heeft Robert al veel langer de wens om met Kristen te trouwen. Haar verhouding met regisseur Rupert Sanders zorgde er echter uiteraard voor dat het er ineens heel anders uit zag voor Robert.

    "Alhoewel Kristen Robs hart heeft gebroken, beseft hij dat hij niet zonder haar kan. Hij houdt nog steeds erg veel van haar en gelooft dat zij ook nog van hem houdt", aldus de ingewijde. Of dit werkelijk het geval is moet nog blijken aangezien Robert en Kristen zelf nog geen verklaring hebben afgelegd''


    Shippen jullie een huwelijk tussen Robert en Kristen? Ik ship het duo wel!
    Hyves gaf de stelling aan of hhet nog wél of níet goed kwam tussen Robert en Kristen. Wat denk jij? Ik denk van wel, ze wil dolgraag vergiffenis en volgens mij is het gewoon het lot die alles aan elkaar frommelt dat ze samen in het huwelijksbootje gaan varen.

    Let op: respecteer elkaars mening hierover en onthoud: Quizlet is je vrije tijd, vrije tijd moet leuk zijn, geen ruzie's et cetera maken.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ook een lekker romantische manier om je zo te verloven.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk eerlijk gezegd dat dit verzonnen is door de pers. Per se willen trouwen omdat je vriendin is vreemdgegaan? Ik denk niet dat Rob nou erg graag in het huwelijk zou willen treden met iemand die hij op dat gebied dus niet kan vertrouwen. Eigenlijk denk ik dus dat dit dikke bullshit onzin is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lololol, it's like Twilight in real life.


    Life is hard and then we die

    I. Don't. Fucking. Care! (bloos)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.

    True :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik las het artikel net op NU. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet helemaal waar is, maarja
    Ik vond ze wel leuk bij elkaar, maar om inderdaad zou te gaan trouwens is nog al raar


    Can't control my second personality

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het artikel over de man die aangevallen word door een Siberische tijger doordat hij zo nodig uit een treintje wou springen in de dierentuin interessanter (op hyves).


    You are beautiful, you are love.

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wiarda schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat dit verzonnen is door de pers. Per se willen trouwen omdat je vriendin is vreemdgegaan? Ik denk niet dat Rob nou erg graag in het huwelijk zou willen treden met iemand die hij op dat gebied dus niet kan vertrouwen. Eigenlijk denk ik dus dat dit dikke bullshit onzin is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je hebt het van Hyves..? :'DDD Geloof ik niet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat dit verzonnen is door de pers. Per se willen trouwen omdat je vriendin is vreemdgegaan? Ik denk niet dat Rob nou erg graag in het huwelijk zou willen treden met iemand die hij op dat gebied dus niet kan vertrouwen. Eigenlijk denk ik dus dat dit dikke bullshit onzin is.

    En om je vraag te beantwoorden: nee, ik ship ze niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.


    Ik dacht precies hetzelfde.


    Physics is awesome

    Fanning schreef:
    Je hebt het van Hyves..? :'DDD Geloof ik niet.


    Klopt, ik zit er verder ook nooit op. Alleen Hyves heeft vaak korte samenvattingen van sterrenwereld wat ik interessant vind. Het is geen absurd goede bron, maar ik heb er geen problemen mee om daar shit te lezen als ik geen zin in de krant heb. Het NRC gaat echt niet blues plaatsen of Robert en Kristen, of dat Kayne één miljoen dollar spendeerde aan Kim's verjaardagsfeest. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife