• Deze kop stond bij 't nieuwsitems van de netwerksite Hyves. Er waren rumours dat ze het goed gemaakt hadden, ook Hyves had die gedeeld. Hitkrant echter, begreep ik van een vriendin vandaag, had gezegd dat had anders lag. Ze hadden gepraat, maar Robert had Kristen nog niet vergeven. Vooralsnog weet ik niet hoe het precies zit. Maar goed, lees het stukje maar.

    Het artikel van Hyves:
    ''Volgens een ingewijde heeft Robert Pattinson verklaard dat hij Kristen Stewart terug wil, maar dat ze dan echt moeten laten zien dat hij het voor haar is, door met hem te trouwen. Volgens bronnen heeft Robert al veel langer de wens om met Kristen te trouwen. Haar verhouding met regisseur Rupert Sanders zorgde er echter uiteraard voor dat het er ineens heel anders uit zag voor Robert.

    "Alhoewel Kristen Robs hart heeft gebroken, beseft hij dat hij niet zonder haar kan. Hij houdt nog steeds erg veel van haar en gelooft dat zij ook nog van hem houdt", aldus de ingewijde. Of dit werkelijk het geval is moet nog blijken aangezien Robert en Kristen zelf nog geen verklaring hebben afgelegd''


    Shippen jullie een huwelijk tussen Robert en Kristen? Ik ship het duo wel!
    Hyves gaf de stelling aan of hhet nog wél of níet goed kwam tussen Robert en Kristen. Wat denk jij? Ik denk van wel, ze wil dolgraag vergiffenis en volgens mij is het gewoon het lot die alles aan elkaar frommelt dat ze samen in het huwelijksbootje gaan varen.

    Let op: respecteer elkaars mening hierover en onthoud: Quizlet is je vrije tijd, vrije tijd moet leuk zijn, geen ruzie's et cetera maken.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het belachelijk van Robert. Kristen gaat vreemd en hij wil als nog met haar trouwen. Hij kan zo veel beter krijgen, die ten minste niet vreemdgaan.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind dat ze een mooier koppel vormen in Twilight dan in real life, hahaha just saying.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.

    *Awesome face*


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.

    +Ik denk eerder dat het onzin is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:

    Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    CyberLord schreef :
    I. Don't. Fucking. Care!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Oh-oh, de nieuwste Hitkrant - die mijn lieve mama heeft meegenomen omdt ik ziek ben - meldt dat ze weer aan het "daten" zijn. :-)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bijt me
    Marry me....

    Wauw. Twilight in real life! Hahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    PUKKELxDING schreef:
    Lololol, it's like Twilight in real life.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wie gelooft dit?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Wie gelooft dit?


    pff, dat Kristen nooit sex gehad heeft met die dude? wat een grap.

    OT: Rob zal wel heel dom zijn om halsoverkop met haar te trouwen. Vergeven en verder gaan met je leven is 1 ding maar een relatie nieuw leven inblazen waarbij geen elkaar ooit nog zullen vertrouwen is ook weer een heel ander verhaal.


    -

    Caroll schreef:
    Ook een lekker romantische manier om je zo te verloven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat dit verzonnen is door de pers. Per se willen trouwen omdat je vriendin is vreemdgegaan? Ik denk niet dat Rob nou erg graag in het huwelijk zou willen treden met iemand die hij op dat gebied dus niet kan vertrouwen. Eigenlijk denk ik dus dat dit dikke bullshit onzin is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."