• Nikki en ik heb vandaag lekker koekjes gebakken! Ja, wees jaloers. Wij hebben heeeerlijke zandkoekjes :9~

    Zie hier de foto's en kwijl, have fun.

    Het lekkere beslag, Nikki bleef er maar van eten!

    Lekkere koekjes op de bakplaat

    Koekjes op het bord na de eerste bakplaat

    Heeerlijke koekjes op het bord nadat we de tweede bakplaat erop deden.

    We hadden nog wat over, dus hadden we nog een derde bakplaat.

    En van het laatste beetje maakten we twee grote koekjes voor onszelf.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    (...)

    Ok, ik heb een idee: we smelten een stuk of wat repen Toblerone, gieten die over de koekjes & dan delen we die koekies. [x

    Hahaha, goed idee!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kut zeg D:


    Mag ik een troostkoekje?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Mag ik een troostkoekje?

    -geeft-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben niet jaloers, ik heb ook wel eens zandkoekjes gebakken. En ik bak ook wel eens in het jaar wat anders, alleen als ik wat bak is het zo snel op bij mij thuis.


    Physics is awesome

    Iedere keer dat ik zandkoekjes probeer te maken, overleven ze het tot de deeg-fase en dan eet ik het allemaal op. :') Mijn zandkoekjes hebben nog nooit een oven vanbinnen gezien, ghehe.
    Ze zien er wel heel lekker uit! Ergens verbaast het me best dat de koekjes niet aan elkaar gingen plakken in de oven, aangezien ze zo dicht tegen elkaar liggen en dan nog groter moeten worden in de oven. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Iedere keer dat ik zandkoekjes probeer te maken, overleven ze het tot de deeg-fase en dan eet ik het allemaal op. :') Mijn zandkoekjes hebben nog nooit een oven vanbinnen gezien, ghehe.
    Ze zien er wel heel lekker uit! Ergens verbaast het me best dat de koekjes niet aan elkaar gingen plakken in de oven, aangezien ze zo dicht tegen elkaar liggen en dan nog groter moeten worden in de oven. :'D


    Ik mocht van Mitchell niet alles opeten. D: En ze liggen allemaal nét goed haha.


    Your make-up is terrible

    Cloelia schreef:
    Omnomnom :9~


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ziet er heerlijk uit!


    You are beautiful, you are love.

    Meh, moet meer chocola en kleurtjes hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Vroeger maakte ik altijd zandkoekjes met mijn zus. Good memories..


    yeehh

    Hmm lekker. Jullie hebben er wel lekker veel gebakken zeg, daar kun je wel even mee door (of niet)


    Aan niets denken is ook denken.

    dan hebben jullie nooit de mijne geproefd :S


    -

    Lexus schreef:
    Hmm lekker. Jullie hebben er wel lekker veel gebakken zeg, daar kun je wel even mee door (of niet)


    Nee, straks komt mijn zusje de vreetzak thuis met haar nog meer etende vriendje en is alles in één keer op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, straks komt mijn zusje de vreetzak thuis met haar nog meer etende vriendje en is alles in één keer op.


    Hide the coockies!


    Aan niets denken is ook denken.

    ;o hebbe hebbe


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you