• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (hahaha)

    Harry Styles
    "Dat was nou net mijn bedoelng"zeg ik met een grijns en druk kusjes boven haar bh randje

    Felix Mc.Down
    Als ik zijn lippen op de mijne voel ontploft er wat in me.Ik kus hem zonder aarzelen terug en leg mijn armn in zijn nek,waarna ik met mijn tonover zijn ondelip stijk vragend om toestemming.Na zoveel meisjes gehad te hebben,ben iktoc verliefd geworden op een jongen.En dan nog wel mijn beste vriend

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    mijn handen heb ik om zijn middel geslagen en ik open mijn mond een stukje. Dit voelde gewoon zo veel beter. Het was wel raar, altijd dacht ik dat ik op meisjes viel, en nu ben ik gewoon verliefd op mijn beste vriend. Ik sluit mijn gedachte af en geniet van de zoen. Mijn handen laat ik wat naar beneden zaken zodat ze op zijn kont liggen.

    Brianna T Josephs
    Langzaamaan word ik een beetje ongeduldig, dus ik begin aan zijn broekriem te prutsen. Na een tijdje trek ik hem los en duw zijn broek omlaag. Ik grijns even naar Harry als ik de bobbel zie. 'Zo Hazz, is het zo leuk?' grijns ik, en ik plaaghem door er even overheen te wrijven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Volgens mij wed Breeongeduldig aangezin ze aan mijn broeks riem zat te pruten.na een tijdje ligt hij ergens op de grond en is de bobbel te zien in mijn broek.Brianna vond het even nodig om erover te wrijven waardoor er een kreun mijn mond verliet en ik nog meer opgewondener raakte.Ik ruk nu Brianna's broek van haar af en ga bovenhaar hangen."Ik vind het super leuk"zeg ik met een grijns.

    Felix Mc.Down
    Ik glimach tegen zijn lippen aan,als ik zijn handen op mijn kont voel.Mijn tong seelde tkkertje met de zijne.Ik wildeniet dat dezeku ooit ging ophoudn het was gewoon perfect

    (ik moet efjes weg)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Er is toch nog niets met Zayn gebeurd of zo hè?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna T Josephs
    'Hmm, ik ook.' Zucht ik. 'Maar jij-' ik prik met mijn vinger in zijn borst '-bent nog veeeel leuker.' kir ik. Ik druk mijn lippen op de zijne en aangezien zijn mond open was, liet ik mijn tong ook naar binnen glijden. Zo lagen we een tijdje te tongen, en het was fijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    ik grijns even en geef een speels kneepje in zijn kont. Ik zoen war ruwer en trek hem nog wat dichter tegen me aan. Dit moment mocht van mij wel eeuwig duurde, dit was gewoon echt lekker.

    Harry Styles
    Mijn handen gleden naar Bree haar bh slotje en al snel had ik hem open.Ik gooide de bh ergens en drukte een kus op Brianna haar borsten.

    Felix Mc.Down
    Hij grijnsde tegen mijn lippen aan en kneep dan in mijn kont waardoor ik even moest griniken.Onze zoen werd ruwen en ik verstrengelde mijn vingers in zijn haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna T Josephs
    Ik gaf een zachte kreun. 'Please fuck me, Styles.' zei ik grijnzend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    ik glimlach en zoen wat wilder. Mijn handen blijven op zijn kont waar ik af en toe ee kneepje in geef. Na een tijdje stop ik de zoen en kijk hem aan. 'je zei net dat je dacht dat je jongens leuk vond, maar ik weet het wel zeker' grijns ik en geef hem een kusje op zijn lippen. 'i like you' zeg ik en glimlach lief.

    Harry Styles
    Ze hoefde dat geen 2 keer te zeggen.Ik deed haar slipje die al behoorlijk nat was af en liet mijn vinger eerst naarbinnen glijden.Ik wilde ze nog opgewondener maken.Daarna deed ik mijn boxer af en haalde een condoom uit mijn broekzak.ik deed hem om en ging zonder waarschuwen in Brianna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felix Mc.Down
    ik glimlach als hij dat zegt."And I love you"zei ik en drukte weer mijn lippen op de zijne."En die striptease krijg je nog van me tegoed."Zeg ik met een wenkbrouw wiebel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna T Josephs
    Ik maakte een geluidje, wat ergens tussen een kreun en een jammerkreetje in zat. Aangezien dit mijn eerste keer was en Hazz zijntes niet al te klein was, deed het best wel pijn. Maar toen hij begon te stoten waren meteen de pijntjes weg en overheerste het fantastische gevoel mijn lichaam. Ik zette mijn nagels in zijn rug. 'Oohw, Harryy' kreunde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.