• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis

Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun

Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.

Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

[ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Harry Styles
    Ik glimlach tegenhaar lippen aan en drukte ze dichter tegen me aan.

(lol ik wee niet hoe ik echt moet reacheren met Hazz )

Felix Mc.Down
    "Wel ik ben op reis geweest,en vond het best jammer dat ik je niet vaak zag.Net als mijn andre vrienden."zeg ik dan en nam nog een slok

Andrew
    ik knik even en kijk hem aan. 'waar ben je geweest?' vraag ik en drink inmiddels al weer het laatdte slok uit mijn glas. Ik zet het neer op de tafel en kijk Felix even met een glimlach aan.

Brianna T Josephs
    Ik voel met mijn vingers aan zijn shirt. Ik weet niet waarom, maar ik trok het over zijn hoofd. Even keek ik hem aan, maar zoende toen weer verder. Gelukkig was het niet heel koud, anders zat Hazz nu te bibberen.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Felix Mc.Down
    "Naar Lissabon"zeg ik dan en drink ook het laatste van mijn glas uit."Mij ouders wilden er gaag naartoe vor hun zoveelstehuwelijks dag"mompel ik erna

Harry Styles
    Bree trok mijn shirt uit wat me opwonde.Ik besloot oo maar hetzelfd bij haar te doen,we moestn nog onze 7 minitsin heaven afwerken.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:16 ]

Andrew
    ik knik even en bijt op mijn lip. Ik wist eigenlijk niet zoveel te zeggen nu. 'wat dacht je net eigenlijk? Toen ik zei dat ik het misschien meende en misschien niet?' vraag ik hem lachend en kijk hem aan. Ik meende het een beetje maar dat ging ik hem niet zomaar vertellen. Straks raakte ik mijn beste vriend kwijt en dat wou ik niet.

Felix Mc.Down
    Ik haalde mijn schouders op"Je bedoelde het toch als grap?"vroeg ik hem dan.Eerlijk geegt ik zag Andrew niet echt als homo,als ikhet moest voorstellen.Of ik zag hem ook niet direct in mijn bed...OhJezuuus Felix hij is je bestevriend,niet je gay vriendje ...Ik was geen bi...Allesinds dat dacht ik toch

Andrew
    Ik kijk hem aan en voel dat ik rood wordt. 'uhhm, j-.. aa een grap'stotter ik en kijk gauw weg. Erg geloofwaardig Andrew. Ik bijt op mijn lip en kijk hem dan langzaam aan met nog steeds tode wangen. Daarna kijk ik naar de tafel, zijn blik ontwijkend.

Felix Mc.Down
    Bloosde hij nou?"Of is er iets dat ik moet weetn Andrew?"vroeg ik hem dan doordringend.

Andrew
    nu werd ik helemaal knalrood en schud mijn hoofd een beetje. 'uh.. Neee, nee ho..or' stotter ik weer en kijk weer weg. Waarschijnlijk wist die het nu helemaal. Ik bijt even mijn lip en kijk even heel kort naar hem om vervolgens weer weg te kijken.

Felix Mc.Down
    Hij begon te blozen en ik wist het antwoord al.Ik stond op en nam Andrew mee naar buiten,waarna ik hem tegen de muur druk en diep in zijn ogen kijk."You know Andrew I think I like boys too."fluisterde ik met schorre stem in zijn oor.

[hehe, sorry moest eten :Y)]
    Brianna T Josephs
    Ik voelde een warm gevoel door mijn lichaam gaan toen hij mijn shirt ook uittrok. 'Hmm, ik stel voor dat we die seven minutes wat langer maken.' zei ik wenkbrauwwiebelend.

Andrew
    ik kijk verbaast als hij me meetrekt. Als ik hoor wat hij fluitstert grijns ik even. Ik kijk hem even diep in zijn ogen en breng dan mijn hoofd wat naar voren om mijn lippen op de zijne te drukken.

[ik zit hier nu best wel hard te lachen, in mezelf dan. Der zit een homo in de klas, en de 2 die geen homo zijn worden bi en gaan samen :P]

RememberYoux schreef:
    [ik zit hier nu best wel hard te lachen, in mezelf dan. Der zit een homo in de klas, en de 2 die geen homo zijn worden bi en gaan samen :P]

(heheheheh xD ze kunnen mischien een triootje vormen xD )

[Jaa, triooo.:D]