• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:25 ]

    Shinhwa schreef:
    Joint the club ik ben ook verkouden. Ik heb al sinds mandag stevige hoofdpijn en dadelijk moet ik ook nog een bioscoop in. Thanks paracetamol _O_

    Aw beterschap en sterkte ermee haha. :3

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ooh, de breakdance! Die is zooo leuk. Vorig jaar ben ik daar echt tien keer in geweest haha.
    Ah de Booster/Twister is echt geniaal. In het begin is het even vervelend wanneer hij zo heel langzaam over de kop gaat, echt een marteling haha. Maar daarna is het zoooo leuk. :3


    Dat ding opzich is al een marteling gewoon.
    Serieus, mijn armen, benen en heupen doen zoveel zeer ;o
    Komt er zo een gast voorbij uit mijn klas, tegen mij en mijn vriendin; Ga gulder daar echt in ?!
    Wij zo; Uh, ja ?
    Hij weer; Zij gulder zot ofzo ?!

    Het ergste vond ik persoonlijk toen we overkop gingen maar we overkop bleven om terug naar boven te gaan

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Aww, that sucks. Beterschap ermee! ;D


    Well, thank you very much! you too(flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Frodo schreef:
    Ik ben ook verkouden! *O*

    Maar bij mij zit er niet zo'n heel verhaal achter, gewoon een vriendin die het ook had...

    Wat ben ik saai :W


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hahhaha, geweldig verhaal. Klinkt als een stel idioten bij elkaar gegooid ;D
    En verkouden zijn is kut ja, was het ook een paar dagen lang. Echt vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    N4I5 schreef:
    (...)

    Dat ding opzich is al een marteling gewoon.
    Serieus, mijn armen, benen en heupen doen zoveel zeer ;o
    Komt er zo een gast voorbij uit mijn klas, tegen mij en mijn vriendin; Ga gulder daar echt in ?!
    Wij zo; Uh, ja ?
    Hij weer; Zij gulder zot ofzo ?!

    Het ergste vond ik persoonlijk toen we overkop gingen maar we overkop bleven om terug naar boven te gaan

    Haha mja mijn rug doet een beetje zeer. Maar dat was van andere attracties... denk ik.
    Mja je hebt gelijk, dat was eigenlijk wel vreselijk. Maar tegelijkertijd is het zo epic. :3

    Britsanity schreef:
    (...)

    Well, thank you very much! you too(flower)

    Thank you! ^^

    CyberLord schreef:
    Hahhaha, geweldig verhaal. Klinkt als een stel idioten bij elkaar gegooid ;D
    En verkouden zijn is kut ja, was het ook een paar dagen lang. Echt vervelend.

    Haha idioten ftw! :'D
    Dan maak je altijd de leukste dingen mee.

    Mja, ik wil van mijn verkoudheid af... ik haat het echt zo erg.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Haha idioten ftw! :'D
    Dan maak je altijd de leukste dingen mee.

    Mja, ik wil van mijn verkoudheid af... ik haat het echt zo erg.

    True true.
    En met je verkoudheid kan ik je niet helpen. Het duurde bij mij 4/5 dagen voordat ik ervan af was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    True true.
    En met je verkoudheid kan ik je niet helpen. Het duurde bij mij 4/5 dagen voordat ik ervan af was.

    Ah, it sucks. :c
    Als het een weekje later was had ik het nog niet eens zo erg gevonden, dan hoef ik nog maar 3 minuten naar het station te fietsen, maar nu moet ik 20 minuten fietsen en dan ben ik bang dat ik alleen maar meer last krijg van de verkoudheid. :\

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ah, it sucks. :c
    Als het een weekje later was had ik het nog niet eens zo erg gevonden, dan hoef ik nog maar 3 minuten naar het station te fietsen, maar nu moet ik 20 minuten fietsen en dan ben ik bang dat ik alleen maar meer last krijg van de verkoudheid. :\

    Hmm, dat snap ik. Nou troost je, ik fietste de hele tijd met een t-shirt en een vestje naar school en ik heb het ook overleefd :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet precies wat je bedoeld met de hilariteit van jongens. Ik ben afgelopen zondag met een redelijk grote groep gegaan, met z'n elven, waaronder drie meisjes en de rest jongens. En deze mensen kennen elkaar allemaal wel redelijk, en dan hebben ze ook allemaal van die grapjes, en randomheid, etc. Toen heeft een zo'n jongen ook mijn knalroze 'I <3 London'-hoodie gepakt aangetrokken, en dat was natuurlijk een mooi facebookmoment ^^
    Woensdag was nog hilarischer, want toen waren we met een kleiner groepje. Zessen deze keer l, waaronder twee meisjes en de rest jongens.
    Een aantal mensen zijn dus al op vakantie geweest en blijkbaar hebben ze toen Nemo ofzoiets gekeken, want telkens als een aantal mensen iets willen hebben, beginnen ze allemaal te zeggen: 'Mine.' 'Mine.' 'Mine.'
    En nou pakte een van die jongens mijn vriendin op, zei dus ook: 'Mine.' en liep toen door x'D
    Maar ik heb echt de helft van de tijd dubbel gelegen.
    Ook zo: kwamen er ineens van die jongetjes langs die helemaal happy en schreeuwen: 'Ooooooo, yeaaaaah!'
    Begint opeens zo'n jongen uit onze groep mee te doen: 'Woooooooooow!' Vallen de rest van de jongens hem bij en ik en mijn vriendin he-le-maal dubbel.

    Maar ik ken het helemaal, al vind ik met een kleine groep van zes toch net iets leuker dan met z'n elven...

    En ik ben ook verkouden, maar ik ben permanent verkouden, dus alleen als ik er ècht last van heb mag ik gaan zeuren. ^^
    Ik heb zo het idee dat deze post een beetje pittig lang gaat worden. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmm, dat snap ik. Nou troost je, ik fietste de hele tijd met een t-shirt en een vestje naar school en ik heb het ook overleefd :Y)

    Wat?! :'D Dat zou ik dus noooit overleven haha.

    Sapientia schreef:
    Ik weet precies wat je bedoeld met de hilariteit van jongens. Ik ben afgelopen zondag met een redelijk grote groep gegaan, met z'n elven, waaronder drie meisjes en de rest jongens. En deze mensen kennen elkaar allemaal wel redelijk, en dan hebben ze ook allemaal van die grapjes, en randomheid, etc. Toen heeft een zo'n jongen ook mijn knalroze 'I <3 London'-hoodie gepakt aangetrokken, en dat was natuurlijk een mooi facebookmoment ^^
    Woensdag was nog hilarischer, want toen waren we met een kleiner groepje. Zessen deze keer l, waaronder twee meisjes en de rest jongens.
    Een aantal mensen zijn dus al op vakantie geweest en blijkbaar hebben ze toen Nemo ofzoiets gekeken, want telkens als een aantal mensen iets willen hebben, beginnen ze allemaal te zeggen: 'Mine.' 'Mine.' 'Mine.'
    En nou pakte een van die jongens mijn vriendin op, zei dus ook: 'Mine.' en liep toen door x'D
    Maar ik heb echt de helft van de tijd dubbel gelegen.
    Ook zo: kwamen er ineens van die jongetjes langs die helemaal happy en schreeuwen: 'Ooooooo, yeaaaaah!'
    Begint opeens zo'n jongen uit onze groep mee te doen: 'Woooooooooow!' Vallen de rest van de jongens hem bij en ik en mijn vriendin he-le-maal dubbel.

    Maar ik ken het helemaal, al vind ik met een kleine groep van zes toch net iets leuker dan met z'n elven...

    En ik ben ook verkouden, maar ik ben permanent verkouden, dus alleen als ik er ècht last van heb mag ik gaan zeuren. ^^
    Ik heb zo het idee dat deze post een beetje pittig lang gaat worden. (cat)

    Haha dat is wel geniaal ja, bij ons was er ook zo'n facebookmoment. Wij hebben op de markt van die grote beren staan (kunst) en daar klom hij op en toen nam hij een superman-pose aan. :'D Allemaal mensen kijken natuurlijk haha.
    Oh dat van nemo is leuk haha :'D
    Ik lag ook de hele tijd dubbel van het lachen. Het verbaast me dat mijn stem het nog doet. x3

    Wij liepen eerst met een grote groep, en op een gegeven moment splitsten wij ook op. Toen was ik nog met 7 andere jongens. Je zou denken dat het dan rustiger zou zijn, maar nee. Het was misschien nog wel erger haha. Helemaal wild.

    Aw dat verkouden gedoe is wel heel erg vervelend. :\
    Nja in ieder geval sterkte en beterschap ermee.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Haha mja mijn rug doet een beetje zeer. Maar dat was van andere attracties... denk ik.
    Mja je hebt gelijk, dat was eigenlijk wel vreselijk. Maar tegelijkertijd is het zo epic. :3


    Het is wel epic ja ;3
    Mijn broers me allebei zo aankijken; Shit, ze durft echt nog veel.
    Proud Proud x3

    Oh en btw, ik wou dat ik ook zoveel jongens als vrienden had xd Meisjes zijn echt leuk, maar een paar jongens erbij is altijd leuker.