Ik weet precies wat je bedoeld met de hilariteit van jongens. Ik ben afgelopen zondag met een redelijk grote groep gegaan, met z'n elven, waaronder drie meisjes en de rest jongens. En deze mensen kennen elkaar allemaal wel redelijk, en dan hebben ze ook allemaal van die grapjes, en randomheid, etc. Toen heeft een zo'n jongen ook mijn knalroze 'I <3 London'-hoodie gepakt aangetrokken, en dat was natuurlijk een mooi facebookmoment ^^
Woensdag was nog hilarischer, want toen waren we met een kleiner groepje. Zessen deze keer l, waaronder twee meisjes en de rest jongens.
Een aantal mensen zijn dus al op vakantie geweest en blijkbaar hebben ze toen Nemo ofzoiets gekeken, want telkens als een aantal mensen iets willen hebben, beginnen ze allemaal te zeggen: 'Mine.' 'Mine.' 'Mine.'
En nou pakte een van die jongens mijn vriendin op, zei dus ook: 'Mine.' en liep toen door x'D
Maar ik heb echt de helft van de tijd dubbel gelegen.
Ook zo: kwamen er ineens van die jongetjes langs die helemaal happy en schreeuwen: 'Ooooooo, yeaaaaah!'
Begint opeens zo'n jongen uit onze groep mee te doen: 'Woooooooooow!' Vallen de rest van de jongens hem bij en ik en mijn vriendin he-le-maal dubbel.
Maar ik ken het helemaal, al vind ik met een kleine groep van zes toch net iets leuker dan met z'n elven...
En ik ben ook verkouden, maar ik ben permanent verkouden, dus alleen als ik er ècht last van heb mag ik gaan zeuren. ^^
Ik heb zo het idee dat deze post een beetje pittig lang gaat worden.
Deep inside, I've never felt alive