• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:25 ]

    Ik ben ook verkouden! *O*

    Maar bij mij zit er niet zo'n heel verhaal achter, gewoon een vriendin die het ook had...

    Wat ben ik saai :W


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Verkouden wordt je niet van het weer, maar van mensen hihi. Anyways. Ik hou ook echt van de kermis, het was de afgelopen dagen bij een dorp naast ons, maar ben niet geweest .. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Join the club. Inmiddels gaat het met mijn verkoudheid wat beter, maar de afgelopen dagen klonk ik echt alsof je in een hamster kneep.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Frodo schreef:
    Ik ben ook verkouden! *O*

    Maar bij mij zit er niet zo'n heel verhaal achter, gewoon een vriendin die het ook had...

    Wat ben ik saai :W

    Aw, nja ik ben waarschijnlijk gewoon verkouden geworden van 2 vrienden van me. Die waren ook verkouden dusja. :'D
    Beterschap met je verkoudheid. :Y)

    Kreayshawn schreef:
    Verkouden wordt je niet van het weer, maar van mensen hihi. Anyways. Ik hou ook echt van de kermis, het was de afgelopen dagen bij een dorp naast ons, maar ben niet geweest .. (no_chears)

    Haha ja, zal wel komen door 2 verkouden vrienden van me. Maar de Booster hielp ook niet echt mee. :'D
    Aaww, dat is jammer!

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Aw, nja ik ben waarschijnlijk gewoon verkouden geworden van 2 vrienden van me. Die waren ook verkouden dusja. :'D
    Beterschap met je verkoudheid. :Y)


    Jij ook veel beterschap (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Britsanity schreef:
    Join the club. Inmiddels gaat het met mijn verkoudheid wat beter, maar de afgelopen dagen klonk ik echt alsof je in een hamster kneep.

    Aww, that sucks. Beterschap ermee! ;D

    Frodo schreef:
    (...)

    Jij ook veel beterschap (;

    Dank u. :3

    Hehe, wat leuk! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I know what u mean.
    Gisteren naar de Kermis geweest. 19.00-23.00
    3 keer Lambada, 1 keer de Breakdance, 1 keer de Twister-
    GOD DAT DING IS DOODENG !
    2 keer de Lambada en dan nog eens de Breakdance.
    Ik voel me zo slecht.

    Oh, blijkbaar is de Twister hetzelfde als de Booster, dus echt serieus, ik vond dat ding doodeng.
    Volgens jaar weer !

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:10 ]

    Leuk verhaal, da's weer eens wat anders, om zoveel jongensvrienden te hebben. (: Anyway, veel beterschap! ;)


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    Hehe, wat leuk! ^^

    Jaaa, inderdaad! :3

    Joint the club ik ben ook verkouden. Ik heb al sinds mandag stevige hoofdpijn en dadelijk moet ik ook nog een bioscoop in. Thanks paracetamol _O_


    Shoganai i ne~

    N4I5 schreef:
    I know what u mean.
    Gisteren naar de Kermis geweest. 19.00-23.00
    3 keer Lambada, 1 keer de Breakdance, 1 keer de Twister-
    GOD DAT DING IS DOODENG !
    2 keer de Lambada en dan nog eens de Breakdance.
    Ik voel me zo slecht.

    Oh, blijkbaar is de Twister hetzelfde als de Booster, dus echt serieus, ik vond dat ding doodeng.
    Volgens jaar weer !

    Ooh, de breakdance! Die is zooo leuk. Vorig jaar ben ik daar echt tien keer in geweest haha.
    Ah de Booster/Twister is echt geniaal. In het begin is het even vervelend wanneer hij zo heel langzaam over de kop gaat, echt een marteling haha. Maar daarna is het zoooo leuk. :3

    Omnivium schreef:
    Leuk verhaal, da's weer eens wat anders, om zoveel jongensvrienden te hebben. (: Anyway, veel beterschap! ;)

    Ik persoonlijk vind jongens leuker dan meisjes als vrienden. ><
    But thank you! ;D