• Wie kijkt daar nu naar?
    Echt BELACHELIJK. Die stad/dorp is morgen gewoon kapot. Alles wordt gesloopt.
    Echt belachelijk.

    Aurorae schreef:
    Traumahelikopters vliegen over Haren..


    Omg serieus? Dit is echt niet meer normaal... Word er eerlijkgezegd een béétje bang van nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De journalist die werd aangevallen was van RTV noord. Hij werd neergeslagen door de ME


    quidquid excusatio prandium pro

    Aurorae schreef:
    Traumahelikopters vliegen over Haren..


    0.0 heel veel sterkte meis.


    It's so easy to be evil

    Mordin schreef:
    De journalist die werd aangevallen was van RTV noord. Hij werd neergeslagen door de ME

    Handig..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit las is net;

    Project X in Valkenswaard
    Aan het begin van de middag doken berichten op van een Project X in Valkenswaard. Het is niet bekend hoeveel bezoekers daar op af zullen komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mordin schreef:
    De journalist die werd aangevallen was van RTV noord. Hij werd neergeslagen door de ME[/quote

    Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik dan weer wel heel grappig. :$


    It's so easy to be evil

    Aurorae schreef:
    Traumahelikopters vliegen over Haren..


    Haren is niet meer bereikbaar, en ambulances worden aangevallen. Dan wordt de traumahelikopter eerder ingezet.

    Hoop alleen dat ze de dokter heel laten. Als de helikopter uit Leiden komt (kan dat? Geen idee waar Haren ligt) zit er wss een docent van me in xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Project X Valkerswaard antwoord op Haren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    Dit las is net;

    Project X in Valkenswaard
    Aan het begin van de middag doken berichten op van een Project X in Valkenswaard. Het is niet bekend hoeveel bezoekers daar op af zullen komen.


    NEEEEEEEEEEE, ze mogen hier verdomme niet komen 0.0


    It's so easy to be evil

    Mordin schreef:
    (...)

    Haren is niet meer bereikbaar, en ambulances worden aangevallen. Dan wordt de traumahelikopter eerder ingezet.

    Hoop alleen dat ze de dokter heel laten. Als de helikopter uit Leiden komt (kan dat? Geen idee waar Haren ligt) zit er wss een docent van me in xD

    Haren ligt onder Groningen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Project X Enschede Geweldig maar niet heus...

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, als dit in Valkenswaard komt, dan stroomt heel de A2 vol en dan staat alles hier dicht :( En brabantse nachten zijn te lang.


    It's so easy to be evil

    Mordin schreef:
    (...)

    Haren is niet meer bereikbaar, en ambulances worden aangevallen. Dan wordt de traumahelikopter eerder ingezet.

    Hoop alleen dat ze de dokter heel laten. Als de helikopter uit Leiden komt (kan dat? Geen idee waar Haren ligt) zit er wss een docent van me in xD


    Haren ligt in Groningen. Ik weet niet hoe waarschijnlijk dat is (cat).


    i put the fun in funeral

    -> Ik sluit dit even, dubbeltopic. Jullie kunnen verder praten hierover in het topic van Lexus.


    I am an idiot, I move.