• Wie kijkt daar nu naar?
    Echt BELACHELIJK. Die stad/dorp is morgen gewoon kapot. Alles wordt gesloopt.
    Echt belachelijk.

    Runaways schreef:
    Ik kan het echt echt echt niet geloven dat zoiets echt gebeurt? Lol, het klinkt echt zo ongeloofwaardig gewoon. Hahahahaha, niets tegen Nederland hoor, maar zo'n dingen maak ik hier in België precies toch niet mee hoor ;p


    Mensen zijn net apen. Als de een begint, volgt de rest.


    It's so easy to be evil

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar, maar aan de andere kant; ik zet dingen zo vaak openbaar met facebook. Je gaat er gewoon niet vanuit dat zoiets als dit gaat gebeuren.


    Dat is dus waarom ik geen facebook heb, mensen kunnen alles lezen wat jij erop zet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het zó achterlijk, echt waar. Van mij mogen ze die mensen wel neerknallen want dit slaat helemaal nergens op wat er nu gebeurd. :Y)


    -

    Hoooly, ze zijn nu misschien met het Maartenscollege daar bezig als het goed is. Daar heb ik dus al 3 jaar op school gezeten. Ik weet het niet zeker, maar dit gaat echt niet goed. Holy jezus, dit is echt heel ziek. Ik vind het ook zo verschrikkelijk voor haar. Het kan ook prima doorslaan naar mijn huidige school. Dit is écht niet leuk meer.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Hoooly, ze zijn nu misschien met het Maartenscollege daar bezig als het goed is. Daar heb ik dus al 3 jaar op school gezeten. Ik weet het niet zeker, maar dit gaat echt niet goed. Holy jezus, dit is echt heel ziek. Ik vind het ook zo verschrikkelijk voor haar. Het kan ook prima doorslaan naar mijn huidige school. Dit is écht niet leuk meer.


    Sterkte meis.


    It's so easy to be evil

    Balance schreef:
    Ik vind het zó achterlijk, echt waar. Van mij mogen ze die mensen wel neerknallen want dit slaat helemaal nergens op wat er nu gebeurd. :Y)

    Neerknallen niet, maar ze mogen ze van mij part bond en blauw slaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    EmptyEyes schreef:
    (...)

    Ja, we leven in Nederland. Een vaag land dat op een of andere manier alles toelaat en net doet alsof ze alles zijn met hun geweldige geld en welvaart. Wat mij betreft dumpen ze al die idioten in een cel voor de komende 3 jaar, dan weet je zeker dat zoiets nooit meer voorkomt. (Als staan een aantal vrienden van mij daar, boontje komt om zijn loontje)


    Ja precies! Nederland wil altijd de beste en braafste zijn, maar zijn niks anders dan konkelende slijmballen. Zie Jan Kees de Jager: Nee, griekenland/Spanje/eu land, uw begrotingstekort mag niet groter zijn dan 3%. Wat zegt u? Ons begrotingstekort is ook groter? Jaaa, maar dat komt doordat het anders schadelijk is voor onze economie!

    Aan de andere kant, kijk wat voor kamerleden er gaan over justitie:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Natuurlijk had ze beter kunnen kijken. Beteken dat gelijk automatisch dat het haar schuld is? Nee. Punt.

    Je kunt onmogelijk beweren dat die duizenden mensen daarheen kwamen voor taart, ballonnen en gezelligheid. Dan zouden ze geen winkels pluinderen, huizen slopen en ambulances aanvallen. Probeer hun gedrag niet goed te praten door het meisje de schuld te geven.

    Dat doet het nederlands rechtssysteem al.


    Dat probeer ik ook helemaal niet. Ja sorry maar hier ga ik even op in.
    Ik geef niet alleen haar de schuld, en oké misschien is het niet haar schuld maar goed.
    Ik ga hier niet over verder, het is gewoon stom dat die mensen daarheen zijn gegaan terwijl ze beter thuis achter de tv konden zitten, dan hadden ze nu ook niet open gelegen etc. ;')

    [En nogmaals, ik wil géén discussies.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Neerknallen niet, maar ze mogen ze van mij part bond en blauw slaan.

    Gewoon even in de benen schieten ofzo (krul)


    -

    Mordin schreef:
    (...)

    Ja precies! Nederland wil altijd de beste en braafste zijn, maar zijn niks anders dan konkelende slijmballen. Zie Jan Kees de Jager: Nee, griekenland/Spanje/eu land, uw begrotingstekort mag niet groter zijn dan 3%. Wat zegt u? Ons begrotingstekort is ook groter? Jaaa, maar dat komt doordat het anders schadelijk is voor onze economie!

    Ja, de kamerleden die er nu zitten zitten er max. 3 jaar. Dan zoeken ze een baan als manager ergens van. Zo gaan alle mensen met ervaring weg en komen er steeds van die dodo's voor in de plaats die zelfs door een klein beetje slim kind verslagen kunnen worden. Maar zoiezo, ik vind het al erg dat wij hier de doodstraf of levenslang niet meer kennen. Dat is vragen om aanslagen, rellen en andere conflicten.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:09 ]


    It's so easy to be evil

    EmptyEyes schreef:
    (...)
    Sterkte meis.


    Dankje. Gelukkig blijkt dat van mijn oude school een gerucht te zijn. Maar mijn huidige school staat best dicht bij het centrum.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Balance schreef:
    (...)
    Gewoon even in de benen schieten ofzo (krul)


    Heel stiekem wou ik er als ME nu wel bijzijn :$ (Heb nogal sadistische gedachten, sorry)


    It's so easy to be evil

    Balance schreef:
    (...)
    Gewoon even in de benen schieten ofzo (krul)

    Dat is té. Dat is weer misbruik van macht. Maar neerslaan vind ik best (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Dankje. Gelukkig blijkt dat van mijn oude school een gerucht te zijn. Maar mijn huidige school staat best dicht bij het centrum.


    Gelukkig maar, ik denk dat ze opzich die plekken wel het meest "bewaken" want het zijn nogal voorspelbare doelwitten.


    It's so easy to be evil

    Weet je, ik hoop gewoon dat die mensen daar zo snel mogelijk weggejaagd worden, zodat dat dorp weer rust heeft en dat alles weer hersteld kan worden.
    En waar die relschoppers geen rekening mee houden is dat hun bakkes recht op de camera staat en ze zo gevonden kunnen worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.