• Nou, ik had vandaag maar 2 uur les en in de grote pauze stond ik rustig buiten te roken met een paar jongens en meiden uit mijn klas. Nu zit ik op het Beroeps onderwijs en daar zijn wel vaker 'ruzies'. Echter, deze keer was wel wat serieuzer. Blijkbaar hadden een paar 4e klassers ruzie met een groepje asielzoekers. Dus, ik sta daar lekker met ons groepje en plots beginnen de asielzoekers nog geen meter van mij vandaan op een paar 4e klassers in te beuken. Nu zit ik zelf ook in de 4e en ken ik sommige die toen inmiddels op de grond lagen. Al heel snel begon iedereen zich ermee te bemoeien wat uitbloeide tot een heuse vechtpartij. Om mezelf te 'redden' (echt, iedereen werd geslagen of je nou mee wou doen of niet) klom ik op het pingpong tafeltje. Dan sta je natuurlijk iets hoger en is het allemaal wat overzichtelijker. Het was gewoon echt chaos. Zoals ik al eerder zei; er zijn genoeg vechtpartijen, maar dit was het toppunt. Gelukkig kwamen er al leraren naar buiten en trokken de kinderen uit elkaar. Meh, ik schrok er wel van D:

    Zijn er bij jullie wel eens vechtpartijen? En lopen ze ook zo uit de hand? Of is het alleen maar in Den Helder zo?


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Eh, ja, op kamp. Een paar meiden die erbij stonden huilden zelfs.

    Bij ons is dat nog niet voorgekomen, haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nope, wij zijn een ASO-school (algemeen sec. onderwijs dus; economie, wetenschappen, wiskunde, grieks, latijn)
    Heh, nee, in die vier volle jaren dat ik er zit heb ik nog maar één 'vechtpartij' gezien (aan de schoolpoort, na vier uur, 2 jongens) De directie stond er meteen bij.
    Onze school heeft nogal een trutterig imago. :P

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:56 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Op mijn eerste middelbare school zijn er wel eens ruzies geweest waarbij iemand een klap gaf of een duw maar niet echt. Behalve een keer in de klas toen vlogen twee jongens elkaar aan en verbouwden het halve lokaal. Dat was wel enorm heftig omdat het uit het niets leek te komen.


    Physics is awesome

    We hebben dat hier nog nooit gehad,gelukkig. Al heb ik wel paar verhalen gehoord over de school tegenover ons. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nee, maar ik zit ook maar een maandje op mijn nieuwe school xD


    -

    In de eerste maakte de ene jongen een opmerking over een map van de ander, en die gast werd zo kwaad dat hij hem spontaan besprong. (cat)

    O ja, en mijn broertje heeft vorig jaar in zijn tweede week bij ons op school een derdejaars aangevallen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb het nooit zelf gezien, maar ik weet wel dat er een keer een leerling was op mijn school die boos werd op de leraar en hem sloeg met een kruk op zijn hoofd. En een leerling die een andere leerling bijna wurgde D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lenah schreef:
    In de eerste maakte de ene jongen een opmerking over een map van de ander, en die gast werd zo kwaad dat hij hem spontaan besprong. (cat)

    O ja, en mijn broertje heeft vorig jaar in zijn tweede week bij ons op school een derdejaars aangevallen.


    Hoe oud is je broertje, als ik vragen mag?:|


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Hoe oud is je broertje, als ik vragen mag?:|

    Toen was hij net 12.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Da's acht wel heftig.
    Ha, dat lijkt standaart in onze stad, die er nogal om bekend staat. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik her het wel af en toe.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Neelsel schreef:
    Nope, wij zijn een ASO-school (algemeen sec. onderwijs dus; economie, wetenschappen, wiskunde, grieks, latijn)
    Heh, nee, in die vier volle jaren dat ik er zit heb ik nog maar één 'vechtpartij' gezien (aan de schoolpoort, na vier uur, 2 jongens) De directie stond er meteen bij.
    Onze school heeft nogal een trutterig imago. :P


    Dat is mijn nieuwe school ook!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    PercyWood schreef:
    Ik heb het nooit zelf gezien, maar ik weet wel dat er een keer een leerling was op mijn school die boos werd op de leraar en hem sloeg met een kruk op zijn hoofd. En een leerling die een andere leerling bijna wurgde D:

    Een kruk? What the actual fuck.
    Dikgedrukte = had ik ook een keer gezien.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Een kruk? What the actual fuck.
    Dikgedrukte = had ik ook een keer gezien.

    Ja, eerlijk waar. We hebben een aantal lokalen waar we krukken gebruiken omdat je dan meer met je handen bezig bent en dat dus praktischer is. Diegene zat dus in dat lokaal (het was een techniekdocent), werd boos om iets, kwam overeind, pakte de kruk waar hij opzat en heeft de leraar daarmee gemept.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En een vriendin van mij heeft trouwens ook ooit eens een stoel naar een leraar gegooid, alleen was dat op een andere school.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.