• Nou, ik had vandaag maar 2 uur les en in de grote pauze stond ik rustig buiten te roken met een paar jongens en meiden uit mijn klas. Nu zit ik op het Beroeps onderwijs en daar zijn wel vaker 'ruzies'. Echter, deze keer was wel wat serieuzer. Blijkbaar hadden een paar 4e klassers ruzie met een groepje asielzoekers. Dus, ik sta daar lekker met ons groepje en plots beginnen de asielzoekers nog geen meter van mij vandaan op een paar 4e klassers in te beuken. Nu zit ik zelf ook in de 4e en ken ik sommige die toen inmiddels op de grond lagen. Al heel snel begon iedereen zich ermee te bemoeien wat uitbloeide tot een heuse vechtpartij. Om mezelf te 'redden' (echt, iedereen werd geslagen of je nou mee wou doen of niet) klom ik op het pingpong tafeltje. Dan sta je natuurlijk iets hoger en is het allemaal wat overzichtelijker. Het was gewoon echt chaos. Zoals ik al eerder zei; er zijn genoeg vechtpartijen, maar dit was het toppunt. Gelukkig kwamen er al leraren naar buiten en trokken de kinderen uit elkaar. Meh, ik schrok er wel van D:

    Zijn er bij jullie wel eens vechtpartijen? En lopen ze ook zo uit de hand? Of is het alleen maar in Den Helder zo?


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Heftig! Heb ik in onze omgeving nog niet op die manier meegemaakt. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Wij hebben ooit een sneeuwballengevecht gedaan ;P (wat zijn wij engeltjes ^^)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bijna nooit, gelukkig.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb wel eens ruzies meegemaakt, maar nog nooit echt een vechtpartij zoals jij dat beschrijft. Lijkt me nogal eng. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jezus, dan schrik je je ook rot! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Square schreef:
    Ik heb wel eens ruzies meegemaakt, maar nog nooit echt een vechtpartij zoals jij dat beschrijft. Lijkt me nogal eng. :/


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij ons op de VMBO-campus wel ja. Er was zelfs eens een keer een heel gevecht tussen twee bendes, met wapens en al. Leerlingen mochten een paar uur niet meer de gangen op en zaten vast in de lokalen omdat ze er niet uitmochten tot die mensen met hun wapens weg waren. Buh, ik was blij dat ik het laatste jaar VMBO op een school met HAVO en hoger was hoor. Dat soort dingen gebeurde daar dus echt niet.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Ik heb wel eens ruzies meegemaakt, maar nog nooit echt een vechtpartij zoals jij dat beschrijft. Lijkt me nogal eng. :/


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Klinkt gezellig. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hmm, toen ik klein was had onze school (aso) constant ruzie met de school over ons (tso), en vaak kwamen andere scholen onze school helpen.
    Dat was uit mijn herinneringen best wel heftig; niet dat er zo veel gevecht plaats vond, maar wel enorm veel mensen samen, en altijd ook politie in de buurt.
    Maar nu ik groot ben gebeuren zo'n dingen niet meer :'D


    effort never betrays you

    Bij ons krijgen ze de kans er niet voor, overal bewaking :'D
    Wel had iemand een mes bij zich en ging er mee dreigen naar een leerling die hem blijkbaar uitgescholden had. Maar toen sprong er een leraar tussen in en drukte hij de jongen tegen de muur zodat hij niks met het mes kon doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wow, dat klinkt echt eng!
    Bij ons is dat nog nooit gebeurd :3


    Tijd voor koffie.

    Ik kan goed begrijpen dat je bent geschrokken. Zelf ben ik eigenlijk nog nooit getuige geweest van een echt gevecht.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eigenlijk niet. Laatst was er wel een gastje die een ander joch besprong en hem vol op zijn oogkas ramde, uit het niets. Best wel sneu voor dat ene kind, heel zijn bril was vervormd en hij bloedde.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat gebeurt niet bij ons op school, maar ik denk wel op de school die naast ons staat. Daar zitten alle mensen die meestal ruzie veroorzaken. Of ze zijn bij ons van school gestuurd, naar die andere school, omdat ze ruzie probeerden te stoken.


    Food.