• Hey,
    De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op Q dus ik weet niet of mensen me nog wel kennen maar oke.
    Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn vrienden, en eigenlijk heb ik er niet zo veel zin meer in. Dus ik vraag me af of jullie misschien ideeën hebben over hoe ik weer nieuwe vrienden kan maken, aangezien ik niet zo sociaal aangelegd ben, en meestal heel bang ben om op mensen af te stappen enzo.

    Kusjes,
    -K

    Dat was ik er even vergeten in te zetten, maar voor Quizlet en Real life.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 23:28 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    oooohhh
    nou als je bij een profiel bijvoorbeeld staat: Harry potter fan en jij bent dat ook. Dan moet je gewoon een berichtje achterlaten. Er kan niks erg gebeuren. Dan kunnen jullie lekker praten en zo. Zo maak ik vaak vrienden (:

    ik kan wel met je praten (:
    laat maar bij mij een bericht achter. Ik antwoord altijd :Y)


    Hell is empty..al the devils are here

    aquafresh schreef:
    oooohhh
    nou als je bij een profiel bijvoorbeeld staat: Harry potter fan en jij bent dat ook. Dan moet je gewoon een berichtje achterlaten. Er kan niks erg gebeuren. Dan kunnen jullie lekker praten en zo. Zo maak ik vaak vrienden (:

    ik kan wel met je praten (:
    laat maar bij mij een bericht achter. Ik antwoord altijd :Y)


    Ja maar dan zit ik weer van, wat moet ik dan in zo'n berichtje zetten enzo. Wel een goede tip trouwens, bedankt.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Bedoel je hier op Q of irl? (:

    Op Q is het simpel, ga gewoon tegen een random persoon aanpraten -zo lukt het mij tenminste altijd :Y)- en irl, thsjaa, beginnen met over het weer praten. Als je een sport doet zeggen dat het weer niet je sport zal verpesten en hoppa, je praat met diegene en komt achter diegenen interesses ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Ja maar dan zit ik weer van, wat moet ik dan in zo'n berichtje zetten enzo. Wel een goede tip trouwens, bedankt.


    je kan schrijven: Heeey, ik zie dat je een HP fan bent, ik ben dat ook
    wie is jouw favo personage?

    zoiets of zo... en je krijgt altijd wel antwoord (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Jaimes schreef:
    Bedoel je hier op Q of irl? (:

    Op Q is het simpel, ga gewoon tegen een random persoon aanpraten -zo lukt het mij tenminste altijd :Y)- en irl, thsjaa, beginnen met over het weer praten. Als je een sport doet zeggen dat het weer niet je sport zal verpesten en hoppa, je praat met diegene en komt achter diegenen interesses ^^


    Hmm voor Q en Real, ik zal het er wel even bij zetten.
    Maar dat zijn handige tips, dankjewel


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Hmm voor Q en Real, ik zal het er wel even bij zetten.
    Maar dat zijn handige tips, dankjewel



    alsjeblieft (flower)
    ik hoop dat het je helpt (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik ben een beetje hetzelfde als jij, ook wel een onzeker meisje en ik heb vaak bij onbekende mensen, of mensen die ik nog niet zo goed ken, dat het gesprek stil valt en dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen.. :')

    Maar zoals hier al gezegd wordt, kijken of je met die ander iets gemeenschappelijks hebt. En misschien klinkt het stom, maar van die vragen als 'wat voor soort muziek luister je graag?', 'heb je een favo artiest?', 'van wat voor films houd je?', kunnen ook helpen (:

    Oh, ik zie op je profiel trouwens staan dat je van Disney houdt, ik ook (: En ik hou ook van anime! Al moet ik zeggen dat ik niet veel anime's gezien heb ;x Oh, en je bent naar EFF geweest! Is dat leuk? Ik ben namelijk al jaren aan het twijfelen of ik zou gaan, maar ik twijfel steeds of ik het wel leuk genoeg vind + ik zou niet weten met wie ik moet gaan.. ;p


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik ben een beetje hetzelfde als jij, ook wel een onzeker meisje en ik heb vaak bij onbekende mensen, of mensen die ik nog niet zo goed ken, dat het gesprek stil valt en dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen.. :')

    Maar zoals hier al gezegd wordt, kijken of je met die ander iets gemeenschappelijks hebt. En misschien klinkt het stom, maar van die vragen als 'wat voor soort muziek luister je graag?', 'heb je een favo artiest?', 'van wat voor films houd je?', kunnen ook helpen (:

    Oh, ik zie op je profiel trouwens staan dat je van Disney houdt, ik ook (: En ik hou ook van anime! Al moet ik zeggen dat ik niet veel anime's gezien heb ;x Oh, en je bent naar EFF geweest! Is dat leuk? Ik ben namelijk al jaren aan het twijfelen of ik zou gaan, maar ik twijfel steeds of ik het wel leuk genoeg vind + ik zou niet weten met wie ik moet gaan.. ;p


    Bedankt voor de tips, maar op het moment dat het gesprek stil valt kan ik zelfs dat soort simpele vragen niet eens meer verzinnen hihi.
    EFF Is trouwens heel leuk, maar ik snap je probleem, dit jaar ga ik niet omdat ik ook niemand heb hihi.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Voor Q is het niet zo moeilijk hoor, dump gewoon een berichtje in iemands GB. :'].


    Voight schreef:
    Voor Q is het niet zo moeilijk hoor, dump gewoon een berichtje in iemands GB. :'].


    Ik vind dat altijd zo awkward over komen x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tips, maar op het moment dat het gesprek stil valt kan ik zelfs dat soort simpele vragen niet eens meer verzinnen hihi.
    EFF Is trouwens heel leuk, maar ik snap je probleem, dit jaar ga ik niet omdat ik ook niemand heb hihi.

    Ja het is ook makkelijker gedaan dan gezegt hoor! Ik heb er zelf ook wel eens last van dat me dan zo'n simpele vragen niet meer invallen :')
    Okee (: Ja ik ben geleidelijk aan eens aan een vriendin van mij aan het vragen of het haar leuk lijkt om mee te gaan, maar anders ga ik ook niet want ik heb ook geen idee met wie ik zou moeten gaan.

    Als je trouwens nog nog vrienden zoekt op Q, staat mijn GB/PB altijd open (: In fact, ik zoek eigenlijk nog chatmaatjes (:


    Inspiration can hit you any time

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Ik vind dat altijd zo awkward over komen x'D

    Hoezo awkward? Lollol.
    Je schrijft alleen iets in iemands GB, nothing to worry about. :'].


    Constantine schreef:
    (...)
    Ja het is ook makkelijker gedaan dan gezegt hoor! Ik heb er zelf ook wel eens last van dat me dan zo'n simpele vragen niet meer invallen :')
    Okee (: Ja ik ben geleidelijk aan eens aan een vriendin van mij aan het vragen of het haar leuk lijkt om mee te gaan, maar anders ga ik ook niet want ik heb ook geen idee met wie ik zou moeten gaan.

    Als je trouwens nog nog vrienden zoekt op Q, staat mijn GB/PB altijd open (: In fact, ik zoek eigenlijk nog chatmaatjes (:


    Oh, gezellig, ik ga je zo meteen een berichtje sturen ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Voight schreef:
    (...)
    Hoezo awkward? Lollol.
    Je schrijft alleen iets in iemands GB, nothing to worry about. :'].


    Ja als je het zo zegt klinkt het niet raar ofzo haha


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    OF
    Je maakt vrienden op Quizlet en ontmoet ze in Real Life :Y)