• Kom ik vandaag op school aan, het eerste uur. Die vrouw zegt, de waterleiding zijn gesprongen dus ik kon geen koffie drinken.
    Alsof dat het ergste is! In ieder geval we konden ook niet meer doorspoelen op de wc en er kwam ook geen water meer uit de kraan. Heel leuk uiteraard. Lopen we naar de 2e les toe. Komt een Bhv'er het lokaal binnen lopen, de school word ontruimt omdat er geen water meer is. We zaten gelukkig op de 3e en die werd als eerst leeg gehaald. Dus toen vielen mooi de laatste zeven uur uit. Dus dat doen we echt wel even vaker (vind ik)


    ©1998

    Hm... Ik denk dat ik maar eens de bron van de waterleidingen van mijn school ga zoeken. *wbw*

    Zoiets overkomt mij dus nooit.
    Zelfs wanneer de stad onder water stond en alle andere scholen een paar dagen geen les gaven, moesten wij wel omdat onze school 2 meter verder lag en dus geen water binnen had. >.>


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bartowski schreef:
    Hgv right?


    yup


    ©1998

    Wat een geluk.
    Bij ons was met -10 buiten de cv stuk. Naar huis? Ho maar. We moesten maar een dikke trui aan doen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Wat een geluk.
    Bij ons was met -10 buiten de cv stuk. Naar huis? Ho maar. We moesten maar een dikke trui aan doen.

    Dat mag niet eens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.